Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hřích proti D. S.

Výběr: kafka, Print
27. 09. 2001
13
0
4877
Autor
hermit

#{.}#

Hřích proti D. S.

 

Je vůbec povoleno vkládat do linek záznamy předešlých stínů? Obejít se bez kontur a provádět náznaky?

Posvátné hlavy k tomu napsaly mnoho hladových slok. Problém je, že mám vždy ku pomoci krátkozrakost, či pochyby, zda umím číst.

Školní hřbet jsem si s krví strhl. Ve výmluvách jsem strávil hodně zvláštních let. Možná to bylo z toho celého dortu to nejlepší.

Ostatně možná se mýlím. Možná zítřek zpráchnivěl.

Někdy jsem tak daleko, jako vězeň od své okované postele. Svým strážcům líbám nohy, ale jen když jsou na dotek blízko.

Pak se otočím a házím po nich molitanové kameny.

 

Doufám, že mi někdo napíše dopis,  zazvoní, nebo dostanu nějaký úkol. Budu se muset obléct a vyjít ven, najít si nějakou práci. Aspoň na půl hodiny.

 

Jestlipak se tím smrtelným splýváním zabývá i smůla na nahých jedlích?

Ten kolotoč otázek rdousí mé domýšlivé lidstvo.

Naštěstí se nadechujeme vždy před vstřikem naděje - divadlo nemá konec.

 

Nerad se nechávám vozit dívkami z reklamních agentur. Nezajímají se o mé básně a používají  výrazy jako off-road, nebo tragéd.


Sala
02. 10. 2001
Dát tip
Duchu Sv. :-))) náramné (proti Němu) počteníčko! :)

zoo
28. 09. 2001
Dát tip
Ach, miláčku hermite. !

Wiki
28. 09. 2001
Dát tip
Po Fisherman´s Friends jsem se jednou skoro udusila .:-)) Tvoje dílo je ale silnější...***************!!!!!!!!!!!!!!!!!!************

Danny
28. 09. 2001
Dát tip
tip

Vaca
28. 09. 2001
Dát tip
***

Dani
27. 09. 2001
Dát tip
velmi zajímavé, je vidět, že za tu dobu, co jsem se neukázal, se stále vyvíjíš kupředu, fandím ti, doufám, že zase někdy pokecáme:o)))

Print
27. 09. 2001
Dát tip
Bože....hermit... tak jiný..., tak stejný...tak (můj), váš... *!

kafka
27. 09. 2001
Dát tip
už nebudu křičet.... nadšením, abych tě nevyplašila... jen.... máš Rybářovy přátele????!!!!! :)))) nádhera, nádhera.... *

Pája
27. 09. 2001
Dát tip
no tohle * tohle...

hermit
27. 09. 2001
Dát tip
Rybářovy přátele mám, ale už docházejí, budu muset doplnit zásoby.... osvědčují se a už na ně nedám dopustit... ;-)))...ne nadarmo už o nich vzniklo tolik básní....;-))))

Wopi
27. 09. 2001
Dát tip
jaký rybářovo přátele?? kdo jsou ti hoši?

Wopi
27. 09. 2001
Dát tip
hermite... seš tragéd... ****

hermit
27. 09. 2001
Dát tip
Wopi: Přece speciální pastilky proti kašli a nachlazení Fisherman´s Friend, vyvinuté anglickým lékárníkem Jamesem Lofthousem už v roce 1865 pro námořníky z Fleetwoodu, pracující v chladných severských mořích ....:-))))

Vio
27. 09. 2001
Dát tip
Taky mi říkají tragéd... není to nějaké synonymum pro básníka? ;-)

Wopi
27. 09. 2001
Dát tip
Já nevim... mně to říkala jedna po pokusu o soulož...

Wopi
27. 09. 2001
Dát tip
a nebásnil jsem zrovna...

Bhati
27. 09. 2001
Dát tip
Dort...hezké...:-))) Tragedyyy....Bee Gees by měli radost...:-))) WOpi..no tohle...!!!:-))) tip*

Bhati
27. 09. 2001
Dát tip
JO, ten tip...:-)*

Wopi
27. 09. 2001
Dát tip
:)) Bhati, to byla legrace... ve skutečnosti k činu nedošlo... :))) v podstatě jsem zavilý panic :)))

Bhati
27. 09. 2001
Dát tip
wopi....zavilý...uauuuuu uauuu..:-)))

Bříza
27. 09. 2001
Dát tip
ach bože jde to rychleji než jsem čekal

Ostrich
27. 09. 2001
Dát tip
Jsem krátkozraký...co nebo kdo to je D.S.?

hermit
27. 09. 2001
Dát tip
Ostrich: to nbemůžu říct, to by byl hřích priooti němu...;-) Bříza: ? Wopi: :-))))) Vio: přiznejme si, že na to něco bude... ;-) cink ju všem a hlavně Johnovi A.! :-)))

Vio
27. 09. 2001
Dát tip
Hermit!!! Jo... a dost ;-))))

Bacil
27. 09. 2001
Dát tip
*

hermit
27. 09. 2001
Dát tip
opravuji tuhle větu, jedno písmeno tam mělo být velké... Ostrich: to nemůžu říct, to by byl hřích proti Němu...;-)

Petula
27. 09. 2001
Dát tip
Hu, to je dobrý. Silný kafe jsi uvařil, hermite, silný... a, bohužel, pravdivý!

░▒▓-_-▓▒░
«*»


Wopi
27. 09. 2001
Dát tip
Já měl kdysi skladbu "Hommage a D.S.", ale už si ji nepamatuju... byla trošku jiná... :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru