Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utíkáme

27. 09. 2009
6
25
3251
Autor
Tony.cs

Utíkáme

Přes bitevní pole

Zakopáváme o zkrvavená těla

Nemůžeme popadnout dech

Děsíme se pohledu na pusté bojiště

 

Zajímavé

 

Přesto nepřestáváme válčit


25 názorů

Tony.cs
15. 11. 2009
Dát tip
děkuji za všechny kritiky :-)

zajímavé:)

Grainee
04. 10. 2009
Dát tip
teď mi zmizel úsměv z tváře...

Marlav
29. 09. 2009
Dát tip
*

Tony.cs
29. 09. 2009
Dát tip
děkuji ti

PST
29. 09. 2009
Dát tip
Já bych to taky neměnila.Nechám si ráda poradit a opravit chyby pravopisné a tak, ale kdybych měla něco měnit pokaždé, když se někomu něco nezdá, no nevím...Když se něco moc nelíbí, tak to tu smažu a nechám si to stejně jak to je, je to moje. A hlavně kritiky vnímám ,pokud mi mají co dát, jako radu do budoucna a pracuji s nimi v nových věcech,tak, myslím, že to má význam. Já jsem si v tom našla své, Tony, a docela dobré... aspoň jasné a srozumitelné.

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
Asi jako každý. Chci, aby si to lidi přečetli a ohodnotili. Ale ne, abych to musel měnit. Buď se jim to líbí, nebo ne. Samozřejmě každý by nejraději slyšel jen a jen chválu, ale když není co chválit, pochopím, ale neměním. Pak taky proto, aby se mnou někdo sdílel ty myšlenky a bolest, radost, zklamání, lásku. Podělit se, získat obdiv, lítost, uznání, pochopení

To je, jako kdyby si někdo koupil boty. Je jasný, že asi proto, aby nechodil bosej, ale mě zajímá, jestli si je koupil bezprostředně kvůli tomu, že starý utopil v řece nebo se mu rozpadly za provozu nebo tak něco.

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
bereš mě zbytečně za slovo. Proč se mě na to ptáš, když odpověď je stejně ve vzduchu? Stačí sáhnout...

Říkala jsem snad, že nemůžeš publikovat?

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
nebo jinak? Když publikuješ ty, proč bych nemohl já?

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
nebo jinak? Když publikuješ ty, proč bych nemohl já?

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
proč nepublikovat?

Proč publikuješ?

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
a proč ne?

Nikdo po tobě taky nechce, abys měnil svou drahocennou osobnost, ale potom teda nechápu, proč vůbec publikuješ na literárním serveru.

Tony.cs
28. 09. 2009
Dát tip
rozhodně bych nebyl sám sebou, kdybych psal tak jak to chce někdo jiný :-)

Já si nemyslím, že bych nepochopila, co ve své básni sděluješ. Kdybych si myslela, že tomu nerozumím, tak bych se ti nepokoušela radit. Otázka je, zda o to vlastně stojíš, pokud na textech dál nepracuješ. Nejspíš ne, čekáš jestli se někomu budeš líbit a hotovo. Taky přístup :)

Tony.cs
27. 09. 2009
Dát tip
To ne. Svá "díla" neměním. Možná jen málo lidí pochopí, co ve svých básních sděluji, ale stále jsou to má slova a tak je cítím a píši.

No, jestli to nebylo úplně zřejmý, tak jsem ti radila, abys škrtal :)

Tony.cs
27. 09. 2009
Dát tip
když to budu rozvíjet, bude z toho zase paskvil

Něco v té básni mi přijde nelogické... nebo spíš všechno. První dva řádky jsou dostatečně výmluvné samy o sobě, ty další tři jen otrocky popisují a nepřináší nic nového. Pointa dobrá, ale ještě bych na tom zapracovala, kupříkladu místo nepřestáváme bych dala nepřestaneme, ale to bude asi otázka osobního cítění. Působí to nehotově, jako nahozená myšlenka, na které dál nikdo nepracuje.

Bíša
27. 09. 2009
Dát tip
Války jsou zbytečné!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru