Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Místo

24. 09. 2009
3
11
1531
Autor
Narvah
Seděl v kanceláři. Hleděl na spodní šuplík stolu. Byla tam. Ráže pětačtyřicet. Přiložil dlaně na spánky. Znovu se podíval na šuplík. Velká ručička na hodinách dosáhla dvanáctky. Šel do koupelny. Asi minutu si zvlažoval obličej vodou. Pak odešel na oddělení. Odemčel dvoje dveře. V rozlehlé jídelně sedělo v křeslech kolem tuctu žen. Některé pospávaly, jiné sledovaly televizi. Přistoupil k jedné z nich. Chvíli na ni mluvil. Když  vstala, odvedl ji do návštěvní místnosti. Do půl druhé s ní hovořil o tom, proč žít. Pak se vrátil do kanceláře. *** Neobědval. Ležel na gauči, hlavou proti stolu. Díval se na spodní šuplík. Zavřel oči a zůstal nehybně ležet. Před druhou vstal. Seběhl schody a ušel asi sto metrů k bráně. Odemčel ji. Pak ještě dvoje dveře. Na sesterně si pročítal dekurzy. Pozorně si prohlédl nástěnku. V pravém dolním rohu byla zasunuta kartička se jménem Rataj. Poprosil sestru, aby ho zavolala. Zapnula mikrofon, promluvila. Po chvíli přišel mladík, v ruce igelitovou tašku. Šli spolu chodbou. Na konci seběhli do návštěvní místnosti. Posadili se do křesel. Zeptal se, jak by mu mohl pomoci. Mladík mluvil o svých telepatických schopnostech. Chtěl si je ověřit. Souhlasil. Mladík mu vyslal myslí obrazec. Ptal se ho, jestli jej vidí. Neviděl nic. Po té chtěl, aby na nějaký obrazec myslel. Snažil se jej uhádnout. Netrefil se. Byl znepokojen, ale stačilo mu to. Domluvili se, že se v následujících dnech opět sejdou. Vrátil se do kanceláře. Cítil se unaven. Vysprchoval se, oblékl do civilu. Vyrazil k autu. Minul zahradu s pacienty. Nasadil si černé brýle. Na parkovišti letmo pohlédl na prsty pravé ruky. Spatřil na nich stopy červené barvy. Rozevřel před obličejem levačku. Byla celá rudá. Vyděšeně se rozhlédl kolem sebe. Nikde nikdo. Vytáhl z brašny bílé rukavice a nervózně si je nasadil. Pak sedl do auta a jel domů.

11 názorů

Narvah
24. 09. 2009
Dát tip
ty jsi moje inspirace. v dubnu mue!

katugiro
24. 09. 2009
Dát tip
odnikud nikam; mně nestačí

Narvah
23. 09. 2009
Dát tip
tohle stačí. na písmáčka. ;)

Narvah
23. 09. 2009
Dát tip
Dík Marvine. Překopal jsem to.

Háber
23. 09. 2009
Dát tip
znepokojivé*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru