Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o absurdní akci "zelená úsporám"

29. 09. 2009
15
32
3751
Autor
aleš-novák

investujeme do tepelných izolací

abychom

zpomalili globální oteplení

a tím

oddálili dobu

kdy nebudou potřeba

investice do tepelných izolací...


32 názorů

Diana
01. 10. 2009
Dát tip
:-))*

ruprecht
30. 09. 2009
Dát tip
to mě fakt pobavilo... :-)

Pacer
29. 09. 2009
Dát tip
Mně se to líbí. Nepochybuji o tom, ža autor ví, co je termoska. App., prdnout si v termosce hraničí se sebevraždou.

Toscana
29. 09. 2009
Dát tip
:o))))))) tak tohle mě fakt pobavilo! *t

avox
29. 09. 2009
Dát tip
v rámci globálního oteplování pozoruji lokání ochlazování, spíše tu tepelnou ozolaci... kdyby stačila 4%, pronajala bych část chaloupky, asi... :-))

Halcyon
29. 09. 2009
Dát tip
Tak to ještě že nebydlim v posledním patře, občas zatejká i do těch normálních střech :-)

no ale až bude léto celoročně, budou stačit ty palmové listy :o)

Halcyon
29. 09. 2009
Dát tip
Mno, bydlím v paneláku, a tam je izolace třeba hlavně v létě, jinak je tam na chcípnutí...

Ferry
29. 09. 2009
Dát tip
Vy jste tak chytří...Já bych to nerozklíčovala...

naopak, dílo to bylo dobré, diskuse se slibně rozvíjela :o). Takže můj názor: netřeba zateplovat, aspoň budou nájemníci přítulnější :o)

Jako dílo to bylo shledáno příliš konroverzním. Ale jako námět k dikuzi? Tedy, při vší úctě k těmto vesměs veselým a družným chlapíkům.

Bíša
29. 09. 2009
Dát tip
Ta zelená už je lidmi prokletá...

to už jsi tu jednou ventiloval :o) jsou to eskymáci, ti by izolaci nevyžadovali...

Vzal jsem do podnájmu dva gaye. Můžu dostat dostaci z EU na zateplení bytu?

Petrusha: ano...proto v Africe staví střechy z palmových listů :o)

Petrusha1
29. 09. 2009
Dát tip
myslím, že tepelná izolácia je dobrá i proti nadmernému teplu ...

Můra73
29. 09. 2009
Dát tip
díky za radu, boty tedy nekupuju. Za uspořené náklady jdu po vzoru arkp ke kadeřnici. (používá nůžky z recyklované oceli a melíry si dám zelené)

Marlav
29. 09. 2009
Dát tip
..hlavně přidat automobilkám na šrotovném, ale na děcka ubrat.....námět na úvahu...jak ven z krize :-(((

jo s laminátem...:o)

doufám, že máš nějaký ekologický, vodou ředitelný :o)

do bot bych ještě tedy investoval...až se zima zeptá...:o)

Háber
29. 09. 2009
Dát tip
asi*tak*

Můra73
29. 09. 2009
Dát tip
taky si říkám, jestli si mám ještě vůbec kupovat teplý botky, když se furt otepluje :o)

na chatě už se ti globálně oteplilo? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru