Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

11. 10. 2009
3
6
1126

Výsledek psychokurzu...:)

ON: Rozsekej si svoji snídani o zrcadlo, krávo!

ONA: (vzlyká)

ON: (chytne ji za úzká ramena a třese s ní)

 Víš co? Víš ty co? Vypadni si chcípat jinam! Nesnesu pohled na tebe! Seš mi k zblití odporná!

ONA: (vzlyká)

ON: (vyhazuje ji za dveře a hází za ní batoh, sbírka víček od konzerv jí nařízne tvář těsně nad rtem)

ONA: (vzlyká)

ON: Do prdele! Promiň, omlouvám se! Miluju tě!

(sedne si k ní a vezme ji do náručí jako děcko, pohupuje s ní)

Miluju tě. Miluju tě. (šeptem)

ONA: (vzlyká)

ON: Ujely mi nervy, už se to nestane. Ale musíš jít na léčení! Musíš! Jinak bude konec s tebou, se mnou, s náma...

ONA: (vzlyká)

ON: (odnese ji dovnitř, položí na postel)

Vyspi se, všecko zařídim.

ONA: (vzlyká)

ON: (odejde, bouchnou dveře)

ONA: Odešel. (Zašeptá, zvedne se z gauče, strhá ze sebe šaty a jde ke skříni. Půl minuty drží jenom ruku na vyřezávaných dřevěných dveřích, potom rázně otevře. Zděšeně vydechne vzduch z plic. Vzápětí se zhroutí na zem, rve si vlasy a štípe se do nohou, břicha a na těch místech, kde má ještě do čeho štípat.)

Nenávidim ho! Nenávidim ho! Zkurvená snídaně! (vzlyká)

(náhle se uklidní)

Pryč! Nebo mi vnutí to zkurvený jídlo!

(Vezme batoh a utíká pryč, zapomene si boty i kabát. Běží ranním městem a nevnímá chlad. Je podzim. Vždycky měla ráda podzim. Hlavně kvůli listí. A taky kvůli kloboukům a kabátům. Teď už nenosí kabát ani klobouk. Když je zima, tělo musí vydávat víc energie a tím spálí mnohem víc kalorií, na druhou stranu ani léto neni marný, ve vedru se člověk zase potí.)

 


6 názorů

jo to asi nepatří. a když ty věty vidim takle vypsaný působí na mě dost pateticky. možná ten konec bych mohla zrušit. dík!)

Ano, líbí se mi dramatický spád a myšlenka! J.Š.

raja
11. 10. 2009
Dát tip
vynechala bych věty jako:kde se má ještě do čeho štípat, zkurvená snídaně, nebo mi vnutí to zkurvený jídlo...nechala bych pracovat konec. Jinak fajn, docela ze života, nešpatně napsané.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru