Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Má tajná slova

24. 11. 1999
2
0
2102
Autor
castan

...Své lásky musím nenávidět....

Provokace? Touhy a přání... Řekni mi, vyprávěj, jak třeba zrovna mne miluješ, zkus mi chvíli lhát. Povídej mi pohádku, budeme poslouchat hudbu. Počítač vypneme a mobil dáme do nabíječky. Pustím hudbu a postavím na čaj, zase se na chvilku zvednu a nebo i kávu, na co budeme mít chuť. A na zavřené okno necháme bubnovat déšt mraků z desáteho. Práci hodíme na den za hlavu, neic se nezblázní a neuteče, jen já se zblázním a koupím třeba květiny. Chtěl bych je navonět parfémem, zdá se že tak málo voní... Schováš svou hlavu do mé náruči a necháš si šeptat pošetilá slůvka zamilovaných. A myšlenkami se budeme toulat po svých tělech a uvědomovat, jak moc se máme rádi. A žádné jinotaje, ani skrývačky nenajdeme, jen ten azyl pocitů a krásy v celé své vznešenosti, bez kamarádů a kamarádek, jen tak jeden pro druhého. A budem si číst o sobě v knihách popsaných těžce čitelným písmem, kterému ani rodiče nerozumí, ani přátelé nejbližší. A nebudu na nic muset zapomínat, protože krása znovu najde svůj smysl a najdu svůj cenový štítek v kaluži plné krve a zlata, od obou ušpiněný.
ikarka
23. 10. 2002
Dát tip
krásné*

pino15
27. 12. 2001
Dát tip
to bylo počteníčko ,júúúúúúúú......

AHED
12. 05. 2000
Dát tip
Je to plné pozdních kaštanů...

kačka
14. 01. 2000
Dát tip
Beru to kafčo :-) virt. milený :-) lžu, ale jen pravdivě :-)))

Miroslawek
14. 01. 2000
Dát tip
jo, jo a ještě jednou jo

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
Nad nejkrásnějsí snění
je realita bdění
s láskou svou v náručí tiše
(radši jsem mlčet měl spíše...)

fid
27. 12. 1999
Dát tip
Skoro´s mě dojal, neřáde!!!! Pěkňoučký!

castan
03. 12. 1999
Dát tip
Lobb: Jenže já už asi nehledám pochopení..... :o(

Rivka
03. 12. 1999
Dát tip
Krásný...

Sarken
30. 11. 1999
Dát tip
Ach jo, tohle mi něco připomíná.

lobb
30. 11. 1999
Dát tip
Kaštánku, asi tě chápu.....

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
... do deště a do pláče ... děkuji za za moje oči.

slavek
25. 11. 1999
Dát tip
Castanku... mam Te rad...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru