Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nidhug

01. 10. 2001
14
0
4731
Autor
hermit

..o|o..

nidhug

 

 

ve dvou minutách jsem zešílel

ve čtvrté

povolal vyděrače

na mé a tvé mrtvé tělo

ty dobrotivá děvko radosti

kterou jsem spolkl

 

v pěti vteřinách

jsi mi plavala uvnitř kostí

a do obou našich hlav kopírovala

můj autoportrét

 

jsou to jen otisky zoubků

malé špinavé sázky

toho šmíráka v podbřišku

blesky xeroxu

 

popínavost

 

 


_Psyché_
31. 03. 2005
Dát tip
kdesi na naetu mam přezdívku Xeox a přejmenovali mě na Xerox milé že :-))))) ta je sy/urová *

Matyjustin
30. 10. 2001
Dát tip
pane JO - Ť!!!

xpired
11. 10. 2001
Dát tip
***

Janis
05. 10. 2001
Dát tip
* * * popínavost * * *

Bezejmenny
04. 10. 2001
Dát tip
Jo, k moudrosti ve vztazích k jiným se člověk musí prokopat zkušeností, že? Bye, ptáci. ;o))))))

hermit
04. 10. 2001
Dát tip
Bez: hm, je to těžký, soudě podle toho, že dokonce ani ty jsi se k ní ještě nedokopal, viď... ;-)

Bezejmenny
04. 10. 2001
Dát tip
hermit: díš pravdu. Neprokopal. Pouze se snažím. Tvrdá makačka, občas. ;o)))))

xpired
04. 10. 2001
Dát tip
Perfektní!!!

Print
03. 10. 2001
Dát tip
Kaffinko!!! *!

Bacil
03. 10. 2001
Dát tip
Kafčí, díky i za mě, napsalas to moc hezky a pravdivě. :-)

kafka
03. 10. 2001
Dát tip
Další podobně strašné básně, prosím, Tome.......... ****! ;-))))

dablik008
03. 10. 2001
Dát tip
vymknu se...;o) a davam si to do NEJ, uz dlouho me nic takhle neoslovilo...

Climaster
02. 10. 2001
Dát tip
Bezekmenny:..:o)))))))))))...a je to jasný....neber si to tak, však oni ty doktoři něco vymyslí....

Pepo
02. 10. 2001
Dát tip
uneseny... oddelany... zniceny... *****

Print
02. 10. 2001
Dát tip
Hmm... standardní i nestandardní... hermit: bravo *! kafka: koketovat s kokotem se nevyplácí!:-) Mir+Clim: Jo!!!:-) *!

kafka
02. 10. 2001
Dát tip
Printe, ale když mě to děsně baví!!! ;-))))))) Kde bych takovýho jako je on hledala? ;-))))))))) (ach, ty moje slabosti... ;-)

Bezejmenny
02. 10. 2001
Dát tip
Jsem ti kdykoli k dispozici, kafko. Na rozdíl od těch nul jsi alespoň vtipná. ;o))))))

kafka
02. 10. 2001
Dát tip
cože???? vtipná? k tomu bych se ovšem nesnížila...!!!

Print
02. 10. 2001
Dát tip
Baví tě to, Kafi? Tak si to užij! Podle slov toho devianta jsi vtipná nula - něco jako voňavý hovno... Takže se nech od něj ondulovat!:-) papa*!

kafka
02. 10. 2001
Dát tip
Printe, baví mě to, protože mi tento "deviant" za kus vážně míněného slova nestojí. Jakákoliv urážka jeho osoby, rozčilování se nad ním a další způsoby bití se ti totiž vrátí jako směšný, nevkusně nazdobený bumerang. Raději se zesměšním sama, díky...

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
JO!! ****

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
... :-(

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
štveš mě...

hermit
01. 10. 2001
Dát tip
kafka: proč proč proč?? :(

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Proč tolik nesmajlíků u pěkné básně? :((

Rising_Star
01. 10. 2001
Dát tip
do je dílo že to nutí člověka až k nadechnutí... a zamyšlení! *! Wopi: :))))) tak a je to pět smajlíků na čtyři krajíky (cry-íky) takže jsem to přehlasoval..

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
já nevím... proč... jen jsem se zamyslela...

Harold
01. 10. 2001
Dát tip
dobrý !! *

Pája
01. 10. 2001
Dát tip
:-I teprv se zamyslím........chm ;-) k tomu mě nic nedonutí ;-))) *

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
Cože? Kafka se zamyslela? U tak emociální osoby, která myslí jen tak řídce, občas a vyjímečně, by to snad stálo i za záznam do literárních kronik. ;o))))))))))

Brlety
01. 10. 2001
Dát tip
Ach, asi známe každý jinou kafku... Já znám tu Písmáckou. Nepleť si je, B.

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
Bezejmenny: miluju tě!!!!! :))))

nebraska
01. 10. 2001
Dát tip
hmm uff vo mne to zvlastne stavy vyvolava...normalne nejaky potrat alebo co..dufam ze niesom tehotna....no, inaq, dobre je to, ty dobrotiva devko radosti......mam rada vyraz devka v basnach.....je taky kricavy, revolucny a zvlastny.... :) fiha, tu nejaka laska zacina :) inaq, citite tu sila zo slova miluju te? ako to je vobec spravne cesky, miluji te, alebo miluju te....sag nevim

Rising_Star
01. 10. 2001
Dát tip
nebraska: oboje je správně, miluji tě i miluju tě, i když to první mi zní poetičtěji, to druhé zase více od srdce...

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
kafka: opětuji!!!!! ;o)))))

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
Bezejmenny: pojď, zapíšem se do kroniky vzájemně a ještě do třídní knihy, aby toho nebylo málo!!! chyběls.... asi tři neomluvené hodiny...!!! ;-)))))

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
Bude to pěkná protihodnota tvé třídní důtky za tu kozu, kterou jsi vytáhla o přestávce z tělocvičny, a předváděla na ní pomocí gumové rukavice ukradené z laborky prvákům jak se dojí kozy. ;o))))))

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
Bez: jéééé! Teď to vědí všichni..... tos nemusel... anebo vlastně musel! Musel!!!! Musil!!!! Nejsi Robert? Tak mu nedělej ostudu mně ;-)) Je mi tak blízko, že by to mohl brát jako osobní urážku! ;-)))))

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
"Ve dvou minutách jsem zešílel" - hermit. To je jediný pocit, který teď mám... :))

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
Wopi: vidět/číst/slyšet Bezejmennyho a zešílet.... ;-))))

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
Hej, nepomáhal tehdá Wopi dojit tu kozu? Já si to hned myslel....

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
B. - já jsem si už nesáh na kozu ani nepamatuju :)) - jsemť městský člověk, s domácím zvířectvem do styku nepřicházím :)))

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
Tak jsme se pobavili (uf... bylo to potřeba) a teď zase k vážné věci. hermit promine, prosím... o dílku stále nanevzdory emocím přemýšlím... Ale napadají mě samé nedory... nabuchadnezary... já ti nevím... hvězdičku... ne hvězdičku... hvězdičku... ne... ach jo ;-)

hermit
01. 10. 2001
Dát tip
...inu, tak uznávám - moc pěkná báseň to, pravda, není... ;-)))) ...mám teď jednu ještě horší, myslím, tu si nechám na zítra...;-))

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Jak - neni pěkná? Mně se líbí a BASTA.

Pája
01. 10. 2001
Dát tip
;-))))))))

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
kdo řekl, že to není pěkná básnička??? Taková sprostá lež!!!!!! Já se ještě vlastně nevyjádřila... ;-))

Bacil
01. 10. 2001
Dát tip
!

Miroslawek
01. 10. 2001
Dát tip
hermit: hmmm ... dneska není uvařeno pro mne ... ale z dálky to vonělo zajímavě ... Bezejmenny: čím déle sleduji Tebe a některé Tvé reakce, tím více se nemohu ubránit sílícímu dojmu, že budeš, synku, asi pěkný kokot .... a nebo jediný spravedlivý Moudrý, jenž k nám sestoupil z hvězd ...

Climaster
01. 10. 2001
Dát tip
Miroslawek:.Bezejmenný měl dozajista v mládí nějaké psychické trauma, tipnul bych to na špatnou erekci...teď ale těžko říct, zda mu to nezůstalo..:o) jinak je báseň rozhodně na /*/

xpired
01. 10. 2001
Dát tip
*!

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
Milý climastere, až budu potřebovat psychické vyhodnocení svého profilu a popis svých mindráků, obrátím se na odborníky, ano? Zatím bych ti doporučil, abys sklapnul. Jsi nechutný. ;o))))) Když už zde chceš popisovat vlastní problémy, tak nás laskavě předem varuj, abychom mohli prchnout, jo, chudáčku. ;o))))) A co se týče tebe Miro, jsi dobrý básník, ale to je asi taky všechno. Bohužel. ;o)))))

zoo
01. 10. 2001
Dát tip
Tak sem tady s těma kozama. :-( Ale mám důtku vod šéfa - že je tahám na noc ven, tak rychle, rychle, braši... ;-)

dablik008
01. 10. 2001
Dát tip
pane jo, neni snadny se soustedit na basen, kdyz je pod ni takovej cirkus plnej hudby a svetel z neekonomickejch zarovek ( no schvalne, kolik zere vase zarovka? ;o)) )...;o))) ja vas ale stejne miluju vsechny, tak co...aj do tej tridnice se obtisknu rad...;o)) ja skolak zletily ( se specialnim pozdravem Janis ;o)))) ) tak a ted... ted uz to nejde ;o)) prvni sloka je nejlepsi...druha je skvela, skoro stejne...posledni jsem pochopil az ted a odvolavam ze prvni je nejlepsi :o)))) a me nestves... *****! za 5...;o)

Bezejmenny
01. 10. 2001
Dát tip
Ta světla jsou ze zářivek. ;o)))))

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Joj, zoo, jsou moc pěkný, fakt :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru