Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

plod krize

04. 10. 2009
7
13
1401
Autor
wedle_vazy
přepadnu pošťáka co nosí důchody praštím ho polenem a hodím do vody musí být zabit abych měl na byt... ?

13 názorů

wedle_vazy
26. 10. 2009
Dát tip
...právě bez toho bych se celkem obešel :)

wedle_vazy
26. 10. 2009
Dát tip
jasnačka ...tak mi poraď, co mu zrobit, aby vyšlo, že chci na byt ... ;)

wedle_vazy
25. 10. 2009
Dát tip
nájem - byt... to máš za jedny prachy ne o tipy, ale o názory... ...na teepee s... ;)

Marcela.K.
25. 10. 2009
Dát tip
U nás ho nosí...pošťáci, ale na byt? No, na nájem jo, ale jinak bys musel zabít těch pošťáků alespoň sto ...si teda myslím :-) Jsi měl říci, že máš tipy rád. Mě to nic nestojí :-)

wedle_vazy
25. 10. 2009
Dát tip
Ferry: ...no právě, už se těšíme na dědu. na jaře ho pustí... ;) Bíša: ď Tangens_Omega36: ...toť nehoď... jasné,ni? ;)

Bíša
10. 10. 2009
Dát tip
Hmm...

Ferry
06. 10. 2009
Dát tip
Hej, ty Odwedle, což nevíš, že pošťáci už dávno důchody nenosí? No jo, halt nejsi jediný, koho napadla akce "plod krize"... *

wedle_vazy
04. 10. 2009
Dát tip
tak se laskavě zase vrať a ten pitomej tip mi dej ... ;~)) ...jinak zdarec, Jarouši.

Oldjerry
04. 10. 2009
Dát tip
no zaplať pánbuch ! Je to blbý, ale dám ti tipa - byl jsem přesvědčen, že se na nás koukáš červí dírou odněkud z Mraků Magellanových...Fuj, to se mi udělalo dobře !

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru