Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mužské ráno

25. 09. 2009
4
9
3765
Autor
Sršáň

Mužské ráno

 

Čůrám ranní moč

a neptám se  proč

já nezbedný měl sen

tekutina chtěla ven


9 názorů

Eternitas
04. 06. 2017
Dát tip
Ano, před sexem se doporučuje napít se, je důležité, aby se po ejakulaci vyčistila močová trubice :)

VH64
23. 08. 2012
Dát tip
Poslední řádek mi nejde...

mno, kupodivu ráno jde nejdřív na záchod má milá, pak se ještě vrátí do pelíšku a zlikviduje tu erekci :o)

Sršáň
02. 10. 2009
Dát tip
Mohou za to erotické sny? Každý muž, alespoň pokud je zdravý, prožívá několikrát během noci a především v ranních hodinách poměrně silnou erekci. Mnozí si jistě myslí, že jde pouze o nějaký erotický sen, který se odehrává při spaní. Ovšem to by se mu musel zdát snad každý den což je, řekněme si to na rovinu, nepravděpodobné. Ranní fáze REM obvykle trvá 15 až 20 minut a je dosti pravděpodobné, že se muž v této fázi probudí s erekcí. Teorií co způsobuje bezesné topoření penisu bylo víc, ale nejčastější názor odhaloval, že za vším stojí plný močový měchýř.

nezbedné sny často produkují jinou tekutinu než - li moč, pane. i přesto t.

kategorie blbůstky je dobrý vynález :o) vejde se tam leccos...

Sršáň
25. 09. 2009
Dát tip
díky. Ale....myslím že se neposunu nikam a ani na to nemám ambice, stejně lidi poezii nečtou a já ji psát neumím, ...kategorii Blbůstky nehodlám opustit...maximálně něco pro děti..

Halcyon
25. 09. 2009
Dát tip
když se nechám vést rytmem, automaticky doplňuji "já nezbedný mělA sen", a hned je z toho ženské ráno...

tyhle tvoje jednoduché říkanky se mi líbí, těším se, kam se budeš v průběhu času posouvat dál :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru