Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balancovat nad propastí a nebo padat

20. 09. 2009
0
4
1138
Autor
akanahe
Padat ti do Náručí. křičet a nemít řeči a na konci propasti čekají mne strasti jako je konec lásky a zivota nic už pak nevzkvétá a já rozplesklá nicka KONČÍM.

4 názory

PÁTER
16. 01. 2010
Dát tip
člověk je tak starý, jak se cítí, roky nic neznamenají.jen to, že si koupil další kalendář... A láska ? ta nezná věk !

akanahe
23. 09. 2009
Dát tip
to: Prosecký Hmm :) taky bych mohlo neco napsat i o stari :) vek uz na to mam .. kolikrat uz zapominam kolik ze to vlastne mam let .. nepocitam to uz :P mam ten vek kdy uz neni dobre se tesit na vyzsi vek :). Jinak ja sem celkem adaptabilni clovicek :) dokazi prekousnout docela dost .. ale pokud to je neustale tak to potom je dobre rict dost a konec :). Jen je trochu obtiznejsi to rict.

Prosecký
21. 09. 2009
Dát tip
Musím potvrdit tvou domněnku, že na konci propasti tě čekají strasti a to zejména v tom případě, že padáš seshora dolů. Na druhou stranu je výhodou, že se z tebe stane rozplesklá nicka krátce po ukončení lásky a ty se netrápíš až do starobního důchodu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru