Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

>>> BITVA PSAVCŮ 46. KOULE - zadání nového tématu <<<

13. 10. 2009
0
34
3587
Autor
avox

VŠEM, VŠEM, VŠEM!!! Chtěla bych se touto cestou omluvit všem soutěžícím, že soutěžní díla sice čtu a chválím, ale zatím netipuji, chtěla bych si je nejdřív (jen tak pro sebe) seřadit ... tak čekám, až bude vkládání ukončeno... a pak to všechno ještě jednou oběhnu a dodám své tipy... děkuji :-))

Dnešní člověk nevěří na pověry a přesto, když náhodou potká kominíka, nějak samovolně chytne se za knoflík, zpozorní, když mu přes cestu přeběhne kočka, sehne se a šupne do kapsy první lesklý kaštánek, který zahlédne  a žmoulá jej tam celou zimu... běda, když 13. den v měsíci padne na pátek...

Jaká pověra je ta vaše?
 
 
Téma:        „pověry

Čas:           24 hodin cca (soutěž bude ukončena zítra ve 20:00)

Forma:       libovolná

(zadavatelka prosí snažně,

soutěž neberte moc vážně,

ale přesto, moji drazí

- žádné vulgární výrazy!)

.

Připomínka - soutěžní příspěvek musí mít v názvu slova

" K.O.U.L.E. / Pověry" 

Avizo prosím zašlete Mořskému koníkovi.

Cituji:

16.05.2009 13:56:17

A to AVÍZO prosím PŘÍMO OD DÍLA a NEBO (ti od koho mám zablokovaný avíza protože avízujou bezhlavě) zprávou S ČÍSLEM DÍLA!!! - ne sem páč abych tu luštila mezi všema kritikama esi někdo píše zrovna mně, že mám klubit, je děsný totiž!
a žlutím bo křičím! :oD

 

Bitevní podmínky:
 

1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit

 

2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek; téma zadává zadavatel prostřednictvím díla v kategorii "srazy, akce" na hlavní straně; po ukončení daného kola zadání z hlavní strany smázne

 

3)      zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž

 

4)      předmětem zadání je téma a doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno

 

5)      uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem; autor do názvu díla uvede předmět zadání daného kola a ve vlastním zájmu se přihlásí v klubu o jeho zařazení

 

6)      vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu;; vyhodnocení soutěže probíhá po dobu 24 hodin po ukončení soutěže


34 názorů

avox
15. 10. 2009
Dát tip
jen si moc nefoukej, prokoukla jsem tě :-))

avox
14. 10. 2009
Dát tip
pošťáci jsou rošťáci! :-)))

budu ti tiše závidět :o)

avox
14. 10. 2009
Dát tip
tak si to nech... zůstanu klidně nedovzdělaná, ale hubu plnou zubů, vlastních, odborně pospravovaných :))

no nevím co je horší - mezery ve vzdělání nebo po zubech :o) a neprozradím - su tajnosnubná :o)

avox
14. 10. 2009
Dát tip
vidíš... vlastně netuším, kolika zuby může skřípat mořský koník, prozraď, ať nemám mezery ve vzdělání a toho hříšníka, co ti to způsobil klidně taky! :-))

co mi přílítlo (avíza, čísla a "mám nový dílko, snadno ho najdeš) to sem (poslední se skřípěním zubů :o) vklubila - kdo se neozval nebo ztratil a publikoval v limitu, ozvěte se - jinak už teda jen čtěte, kritizujte a tipujte :o)

avox
14. 10. 2009
Dát tip
Až po tobě, ty máš vyšší šarži! :-))

jejdavilda
14. 10. 2009
Dát tip
Uhlobaronům? Skvěle, až na toho neštastného draka ( nestačil jsem ho pustit a taky péct brambory jsem ještě nestihl )

avox
14. 10. 2009
Dát tip
a to já taky - jedny brejle na blízko, jedny na dálku a jedny na hledání těch, co jsem zrovna někam založila... se ptám, jak se daří uhlobaronům :-))

jejdavilda
14. 10. 2009
Dát tip
Pokud se ptáš na zrak, tak jsem totální krtek

avox
14. 10. 2009
Dát tip
co se šklebíš? na něco jsem se tě ptala... :-)

jejdavilda
14. 10. 2009
Dát tip
:-)))

avox
14. 10. 2009
Dát tip
dyť víííím, ale on jejdánek stejně ztratil řeč, jsem ho asi moc okřikla :-))

jééé, to se klidně míchej - já su tu vlastně taky omylem, myšlenka je to koníkova :o)

avox
14. 10. 2009
Dát tip
tak sorry, že se míchám do hovoru, ale když mi odtud choděj avíza, tak jsem neodolala... a třeba se mi taky po něm stýská :-))

ono se mu spíš po mně zasteklo, my už si dlooouho nic neřekli :o)

avox
14. 10. 2009
Dát tip
Ty moje nebožátko, jejdánku, že ty už umíš číst jen červená písmenka, to zažlutěný ti nejde... Domněnka - moc malá písmenka a ty nemáš brejle, anebo se uhlobaroni vzhledem ke světové krizi dostali do červených čísel a tak i písmenka čtou jen červená? :-))

jejdavilda
13. 10. 2009
Dát tip
ale dílko ne, já se už neúčastním, ale avox psala, že ti mám dát avízo, tož avizuji

netuším co zasíláš, jejdo... esi dílko, tož ses netrefil - potřebuju avízo od něj - ne odsud :o)

jejdavilda
13. 10. 2009
Dát tip
" K.O.U.L.E. / Pověry" - zasílám

avox
13. 10. 2009
Dát tip
záleží na tom, co je to za ptáčka... :-))

Ferry
13. 10. 2009
Dát tip
A spaříš nejdřív tělíčko škubaného, aby se peříčka lépe oddělovala od škáry?

avox
13. 10. 2009
Dát tip
Ano, taková jsem, ba dokonce ještě horší, jen se zeptej po okolí, mnozí by mohli vyprávět... a bacha, křídla nestříhám, trhám peříčka, pěkně kousek po kousku! :-))

papouch
13. 10. 2009
Dát tip
to není žádný právo! To je bezpráví!! Svévolná segregace! Cílený útlak, antagonistická hrůzovláda! Tyranie!!! Potlačování svobody člověka a Tety Josefa zvlášť!! Povstání! Boj! Na barikády! Svrhněme nenáviděné usurpátory, jenž si osobují právo zadávat témata KOULE a přitom oklešťovat šíři záběru a stříhat křídla rozletu genia takových básníků, jako je Teta Josef!!! Ty nejsi zadavatel, ty jsi zadávitel!!! Tak!! :-))

avox
13. 10. 2009
Dát tip
papouchu, žádej, co chceš, jen využívám svého práva zadavatele tématu :-))

tak to děkuju z celýho mořskýho srdíčka :o)

papouch
13. 10. 2009
Dát tip
..žádné vulgární výrazy! To je cílená diskriminace nejlepšího básníka tohoto serveru, Tety Josefa!! Žádám o zrušení kola!!!

avox
13. 10. 2009
Dát tip
jsem tě přece nemohla připravit o tvé oblíbené:"...a žlutím bo křičím!" :-))

jůůů - a s barvičkama!!! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru