Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klika

26. 10. 2009
13
13
1346
Čas vzal ty písně co se rodí kde to neznám už je to dávno dávno kdy jsme směli mít společný nápěv - já když zpívám tak se neznám jsem uragán co umí dveře vylomit vzal si i touhu naši touhu po dotecích k čemu nám dnes by byla dobře že ji vzal nám z vlastní vůle odsouzencům v těsných klecích když chybí klíč co dřív nám zámky odmykal chybí nám klíč jen se tu válí stará klika však ani ta se k našim mřížím nehodí možná se jednou vrátí čas kdy zanaříká v rezavém zámku klíč než boty prochodím čas vzal si touhu naši touhu po dotecích k čemu nám dnes by byla dobře že ji vzal nám z vlastní vůle odsouzencům v těsných klecích když chybí klíč co dřív nám zámky odmykal proč chybí klíč co dřív nám zámky odmykal...

13 názorů

A.H.
28. 10. 2009
Dát tip
Něděkuj, "díky" si schovej do zásoby, budou potřeba jinde a jindy ;)

zato na mě jdeš z té správné strany - tím, že mi nepochválíš všechno, mi dáváš příležitost k čepýření tam, kde to uděláš - srdečné díky za obojí!!! :))))

A.H.
28. 10. 2009
Dát tip
já k některým textům zkrátka nemohu přijít z té správné strany.

Robinia
27. 10. 2009
Dát tip
taková podzimně depresivní ;-) ale dobře napsaná

Šperk
27. 10. 2009
Dát tip
klíč netřeba, stačí dvě kladiva jedna rána a cela je celá otevřená

wedle_vazy
26. 10. 2009
Dát tip
...tak černě bych to neviděl*mám autogen... ;)

Háber
26. 10. 2009
Dát tip
si*uragán*:)*

***T***

macecha
26. 10. 2009
Dát tip
Jarmilko, Ty se překonáváš!!T***

aj keď neviem absolútne spievať - spieval som! ( a to je čo už povedať), aj keď otázka znie: " Ako ?" preto že som našiel odvahu a že ma slova rozospievali.

...jó paní Moosová,dobře si starý blboun početl***

Adamova Eva
26. 10. 2009
Dát tip
* jak jinak Di, asi mě JM poslouchá, když si zpívám šansony s HH :O)

Diana
26. 10. 2009
Dát tip
Zase paráda! ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru