Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Onuce, kurva!

09. 10. 2009
3
3
239

Tož jako každej rok knám připrcká až z dalekiho Práglu tetka Bláža. Jezdí dycky po novim roce a dycky něco přiveze, ta lemra stará tlustá! Tož kurva, nemislete si ,vona si v tem praglu žije, ta má love kurva! A enem jednó za rok připrcká, no tož! Dycky kabát až na zem, vlasy fest udělaný, ty natáčky, klobůk svinsky na kokosu, a v ruce kabelu a ta kabela je nejdůležitějši v tej dycky něco přiveze pro každyho z mojej famylie. Nejdřif pošle čumkartu vanočni a tam datum kdy jako přesně připrcká abich uďála uklit, vona ta lemra městská zbohatlická nesnášá bugr a gnuj na kobercu! Canca jedna! Tož mi dycky teda trochu vokliďáme, nakopeme kakance vot žerika pot postel a tak, moc to ale nepřeháňáme, to vite. No letos Bláža připrckala v novim tarabantu, sinátor půlil bulvi jak přijižděla, dostal přes kokos nohou. Susedi zavistivě kukali kdo to k nam jede v tak krasnym trabantu, tož su bola rada! No a pak kraksna zastavila, ven vylezla Blažena a de k nam a zveda si kabat abi sa ji nevyhuvnil ve slepičincách co mame na dvoře. No a dyž je U nás tak se každym pozdravi, Starej ji da pusu a vona dycky čučá na sinátora a Lukášu ty seš hubeny, dava ti mama jesť? A ja Tož Kurva Blažo žere svinsky, na co přinde to zořere chuj mali! Je trochec hubený ale to von bude mit asi v panděru tu tasevnicu, jasný? No a pak dem dovnitř a já dám pohoštěni, namažu Blaženě chleba nejlepčim sadlem lahodně zamřelym, a vona na to kuká a ščíčí se, tož vezmu nohu a vona sa lekne a aby neurazila, tag to zožere.  No a pak přinde to nejduležitějši. Prezenty. Letos to bolo fest. Mňe dala hrnce do kuchyně, tož su bola rada, budó z nich nočniky, narvu to pot postel a budu do teho po nocich srať. Starej dostal lovičák, ale rát nebol bo jeděl, že hnet jak Blažena zmizi, tož lovičák zkonfiskuju a zožeru. Sinátor vyfasoval mikinu a prej Je děkuju teto to je skejťacká, jee! Tož byl to fest hadr, libil sa mi. No a tchyňa dostala guvno, Blažena nevy že ju mame, my ju tajime aby nebol pruser, lidi z města sa dycky lekajó těch řetezů. Sů blbý. Dyž Blažena vipadla, tag čučám na sinatora jak chodi po sednici v tej bundě a pak řeknu darmožůte pocem, dej sem, mosime zaprať, je to z kšeftu, bůchví kerý cigán to měl na sobje! Tož von sa lek a poslech. Řikal sem, ať de přehazať gnuj a dyž bol v rycochu, tož su na seba tu bundu vozkusila natahnuť. Rup! Bola na dva štoky. Su to anik nezašývala, uplně to rozervala na cáry a umotala z teho pro sinátora onuce. Člověk taky nemože fort myslat enem na seba. Vona je teď zima navic, v tomdle mu bode fest gut hic. No dyž přišál spátky že jako to uš má, tak ty vonuce dostal a ja řikla, že to ma lepči než bundu, todle mu zahřeje kytáry. Tož rozplakal sa štěstim, to vite. Von vod maminky malokdy něco pjeknyho dostane, trochec ho to dojalo. Jag já ho myluju. Skorem jak tu mou nohu vod stola!


3 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru