Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Tebe

03. 10. 2001
12
0
2057
Autor
Modona

První, tedy báseň, zcela první:-) Mo. Grafická úprava : 3lobyte

 

Sněhovou vločku od Tebe
jsem vzala do dlaní,
dívám se
jak s ní roztávám...
kapka
   vody
       stéká
          po čáře života
úsměv ti za ni podávám.


 

Úsměv posílám bez známky,
jarní vítr ho doručí
na chodníku tě dožene...
podívá se ti do očí
Pozná Tě,
pár stříbrných vlasů tě prozradí
až mineš vaši ulici, zavři své oči
vítr tě pohladí


 

Pošli mi kouzlo muže,
když rukou zamává,
všechno v tom čarovném pohybu...
život ho zadarmo nedává.


 

Jiní lidé jsou spolu v pokoji,
                   dálka je nedělí
všední den a všední doteky


 

a vychladlá káva v pondělí.

 


Manuria
29. 09. 2003
Dát tip
**!

Mě se líbí. Hezky zachycený úsměv a zamávání, romantický. Nechápu poslední strofu.

Modona
24. 08. 2003
Dát tip
Myslím, že to je pozitivní jev ji nechápat:.-))))

Dobře.

Ribi
19. 10. 2001
Dát tip
skutočne kritiku?

Bacil
07. 10. 2001
Dát tip
3L: :-)))

Modona
07. 10. 2001
Dát tip
Jééééééééééééééé, to měla být pro Tebe pocta:-)))))))))) a ona zatím fraktůra:-((( P.S. A teď to ještě vypadá, že jsem Tě zneužila, využila až použila :-(((((, no jen počkej. A nemáš tam, jestli jsi plátcem DPH, HA!

3lobyte: za ten fraktůru bych ti udělil tipa z fleku :-DDDD

Modona
06. 10. 2001
Dát tip
Všechny 3 lobyty Vás přijímám:-)) jednoho jako grafika, jednoho jako korepetitora a pro toho třetího se taky něco najde:-)))))))

Mea
06. 10. 2001
Dát tip
Jako ppprvní, tedy báseň, zcela ppprvní je to dobrý :o)

kafka
05. 10. 2001
Dát tip
je to pěkné, pokračuj, těším se... *!

Jákob
05. 10. 2001
Dát tip
:o)neshovívavý ... pěkné moc

Petronius
05. 10. 2001
Dát tip
Rorzumím:-))

Bacil
05. 10. 2001
Dát tip
Já to vidím asi jako zoo... chtělo by to trošičku dotáhnout formu - já vždycky říkám (nejen Tobě): buďto vypilovat rýmy, anebo je vynechat - rýmy, které působí neobratným dojmem (a to tyhle aspoň na mě trošičku působí) kazí jinak dobrý dojem z krásné myšlenky (a to je zrovna případ téhle básně a vlastně jediný důvod, proč jí nedám tip)

Modona
05. 10. 2001
Dát tip
:-)))))))))))takře bych to měla přehodit do kategorie "básně nerýmované"? :-)))) Díky:-)

zoo
04. 10. 2001
Dát tip
Je to pěkné a má to náboj, Modi. :-) Ve čtvrtých pádech tápeš: Vaši. Ni. Je to hodně pěkné, akurát jsem nedala tip, akurát máš na víc a bude víc, věřím... nic víc. Odpustíš mi? :-)

Doubi
04. 10. 2001
Dát tip
a to já ho dám**** protože mě to oslovilo, je to něžné a má to myšlenku.. a jsou tam krásné obraty.. třeba "posílám úsměv bez známky", to samo stojí za tip:-)))))

Modona
04. 10. 2001
Dát tip
zoo: To není binec v pádech, ale normální hrubky:-)))))(((( Nedala tip jo? No se to se na to podívejme!:-)))) Na víc fakt nemám, pokud jde o básně, určitě ne. A jestli ti odpustím?! No, to musím zvážit:-))) ten tip snad jo, ale ty odhalené hrubky těžko:-)))))) Mo.

Albireo
04. 10. 2001
Dát tip
Dobré nápady, imaginace a poetické vidění Ti rozhodně nechybí. Rýmy jsou slabší, ovšem u první básně víc opravdu nejde čekat. Nechceš zpočátku psát volným veršem? Ale pozor, není to zase tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.

Modona
04. 10. 2001
Dát tip
Albireo:Díky i Tobě za kritiku:-)) Hm, volným veršem:-)) no, já si nejsem moc jistá, jestli chci psát básně víš. Tohle byl takový nápad,který prostě vyplynul, ale, že by se mi to stávalo běžně, to bych rozhodně neřekla. Zkus se prosím podívat na báseň, kterou jsem napsala do jedné kritiky, já sem ještě napíšu do které to bylo, a pověz mi, co si myslíš o ní, jo? :-)))

Modona
04. 10. 2001
Dát tip
Albireo, no, tak už to nemohu najít. Večer to někam znovu přepíšu, protože mě opravdu zajímá, co si o této konkrétní poezii myslí lidé,kteří tomu rozumí. Já tomu totiž moc nerozumím, tedy poezii, buď se mi báseň líbí a něčím mě osloví, nebo ne:-))

Modona
03. 10. 2001
Dát tip
Děkuji všem, event. i předem i za shovívavé úsměvy:-))))fakt!

wqw
03. 10. 2001
Dát tip
jestli jde opravdu o první báseň, tak klobouček dolů.......možná, jestli můžu něco, tak se příště snažil, abych měl všechny sloky se stejným druhem rýmů, první máš odlišnou od těch dvou dalších,....ale co se týče toho co básnička říká tak jsem nadšený, je moc pěkná....*

zoo
03. 10. 2001
Dát tip
Ad. wdw. Pokud je to prvá báseň, je to slušný výtvor. :-)

Modona
03. 10. 2001
Dát tip
zoo: Výtvor? To zní jako výpotek:-))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru