Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

sportovně-dentistická úvaha

19. 10. 2009
23
55
5716
Autor
aleš-novák

kdo asi bude

vítězem souboje

mezi

zubem

moudrosti

a

zubem

času...


55 názorů

azur
27. 09. 2010
Dát tip
široce se usmívám

Edvin1
21. 10. 2009
Dát tip
V tomto případě vyhraje ovšem - dentista. Ve spojení se zubem času. Mohu doložit posledním účtem od toho mého. Takové účty jsem zamlada nemíval... :-)

...s ničím se nesmiřuj,čas rozhodne za nás a pak na rozdíl od nás,jeho nesmrtelnost poběží dál,jen my v klidu budeme někde v něm

a sakra...a já už byl smířen...

... zatím moudrost vždycky prohrála a zub času, ten má čas ... neb moudrost podléhá času ...*

kouzelné: Sršáň pěstuje včely :o) za informace díky, neber narážky na med nijak osobně :o)

Sršáň
20. 10. 2009
Dát tip
Každý kdo má včely(já je mám) tak ví že včely také kálejí, dobře je to vidět v teplých předjarních dnech. Při tak zvaném proletu. Včely totiž nemohou celou zimu a mají plný váček. Včely přes zimu nespí ale baští med a následně "třesou" (asi jako člověk) aby jim nebyla zima. To že včely zpracovájí "odpad" po mšicích je také pravda. Med se pak dělí na nektarový (z květ; mimochodem býva světlejší) a medovicový (z odpadu mšic atp. bývá tmavší).

Honza_Princ
20. 10. 2009
Dát tip
no tip...diskuze, protézy času a jiné vtipnosti :) pobavilo takhle ráno.

tak to je výborná informace, petře.ix, díky :o)

Toscana
19. 10. 2009
Dát tip
Vítězem bude zánět okostice, Aleši!! :o)))) *t

Bivoy
19. 10. 2009
Dát tip
zub moudrosti může být nahlodán zubem času, ale naopak to přece nejde... takže vítěz je v životě člověka vždy jasný... otázka zní: jak to bude v životě lidstva? *

macecha
19. 10. 2009
Dát tip
vítězem nebude nikdo, protože moudrosti nabydeš až časem .. :-) T****

wedle_vazy
19. 10. 2009
Dát tip
chtěl jsem napsat něco jako avox napsala v půl druhý, ale takhle jen tipar*

Metta
19. 10. 2009
Dát tip
Vy to komplikujete: metta-fyzicky a matte-matti-cky vzato, zub moudrosti = kámen mudrců zub času = kámen úrazu, uražený mudrc se zubním kamenem se vyškrtne, a zvítězí ... no!?

Oldjerry
19. 10. 2009
Dát tip
to je tutovka! (:-D

Oldjerry
19. 10. 2009
Dát tip
to je tutovka! (:-D

Oldjerry: ano, ve finále nezůstane kámen na kameni...

Oldjerry
19. 10. 2009
Dát tip
stejný výsledek, jako souboj kamene mudrců s kamenem úrazu. Řekl bych, že jsou to mimoběžky

Metta
19. 10. 2009
Dát tip
i bolest se časem moudře zazubí

Já to vidím na remízu - zub za zub. Ale oba zuby budou řádně zubožené.

Norsko 1
19. 10. 2009
Dát tip
Bolest

nahá12
19. 10. 2009
Dát tip
nahá12 nemá slov, jde pást myšlenky...

v plavkách by měla zubařka brzy spálená záda od horského sluníčka, co jí svítí nad hlavou :o)

zástěru, co se dává pacientům hrudník...:o)

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
V dnešní době pravidelných preventivních kontrol už není zubař strašákem ani pro mě. Naopak návštěva u zubařky v plavkách spojuje zdravou péči o chrup s jinými možnostmi. Připomínám, že tam často bývá i zdravotní sestra a ta by zase mohla mít jenom takovou tu zástěru ...

zubařka nemá plavek :o)

Petrusha1
19. 10. 2009
Dát tip
dentista

Metta: pasášek nekrmí, jen sleduje, když je potřeba, zapíše...:o) rostou všude... Pros: díky za osvětu :o)

nahá12
19. 10. 2009
Dát tip
vítězem budou výrobci zubních protéz Prosecký, nezbývá mi, než Ti popřát zubařku v plavkách

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
Genitiv záporový: slovanské jazyky mají sklon spojovat záporný tvar slovesa s druhým pádem (genitiv) předmětu, ačkoliv kladný tvar se pojil s jiným (čtvrtým - akuzativ)pádem. Příklady: nesl konev - nenesl ničeho měl pány - neměl pánů Jakmile sem zabloudí filologové, uvidíš, jaká se tady rozvine diskuse.

Metta
19. 10. 2009
Dát tip
moudřejší ustoupí? btw. čím je krmíš a kde to roste?

nasnadě? Moudrost přetrvá věky...i zub času otupí...třeba :o) nevím ani, co je genitiv, natož záporový...:o) jsem jen prostý pasáček slov :o)

no, nejkratší věc, co znám třeba od Ferlinghettiho, je "oh, my hungry self" tedy něco jako "to jsem ale hladový" ...kolik za to dostal, nevím :o)

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
Idea tvé básně je tzv. "nasnadě". Nad zubem času není vítězů (tímto navrhuji založit klub na podporu genitivu záporového).

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
Ahoj, avox! My se prostě nezapřeme. Čím menší kousek těla zakrývají ... když nezakrývají žádný, často už to máš doma napořád a to je ta nejdražší nahota na světě. Já jsem ale myslel, že uplatněním vzorce, čím méně tím cennější, na literární tvorbu dojdeme k závěru, že nejcennější je nepsat nic. Praxe tento závěr potvrzuje.

ovšem zub času tuhle matematiku trochu zpochybňuje :o) (to abychom se vrátili k tématu...)

avox
19. 10. 2009
Dát tip
... ano a potom muž ženu oslovuje "moje drahá, má nejdražší"... kam jste se to dostali od dvou zubů, pánové? :-)))

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
A uplatníme-li tento postup na literární tvorbu?

Prosecký: a když bychom tu funkci velikost/cena dotahli do konce, tak zdaleka největší náklady vzniknou, když už plavky nejsou vůnec vidět :o)

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
Musím s tím přestat nebo se stanu pověstným svým nepřátelstvím vůči krátkým textům. přitom nikdo mi nebrání, abych napsal stejně geniální. Mimochodem, tip jsem ti, Aleši, už dal!

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
Tak, Aleši, zase máš pravdu. vycházíme z předpokladu, že i ten poslední kousek textilu má co zakrývat. Neboli jestli není chyba v tom, že mám blbé brýle.

Prosecký: u dámských plavek platí totéž...čím menší část těla zakrývají, tím jsou dražší :o)

Vaud
19. 10. 2009
Dát tip
to pak nebude happy end, ale happy dent

avox
19. 10. 2009
Dát tip
nechci tě strašit, spolčí se, aby jich bylo více společně mohou způsobit i zánět okostice... :-) */

Prosecký
19. 10. 2009
Dát tip
Med je vlastně také h...o. Otázku Alešem položenou já zodpovídat nemusím, protože mi nikdy žádný zub moudrosti nevyrostl, což kladu do příčinné souvislosti s mou přítomností na Písmáku. Vyskytují se tu různé krátké texty. Onehdy jsem zabloudil ke Guyovi. Je to dobrý básník, mnohem lepší než já. Ale 165 tipů a 1.600 návštěv kvůli třem řádkům, ať jsou sebehlubší?!? ...

nebo zubatá...

Vaud
19. 10. 2009
Dát tip
nakonec vyhraje Zubova :-)

a ten je taky na h...:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru