Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

koule / věc / trojúhelník

28. 10. 2009
15
27
3886
Autor
aleš-novák

sonet to teda není, natož kramářská píseň... ale je to fakt věc, kterou už ani nevnímáme :o)

až se mě někdo zeptá

co považuju

za největší vynález

od konce komunismu

odpovím naprosto

bez váhání

TROJÚHELNÍK

  

nemyslím nějaký obyčejný

t r o j ú h e l n í k

co mají děti ve škole

ten můj je

v kulaté krabičce

(tedy je jich tam osm)

no jasně

jde o mazací sýr

třeba od veselé krávy

  

jestli si někdo pamatuje

jaké utrpení způsobovalo

rozbalování trojúhelníkových sýrů

dá mi za pravdu

takže vždycky

když otevírám ledničku

tak si říkám jak je dobře

že už jsou komunisti pryč

(tedy oni pryč nejsou,

 ale už je ani nevnímáme...)


27 názorů

reinka
28. 10. 2009
Dát tip
Aleši, přečetla jsem si tě a dostala jsem hlad :o)))) V lednici jsem našla jenom nivu. Taky dobrá :o)))))))))

Linkinka
28. 10. 2009
Dát tip

Toscana
28. 10. 2009
Dát tip
jéé, to už je hodně dávno, co jsem otvírala trojúhelníkový sýr, u nás to moc na odbyt nikdy nešlo - ale ty komunistické jsem nesnášela, byly hnusné nevídaně, to se nedalo polknout :o)))) *t arkp - za komouše šňůrka na trojúhelníčku nebývala, ale zato pak ruce upatlané ano :o))

Krytyk
28. 10. 2009
Dát tip
.))

ruprecht
28. 10. 2009
Dát tip
tavené sýry jsou nezdravé, takže promězamě můžou zůstat klidně nerozbalitelné... tip za tvůj "vztah" ke komoušům... :-)

wedle_vazy
28. 10. 2009
Dát tip
...za postřeh* ;)

Hesiona
28. 10. 2009
Dát tip
... poněvač už jsou všichni stejní, jak ty sýry v krabičce.

splňuje ho, Víťo, víc než někeří další... pro mne je to o použitelným trojúhelníčku sýra - všední věc kerou skoro nevnímáme (tu komunistickou doušku "od věci" neberu jako ústřední téma dílka)

Ó
28. 10. 2009
Dát tip
...zlatý komunismus...

Norsko 1
28. 10. 2009
Dát tip
Jó, vymoženosti kapitalismu jsou fajn

já si zas spíš pamatuju mazací sýry co mazat vůbec nešly... ale kdo ví, třeba to bylo tím že se mi nikdy nepovedlo je rozbalit :o)

to se polykalo jak pota6en8 pilulka a na štítek Bukanýru se psala vyznání, nebo jsem v jiném časoprostoru ?

hi*

tématem je věc, kterou už ani nevnímáme...ne utrpení :o)

avox
28. 10. 2009
Dát tip
tedy... čumím... kýho výra zpolitizovat kus sýra teď místo rudého práva šklebí se veselá kráva... btw dobře vychechtaná - do vysoké krabičky malé trojúhelníčky... :-( jestli jsi nezažil větší utrpení, než ty trojúhelníčky bez tkaničky... šťastný člověk :-))

Petrusha
28. 10. 2009
Dát tip
alešku, ty si zvykol papať syr aj s alobalom? no to muselo byť hodne kruté :)

Ani potom netoužim :D

a tos ještě nepoznal ten jejich nerozbalitelný sýr :o)

Jo, je super, že ty Komunisty ani nevnímáme, ale jak bychom mohli, když je někdo ani nepoznal (viz já) :D :D

tož

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru