Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mrazivá duše

25. 11. 1999
1
0
1491
Autor
slavek

Mrazivý dech, pohřbil lístek hrdlička umrzla v úpatí skal. stala se obětí zimních čistek, umrzlý lístek, náhrobkem se stal. Mrazivé srdce pohřbilo naději. Bez křiku bolesti, bez slzí Pro trochu peněz, prodáno raději, než hračka koupená omrzí. Kolébka naděje, radosti pláče. prohrané zápasy v ložnicích hrobů. Střelené ptáče, bez nožek skáče ku pláči laskavých, k radosti snobů. Slovíčka napsaná bolestí duše bez síly vykřičet beznaděj že život celý snad ke skáze kluše a kino života ve filmu nemá děj.
slavek
02. 12. 1999
Dát tip
Milánku, já a třída....nesmysl..

Krytyk
26. 11. 1999
Dát tip
tahle duše mrazí ovšem nijak suše...

Merle
26. 11. 1999
Dát tip
Kdyby tam vycházel rytmus slabik, bylo by to dokonalý, takhle je to (už skoro standartně) "jen" zbytečně dobrý.

Tanizaki
26. 11. 1999
Dát tip
... do mrazivého rána se nerodí každý den...Slávku... *!
(a všimnul sis toho jiskřivého nebe, když ...?)

BlackG
26. 11. 1999
Dát tip
jasně,... ja jsem ten radující se snob...

slavek
26. 11. 1999
Dát tip
BlackuG> mohl bys byt,kdybych Te neznal...

Gls
25. 11. 1999
Dát tip
Jojo, zase jedna optimisticka. To se takhle k veceru v osamocenem kruhu pro jednu hloupou dusicku vcelku hodi. Diky :-).
Dneska radsi nic nekomentuju, stejne je ctvrtek...

slavek
25. 11. 1999
Dát tip
Gls: děkuji Ti kamaráde...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru