Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E... Opona spadla

21. 10. 2009
5
5
2578
Autor
Arlea689

já vím, že je to blábol... ale co chcete za 24 hodin? :-)

K.O.U.L.E…opona spadla

 

Bylo mi tehdy šest let. Asi byl listopad a byli jsme na Letenské pláni, ale ani to bych nevěděla jistě, kdybych se měla spolehnout jen na své vlastní vzpomínky. Z toho dne si totiž spolehlivě pamatuji už jen to, jak ve své růžové bundičce sedím tatínkovi na zádech. Myslím, že mi i půjčil klíče, abych mohla zvonit. Také si vzpomínám na svůj údiv. Divila jsem se, že je všude tolik lidí a vlajek a taky proč a co všichni křičí. Chodila jsem do školy teprve dva měsíce, ale už jsem uměla přeslabikovat všechny nápisy na transparentech. A potom nějaký pán mluvil. Už nevím přesně, co povídal, ale na konci řekl, že…

Opona spadla.

 

Je mi sedmnáct a jedu z jednoho z představení. Slunce svítí a je konec června. Už půjdu do školy jenom dvakrát a budou prázdniny. To má jen jedinou nevýhodu, a sice tu, že neuvidím Jeho. Ale budeme si psát a jestli budeme někdy oba v Praze, určitě se sejdem. A na září se taky těším. Možná mě v divadle už konečně přijali do výběrového souboru, o to už se dlouho snažím. To představení se sice nepovedlo tak, jak bych si přála, ale…

Opona spadla.

 

Ležím v nemocnici a uvědomuji si, jak to tehdy bylo všecko krásné. Vlastně všecko, do té doby, než se to stalo. Než jsme jeli v autě a  nestačili jsme zabrzdit. Pak přišla bolest, největší v mém životě. Jediné mé přání je teď žít. Aspoň pár let, pár měsíců, pár hodin…Nechci aby…

Opona spadla.


5 názorů

Arlea689
27. 12. 2013
Dát tip

vždycky něco napíšu, totálně si to vyhaluzím a lidi si myslí, že je to pravda... opona ani nepadala a bylo to docela rouhání, si teď říkám... (ta první část se teda odehrává v roce 89 a já jsem trošku mladší, tehdy jsem si říkala, že to bude jasný, teď chápu, že to ostatní vlastně neví :-) )


Toscana
22. 07. 2011
Dát tip
nikdo z nás pád takovéhle opony nevyhlíží - a podle toho, že následně ještě pár dílek přibylo, předpokládám, že ani ta tvá nespadla, což je moc dobře! *t

čučenka
21. 10. 2009
Dát tip
.. ale jo, tip za snahu :-)

reinka
21. 10. 2009
Dát tip
nespadne, neboj :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru