Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Můj muž je ožrala (a Sparťan)

13. 10. 2009
18
19
3318
Autor
Delahaye

s láskou a obdivem milé Řádce :-)

 

Můj muž je Sparťan.

On se tak tedy narodil, aspoň doufám ..

Jinak by to bylo fákt dost divný, to vám povídám.

 

V truhle má neustále dva až tři oštěpy, několik tóg, škatuli bederních pásů a rudé nákolenky – do kterých jsme se halili, když na nás z pod rohoží táhlo.

Můj muž se narodil ve Spartě a Sparťanem tak je – předpokládám – už dlouho.

Můj muž často říká, že Sparta je poslední dobou dost sešlá, hlavně radnice by potřebovala omítnout a předseda odvšivit.

Můj muž ale na schůze chodívá pravidelně bez ohledu na to, kdo má zrovna hlavní příspěvek. A pokud já se nechci cítit hůře, než jeho staré sandály, nabídnu mu radši, že zůstanu doma a potýrám cvičně několik otroků.

Můj muž je totiž blbec. (a Sparťan)

Můj muž nesází.

Postavte před něj pytlík travního semena, cibulky ba i odnože, ale nechá jej to chladným. Nepotrpí si na setbu.

Sází to pouze v krčmě. Jeden za druhým, mizí v něm žejdlíky toho thráckého patoku. A ten jeho kumpán, Leonidas, ho jen pokouší, pořád vykřikuje „tak zákon káže nám“ … hovado.

Říká mi – a já s ním souhlasím – nemůžeš pochopit sparťanskou duši - přeci nemůže vyměnit laciné víno a ožralého kamaráda za večer s manželkou. Taková věrnost mě jímá obdivem, kdyby se mi do něj nevtírala neodbytná otázka … zda nejsem úplně blbá. Ale pro jistotu se neptám, nejsem blbá, né ?

Můj muž dnes večer není doma. Je někde se Sparťanama a samozřejmě s tím vochlastou Leonidem. Mlel něco o zábavě v Thermopylách a jak to nějakým Prašanům natřou. Jen aby nebyl zase mrzutý, posledně se jich vrátilo jen třista ..

Jsem však už opilá.

A vím co je podstatné.

Dnes večer se domů nevrátí a já si můžu pozvat Xerxa.

Má fakt krásný zade …   za deset minu je tu !

 

 

 


19 názorů

Báječná hříčka. Škoda, že jich nemáš víc.

bestye
31. 03. 2010
Dát tip
vzpomínám si i na příslušný úvodník :c)*

leenai
10. 01. 2010
Dát tip
=D

A.H.
25. 12. 2009
Dát tip
Dobrý nápad, je to vtipný kus. *t*

chjo!

Manuamanua
12. 12. 2009
Dát tip
Hmm.

Delahaye
16. 11. 2009
Dát tip
já být kluk .. ale díky :-)

rainman
28. 10. 2009
Dát tip
:-)*

wedle_vazy
16. 10. 2009
Dát tip
;)*

řádek
14. 10. 2009
Dát tip
:-D

kosmetická vada: sází se jahody, tráva se seje...ale tip ti dám :o)

Garth
14. 10. 2009
Dát tip
nice.:-)

papouch
14. 10. 2009
Dát tip
parádnííí :-))

čučenka
14. 10. 2009
Dát tip
dobré :-)

Vaud
13. 10. 2009
Dát tip
hezký :-))) a řádka i obdiv plně zaslouží - jen Prašanům?

jejdavilda
13. 10. 2009
Dát tip
řádka bude mít radost*

Girith
13. 10. 2009
Dát tip
Holka, trošku na konci doopravit slova... Jinak líbí... Má to šmrnc i nápad.

Delahaye
13. 10. 2009
Dát tip
jedno avízo - jako známka dobrá výchovy :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru