Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

WANTED!!!

13. 10. 2009
26
43
5455
Autor
aleš-novák

Právnická fakulta Západočeské univerzity v Plzni vyhlašuje pátrání po autoru tohoto štvavého pamfletu, který se lavinovitě šíří po České republice. Kdo by mohl poskytnout jakékoli informace vedoucí k autorovi, nechť se dostaví na rektorát. Dostane vyznamenání, v případě rychlého dopadení i titul...

Povídala kráva krávě :

neruš, čtu si skripta právě

já jsem totiž chytrá kráva

já studuji v Plzni práva

až tam přijdu čtyřikrát

budu dělat doktorát.

  

druhá kráva na to vece:

doktorát, ten získáš lehce,

ba i diplom dostaneš -

ale krávou zůstaneš


43 názorů

tak geniální zas nejsem...přišlo mi to mailem :o)

avox
12. 11. 2009
Dát tip
Pokud sis to právě dnes (cestou do práce) vymyslel, tak jsi jednička! kéž bych mohla dát ještě tip za pěkný kousek komentáře :-)))

Baví se Sněhurka a Ježibaba, kam na vejšku. Sněhurka: "Já půjdu na ekonomku. Tam nebudu nejhezčí, ale budu nejchytřejší!" "To já půjdu na matfyz", na to Ježibaba, "tam sice nebudu nejchytřejší, ale budu nejhezčí!" Přiletí k nim jepice a povídá: "Já půjdu na práva do Plzně, sice se tam nic nenaučím, ale zato stihnu dostudovat."

Kate 18
10. 11. 2009
Dát tip
tak zlom vaz :-)

zkusím to...

Kate 18
10. 11. 2009
Dát tip
Těžká to existence.. :-) Trr, tak uvěř :-)

no právě...

Kate 18
10. 11. 2009
Dát tip
To je chyba. Když nevěříš sám sobě, tak čemu pak?

však já nevěřím ani sám sobě, natož televizi :o)

Kate 18
10. 11. 2009
Dát tip
Jé, přece nemůžeš věřit všemu co vidíš v televizi. Realita je úplně jiná. A pošahanej andělíček s tím nic nenadělá.. :)

však to dávají jako seriál v televizi :o)

Kate 18
10. 11. 2009
Dát tip
Aha, už to čtu, Příbram a okolí. Tak jak můžeš vědět co je to v Plzni za borce? :)

Kate 18
10. 11. 2009
Dát tip
Aha, to je zajímavé. Ale počkat, ty jsi z Plzně či co?

tady se přeci Bory nevyskytují...:o) ale borci jo...

Kate 18
09. 11. 2009
Dát tip
Tak hele, na práva chci já! Já, rodilá Plzeňačka! :D A co máš pořád s tou borskou věznicí prosím tebe? :-)

wedle_vazy
15. 10. 2009
Dát tip
jj*, četl jsem to; za poslední měsíc, asi tak ve třech verzích na různých pozadích...

Toscana
14. 10. 2009
Dát tip
Mě u toho tak napadlo, kde by kráva vzala dostatek hotovosti na podmáznutí těch, co by jí ten diplom vypsali... že by hladověla a prodávala píci do JZD??? :o))) *t

reinka
13. 10. 2009
Dát tip
zrovna jsem si tam chtěla podat přihlášku... no nejsem kráva?


houby_nasla
13. 10. 2009
Dát tip
moudra, ta druha krava (neco podobneho uz kdysi rekl tusim Magor: curak curakem zustane, i kdyz mu nevstane,.. jestli to dobre chapu)

papouch
13. 10. 2009
Dát tip
néé, nemaž, dyť je to prčózní :)

Kravská volovina s naprosto výstižnou myšlenkou. Dva tipy v jednom.

jo, asi to smažu...mám v upřesnění kategorie, že to je citát...jenmě zajímalo, jestli se k tomu někdo tady nepřihlásí :o)

papouch
13. 10. 2009
Dát tip
Aleši, tohle je stará básnička z osumašedesátého! Jen je pozměněno pár slov!! Tohle je plagiát. Tehdy se to týkalo komunistů a celá básnička byla delší. Toto je výřez. Povídala kráva krávě že čtla Rudé právo právě (že je chytrá kráva a studuje práva)* Až ho přečte čtyřikrát tak dostane doktorát. Druhá kráva na to vece: doktorát, ten získáš lehce, ba i diplom dostaneš - ale krávou zůstaneš *) si nepamatuju, jak to tam bylo Čili opět se potvrzuje - nic nového pod sluncem... fóry se točí dokolečka dokola :) (Ale - měl bys zdůraznit v prologu, že nejsi autor.. takhle to vypadá, že jsi to napsal/ukradl** ty.. .-P **) nehodící se škrtněte .-)

macecha
13. 10. 2009
Dát tip
tak,tak, přidávám se k Adamově Evě :-)

Adamova Eva
13. 10. 2009
Dát tip
i když jen posíláš dál, už je ti přisouzeno i autorství, nehledej dál *O) mile aktuální a tip za to, že vždy víš, jak nás pobavit

macecha: to jsem nevymyslel, jen posílám dál Květoň: možná přisát k nějakému vemenu? :o)

Ani kdybych se na fakultě k někomu šikovně přititulil?

macecha
13. 10. 2009
Dát tip
aleši - v tomto jsi nepřekonatelný. T***

jsa volem můžeš být na vhodné místo zvolen...žel bez titulu.

No jo, titul dnes hraje titulní roli ve všem. To ví každá kráva. Mohl bych ale dosáhnout titulu, jsa volem?

rozumím...

Diana
13. 10. 2009
Dát tip
Prosecký: já mám ověřeno, že čas funguje lépe, než lučavka královská. Len vydržať! "nahá raz dva" by to mohla potvrdit, zná to na Borech, že? ;-)

mě to přišlo mailem, tak zkouším pátrat, jestli se autor nenajde na písmáku :o) tedy: ten prolog jsem si přidal sám...

nahá12
13. 10. 2009
Dát tip
no ale to by pak na mě mohli přijít, ono se to nezdá, ale taková akce se vždy musí koordinovat naprosto tajně a inkognito, já budu sledovat písmák a kdyby něco, tak zasáhnu :)

Diana
13. 10. 2009
Dát tip
hahaha, to nemá chybu - a jak je to aktuální! *******

pošli mi do zprávy na sebe telefon, člověk neví, kdy se může hodit :o)

nahá12
13. 10. 2009
Dát tip
pro případ nejvyšší nouze: z Borské věznice jsem schopna zajistit převoz do nejmenované psychiatrické léčebny, odkud se dá lehce utéct!

Prosecký
13. 10. 2009
Dát tip
Bylo by to, přátelé, pěkné, kdyba nastala vámi avizovaná spravedlnost. ve skutečnosti je však mnohem výhodnější být třeba blbou krávou, hlavně že to vynáší! A Alešovi za posilování naděje náleží tip.

avox
13. 10. 2009
Dát tip
dřív než uschne všechna tráva chcípne hlady tahle kráva, byť má titul, nezná práva... Vím, pár volů, kteří právě tam získalo titul hravě u žlabu má skvělé místo - zůstane jim? Není jisto... :-))) */

Vaud
13. 10. 2009
Dát tip
jen nevim, jestli se v pripade plzenske univerzity nejedna spis o rektumrad!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru