Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O smutném pivu a co bylo dál

24. 09. 2009
7
8
1330
Autor
Barman

Konečně je tu vhodná kategorie. Jupííí!

Bylo jednou pivo plné smutku. Kdo z něho usrkl, doplakal míru. Kdo už plakat nemohl, šel se domů oběsit nebo spát. Byl ale jeden, co ho vypil na ex a smutné pivo vysvobodil. Za tento dobrý skutek byl po zásluze odměněn velikým veselím a mnoha dalšími veselými pivy. Jak šel vysvoboditel k domovu, ta všechna piva jej zmohla a on je poslal do rybníčku na návsi. Jenže smutek se tak dostal na svobodu a každý pták či kráva, která se z rybníčku napila, vyplakala tam stejně tolik slz, co vody vypila. Po pár dnech začalo být i lidem z té vsi slabo, do toho listopad a deprese. Čtyři lidé se už na svých gruntech oběsili, když vypukl požár místního velkostatku. Tolik hasičských cisteren v okrese ještě pohromadě nikdo neviděl a voda ze smutného rybníčku cákala do plamenů, až sám vyschl a muselo se hasit pěnou. Smutné krávy tenkrát uhořely a do rybníčku zase tekla voda prostá smutku. 


8 názorů

sepiolite
18. 11. 2009
Dát tip
blázne:) rozepiš to ještě-ty Tvoje bizardnosti jsou super!

Barman
26. 09. 2009
Dát tip
Tak za to ti vůbec neděkuju.

hustá bajka

Narvah
24. 09. 2009
Dát tip
v dubnu mue

Prosecký
24. 09. 2009
Dát tip
Bon. tip.

vida, pěkné témíčko :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru