Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

K.O.U.L.E./věc

28. 10. 2009
8
15
2770
Autor
naira

 

 

 

Každý ho má a každý vlastní,

i malé dítě si dnes ze starými nezadá,

 

co to však dnes a zítra věstí,

to se vám budu snažit nastínit teď jenom já,

 

svět je nám bližší,

mnohé usnadňuje,

na času nešetří,

dobij baterie…

 

 

Nechte ho doma říkám pořád a aspoň v neděli to bude pohoda.

 

 

Já věřím vám každý utrácí,

jdou po něm chmatáci tak někdy se i vytratí,

 

slůvka jdou dál i rychle letí

odpověď milenců se v signálu i poztrácí

 

kam se nám poděly,

slůvka ta šeptaná,

copak už neznaly

vrátka ta prastará…

 

 

Nechte ho doma říkám pořád a aspoň v neděli to bude pohoda.

 

 

Všechno se dnes moc rychle řítí,

čas nic nevrátí jen na nás své zuby vycení,

 

A tak vše plyne jen tak kolem,

jak voda v řece a nic se nám nevrací,

 

o kom to zpívám,

to došlo už vám všem,

o té malé věci,

bez, se neobejdem…

 

 

Nechte ho doma říkám pořád a bude na chvíli dobře úplně nám všem.

 

 

 

 

 


15 názorů

naira
31. 10. 2009
Dát tip
..jsem jedno ucho.. ..no tak nic...jen jsem si myslela, že se třeba někdo zmíní...zeptá.. ..vzdávám se a nehodlám opakovat momentální.. jak to říct...no radši nic... ..příště nazn. do prologu...nebo se na to..úplně... ....;)

naira
29. 10. 2009
Dát tip
omlouvám se za překlepy..... jsem ne jsme a věku....a............;)))

naira
29. 10. 2009
Dát tip
díky za zastavení a za tipy, těm co ocenili, ale schválně, VÍ NĚKDO Z VÁS, že to byl ,pokus' o kramářskou píseň a hlavně, NA JAKOU MELODII??? či koho? Diano...jo, to dnes skoro každý, až to bolí, ale záleží na okolnostech, myslím osobních či pracovních...ale dnes už se těžko hledá místo bez signálu...díky moc za zři hvězdičky...;)) dívko z od......kujííí..;) díky neroušku...;)) hrbol mno tak dík...;)) Iv...až tak ...tak díky mooooc..;))) avox..já si říkám kdo zas votravuje..a jsem ráda za ty nepracovní, to nemusím nahodit prof.,výraz' :) máš recht Zine...ale kolikrát bych ho nejradši rošlapala a odstěhovala se na konec světa....:) Špáďo...mno...myslím že by bylo lepší využití nejen palce...a taky myslím, že bez mobilů to byla větší romantika...až na to že usnadňují leccos, ale i hatí.... jsem ráda, že patřím do generace, která poznala i bez...;) no a Honzyku...za gram.se možná omlouvám, ale myslím že ty slova i ta slova, takže.... a kostrbatost...mě se to dobře čte i několikrát...jde o výslovnost a mám to radši složitější a aspoň se víc hýbe jazyk a nejen... a můj zámysl byl ...o kramářskou píseň...proto jsme to naznačila...a psala jsme zpívám a ne říkám... a myslím, že ty pokud nelžeš ve veku...tak pro tebe ani náhodou...to není...a asi nemáš tuchu...na čí písničku teda melodii jsem to psala... ...asi tak nějak....;) a díky moc za tiché tipy...taky potěšily...;)))

Špáďa
28. 10. 2009
Dát tip
Na mobily as jsi znalcem však nemít ho, přiznej si, dělala bys co as s palcem?... "Na-čelo-s-ním-ťukej-si"

ó, nairo, balzám pro mouji dušičku*

mno*

neroušek
28. 10. 2009
Dát tip
*

Zin
28. 10. 2009
Dát tip
To neni o jeho noseni, ale o tom, k cemu ho kdo pouziva..

avox
28. 10. 2009
Dát tip
jak mi zazvoní mobil, říkám si, který debil...

wedle_vazy
28. 10. 2009
Dát tip
...jako naše fenečka, tak trošku rozháraná ,) ...básň myslím!

*

Honzyk
28. 10. 2009
Dát tip
..kostrbatost sama...text jako "ochrnuty", vse umocnuje jeste spatne lozena gramatika ("kam se nam podelY sluvka septana)...kdyz uz tady a spisovne, tak podela, prosim... " o kom to zpivam"...no, zpev to neni, bez urazky vubec ne...

Diana
28. 10. 2009
Dát tip
Nechat ho doma nemám sílu - závislá jsem na mobilu ;-)***

naira
28. 10. 2009
Dát tip
avi..;)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru