Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noemova archa

07. 10. 2009
9
9
1240
Autor
kunka
Nasadol vám raz Noe
nasadol na kanoe
kto neverí, ten nech verí
pribalil si rôzne zvery

Zvery krotké, zvery divé
premýšľame tak pri pive
že mal asi času málo
keď sa čosi hrozné stalo

Do čižiem mu zrejme tieklo
spôsobil na zemi peklo
od potu máš hlavu mokrú
na archu vzal divú svokru

P.S.
Keď raz stretneš túto šelmu
na hlavu si nasaď helmu
ber kopije, nože
a krič "chráň ma bože!"

9 názorů

jejdavilda
07. 10. 2009
Dát tip
*

Honzyk
07. 10. 2009
Dát tip
o)

nahá12
07. 10. 2009
Dát tip
:) tady nepomůžou ani všichni svatí

avox
07. 10. 2009
Dát tip
ta zvířata ve dvojících, jenom svokra sama zvířata na lodi zkrotla, zdivočela dáma... :-))

Petrusha1
07. 10. 2009
Dát tip
zaasocivalo mi to Werichovu potopu a pobavilo :) Byli kdysi dnové , kdy i praotec Noe se bál. Už se sem nic nevejde, tohleto přece nejde dál. Jestli teďka potopa nepřestane, ani medák na živu nezůstane. Jak vyhlížel holuby, plnovous mu z paluby vlál. Táhne mu myslí, že se mu zkřížili sysli, že jsou to prachšpatné časy, že se mu asi míchaj rasy. Minulý čtvrtek navštívil žížalu krtek a toho velkýho hada má velice slepice ráda. Rozčileně chodí po palubě lodi, nepřestává světu lát. Až racek chechtavý klovne ho do hlavy, pustě se mu začne smát: "Hej starý pane, každá potopa přestane, ono to tak nezůstazne a pak se teprv budeme smát. " Dnes už není Noe, však za to špatní dnové jdou dál. Zas aby se potopy obyvatel Evropy bál. Jestli tahle potopa nepřestane, ani noha v Evropě nezůstane. Holubice z Ženevy zdá cestu že neví dál. ®: Táhne nám myslí, kdybychom v tom takhle zkysli, chraňte se těch špatných časů, aby nám chtěli čistit rasu Bylo by mukou zdravit se jen pravou rukou a na pouhý pokyn s hůry pálit plný fůry kultury. My se ještě přeci takovýchhle věcí nemusíme tolik bát. Ať si kdochce brousí zuby nebou fousy, můžeme mu zazpívat: "Hej starý pane, vždyť ta potopa přestane, ono to tak nezůstane a potom my se budeme smát. "

papouch
07. 10. 2009
Dát tip
:-)))

A.H.
07. 10. 2009
Dát tip
Ach muj boze

Diana
07. 10. 2009
Dát tip
hahaha, ****

wow :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru