Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zatím nevím

19. 09. 2009
2
14
1849
Autor
Alloha Hurro

kdyby někoho náááááhodou napadl nějaký výstižný název, zvážím ho...

Vše začíná docela nevinně
Stačí úsměv, pohled, dotek
Pak se to možná vyvine
Nebo že by skutek utek?
Zvedni jen koutek, nebo mrkni
Klidně mi polož hlavu na rameno
Všecko je změněno
Jen si řekni!
Ponoř svou hlavu do světa Alíků
A teprv poznáš co skrývá se v srdci básníků
Kteří ti k nohám možná zase jednou
Ulehnou

14 názorů

drobekzjav
30. 09. 2009
Dát tip
je Alíků moc?

ne heský ale hezký...

Saša Deda
27. 09. 2009
Dát tip
Věřím, určitě jsi krásná a zajímava bytost. :-) I v tomto světě ve kterém se můžeme potkávat. SD

je to svět do kterého jen tak někdo nemůže, takový docela heský svět, je docela jiný než ten reálný, ale kdo se dokáže opravdu vcítid do mých veršů, vcítí se i do mne, a kdo se vcítí do mne a nečte jen nějaké básničky od nějakého Alloha Hurro, může být docela překvapen co ve mne může najít..

Saša Deda
19. 09. 2009
Dát tip
vše se mi líbí, do "Ponoř svou hlavu do světa Alíků..."a posledních veršů. Nějak nevím, co ten svět alíků je. :-) Třeba mi to osvětlíš. Název básničku docela vystihuje, ponechala bych ho. Přeji úspěšné činy!

dalo by se skoro s určitostí říci ře toto dílo je pokračováním věrného psa...

...mi se to podání líbí*

měla by si to přečíst... nebo alespon odepsat...

nedávno jsem dal přečíst kamarádce básen mé princezně protože jsem k ní tenkrát něco cítil, a o no jí to nesmírně potěšilo a zvedlo náladu, kterou měla strašně dole... a od toho jsou přátelé...

no jo ale já ji jí poslal na Facebook

to je přesně ono, ta které to bylo se ještě neozvala, nenapsala ani ň.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru