Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

just fired

05. 10. 2009
5
15
1683
Autor
nahá12

mám padáka

snídám volný čas

konečně klid


15 názorů

nahá12
02. 11. 2009
Dát tip
Já opravdu nejsem žádným znalcem haiku, klasické by mělo mít 5-7-5 slabik a zachycovat přírodní krásy, ale má i zcela jiné formy, třeba viz následující stránka: http://www.hsa-haiku.org/bradyawards/brady.htm (kvalitní české haiku webovky žádné neznám). Mě prostě jenom někdy baví napsat něco pocitového a la haiku, toť vše.

Makoves
31. 10. 2009
Dát tip
Přiznám se, že pojem Haiku, jsem poznal až tady, stále se pokouším přijít na to včem tento žánr spočívá, ale pokud je to toto, tak tomu nerozumím. Tři, oznamovací věty, které spolu v podstatě nemají nic společného. Jistě, když si to člověk pobere po svým, tak smysl nalezne, ale (a teď to nemyslím nějak zle) mě se to nelíbí.(Asi proto, že Haiku zatím vůbec nerozumím.)

nahá12
12. 10. 2009
Dát tip
Arniko, oběd prospím a spím až do rána... jorel: dík za tip a za návštěvu

jorel
10. 10. 2009
Dát tip
senriu. vtipné, poetické

a co oběd a večeře....

nahá12
07. 10. 2009
Dát tip
kecám furt, ale to nebyl důvod. To by mi nedali půlroční odstupné. Takže mě je teď vážně blaze. Zatím teda. A co bude, to bude, nechávám věci plynout...

nahá12
05. 10. 2009
Dát tip
Impresse, díky za návštěvu a tip

nahá12
05. 10. 2009
Dát tip
ale já myslím, že lze snídat i volný čas a klid může být i velmi objektivní pocit, ale to je vše samozřejmě velice subjektivní :)

Paulart
05. 10. 2009
Dát tip
Nelze snídat "volný čas". "Klid" je subjektivní pocit.

nahá12
05. 10. 2009
Dát tip
necítím, že bych měla nějakou profesi, mám vystudovanou AJ v NL, pak různě v různých firmách, teď mám čerstvě kulaté razítko na nizozemštinu a chci se chci pustit víc do překládání právnických textů, padák přišel opravdu jako na zavolanou

Prosecký
05. 10. 2009
Dát tip
Co je tvoje profese?

nahá12
05. 10. 2009
Dát tip
ano, ale dali mi k tomu půlroční plat a na mé místo dosadili syna majitele. Práce mě stejně nebavila a vidím spoustu nových možností, takže v podstatě žádná tragédie, v břichu mi z toho volného času rozhodně nekručí :)

Prosecký
05. 10. 2009
Dát tip
Já myslím, že to Haiku je. Kouzlo neuchopitelného okamžiku to, sice, poněkud ironicky, je. Fakt tě propustili?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru