Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pr

25. 09. 2009
22
28
2898
Autor
Metta

Byl jeden kapr,

chytil ho rapl.

Běhal tchýni

po kuchyni.

Vylezl si na okýnko,

spadl přímo na pr na prr

na prkýnko.

Bylo to milé.

Dnes bude filé.

 


28 názorů

Kočkodan
18. 03. 2016
Dát tip
Tenhle kapr trebonský nenastvat se marne snazí, tchýne má tuk predlonský a ted smrdí, kdyz ho smazí. Líbila se mi take tvoje reakce na Amátu (i kdyz jsem inkriminované dílo zatím jeste necetl). Já jsem od písku skoro porád... :-)

Stařec_007
22. 02. 2011
Dát tip
Kousnul jsem se kuliva tobě do jazyku..:-))) **

zinuska
22. 02. 2011
Dát tip
no, pěkná, tragokomická. název Pr - já používám ve výrazu Jdu do pr. (což znamená buď do práce nebo do pr....)

MarK.
28. 01. 2011
Dát tip
..veruze ako pises, bolo to mile!;) .. *

úsměvné :))

Bíša
07. 06. 2010
Dát tip
Zapomněl jsem tipovat...

Garay
29. 03. 2010
Dát tip
Je to moooc milé. T.

Dickers
28. 02. 2010
Dát tip
Čtu z předešlé blbůstky a má šmrnc:-) tojotojo:))

ano, pískoviště :o) proto jsem si na knížečku ptákovin vyfotil klávesnici od počítače pohozenou na pískoviště, hned vedle plastového traktůrku :o)

Bíša
26. 11. 2009
Dát tip
:-))

Metta
05. 11. 2009
Dát tip
Milá Amáto, ještě dodatek. On Písmák je tak trochu i pískoviště, rozhodně kategorie Blbůstky. Tam jsou kbelíčky a lopatičky přímo doporučené a rádi tu ze sebe na chvíli uděláme děti ze školky. Nemáš-li na toto chuť, běž, prosím, do kategorie Vážně míněná poezie, třeba tam potkáš stejné autory, ale osloví tě více. U tebe šlo o to, že báseň byla smutná, ale rýmy prostě vyvolaly u nejednoho v podvědomí onu veselou vánoční píseň, což jsi asi nechtěla. Nikdo tě nechtěl zranit, občas to kritik přepískne :-))

Metta
05. 11. 2009
Dát tip
Amáta: né, to jsem napsala ještě předtím. V tom díle šlo jen o HRU se slovy, někomu přijde trapné, někomu vtipné. Jak je komu libo. Je to v kategorii Blbůstky a pokud někoho pobavilo, není tam zbytečně. Tvá báseň se týkala závažného, citlivého tématu a zde je třeba volit slova a formu lépe, právě proto, že jde o víc. Mně bylo líto, že to působí komicky, ne myšlenka samozřejmě, ale zpracovaní. Třeba je to chyba čtenáře. Btw. vím, že na Literu máš moc pěkné básně. Protože srovnáváš nesrovnatelné, prozrazuji, že jsem Mgr. filosofie a sociologie, s osamělými důchodci mám bohaté zkušenosti a tvá báseň mě potěšila, to nebyla ironie. Nevím, proč se na mě zlobíš, já na tebe ne. Snad to ustojím. Měj se hezky a dík za kritiku.

Amáta
05. 11. 2009
Dát tip
tak tohle snad psalo dítě z mateřské školky?Vidím,že jsi se nechala ispirovat mým kaprem,a že Vánoce už taky na Tebe lezou,co???:-)))a pak takový lidé píšou kritiky...ach jo...NO COMMENT.přečti si to znovu.sorry,ale je to trapný!

A.H.
03. 11. 2009
Dát tip
:D

Metta
27. 10. 2009
Dát tip
vlastní zkušenost :-), děvče jedno, tebe jsem chtěla poznat, ještě jednou skouknu tu bezrukou :-)))

Vtipné :)

Pěkný "epigrámek". J.Š.

Makoves
28. 09. 2009
Dát tip
Zas je to jako smska...háčky a čárky hrají se čtenářem na schovku. Ale jinak to je velmi úsměvné.Povedlo se ti to. (t)

Glomma
25. 09. 2009
Dát tip
:D *

průkopnick
25. 09. 2009
Dát tip
Čertovsky zajímavé

...za vylouděný úsměv*

avox
25. 09. 2009
Dát tip
jistě máš moc hodnou tchýni (co by za to dali jiní...) je od ní přece milé že ti nabídne filé :-)) */

Sršáň
25. 09. 2009
Dát tip
vidím chytil mě tam víc sedí chytl chtěl vylezt na okynko spad pri tom na prkynko bez toho na pr na prr ale to bych byl autorem ja ... je to o uhlu pohledu jinak nic proti

))

hoho, to je zda řilé :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru