Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

výsledky 48. K.O.U.L.E.

29. 10. 2009
0
31
1636

. to co budete číst níž, už není pravdou: avox vítězství odmítla a tak je toto kolo zcela a úplně anulováno bez vítěze snad se mi vrátí chuť do koulování, energie a smysl pro humor a v úterý vyhlásím další téma - ale momentálně musí KOULE okamžitě do karantény, začíná být nebezpečná... .

.

dnes je mi obzvlášť radostno při vyhlašování vítězů - první místo s velkým náskokem díky vašim 31 tipům 

získalo dílo K.O.U.L.E./ Věc / Věci s pamětí autorky avox

a proč je mi z toho tak radostno? protože už jsem docela unavená z těch neustálých recesí za každou cenu

a i když jsem se snažila, aby téma a forma k něčemu byly a soutěžící tak měli možnost se předvést

někteří jste veškeré snahy kolem KOULE už dávno smetli pod stůl  

KOULE je snadným terčem pro vtipálky, protože je lehčí a pohodlnější něco zesměšňovat 

než se o něco snažit nebo s něčím pomoct

proto moc děkuju těm, kteří si dali (a dávají) tu práci a snažili se (a snaží) zadání splnit 

.


31 názorů

avox
31. 10. 2009
Dát tip
ano Týno, už jsem přestala :-)

Oldjerry
30. 10. 2009
Dát tip
Těžko tě přesvědčovat - vím, jak to chutná, když člověka osolí kretén...

avox
30. 10. 2009
Dát tip
Klídek, Oldjerry, není zač se omlouvat... však už nepolezu... :-))

Oldjerry
30. 10. 2009
Dát tip
To se tedy musím avoxince omluvit - i když jsem zase nic tak hrozného nenapsal. Dovedu to pochopit - se zlomyslnostmi blbců se taky špatně vypořádávám, ačkoli poslední dobou už leccos skousnu. Je to prostě součást života každé komunity - i té virtuální. Mezi 2000 lidmi se vždycky najde několik hajzlíků.

no, já jsem to pochopil jako protest proti Tetům Jozefům a dalším expertům, co se účastní koule jen proto, aby se jí vysmívali. Mě se taky nelíbí Blesk, ale kvůli tomu nebudu zapalovat trafiku. Prostě si ho nekoupím, a je to.

Oldjerry
30. 10. 2009
Dát tip
soutěž KOULE - jsou zásahy kategorie nebezpečné : aby se KOULE neanulovala jako taková. Ostatně není vyloučeno přijít s krychlí, nebo dvanáctistěnem. Otázka na avox : proč lezeš do soutěže, nechceš-li zvítězit ? To mi s tebou neštymuje - že by ses chtěla TY!!! zviditelňovat - to je už zbytečný pokus, protože myslím že tě vzali na vědomí i ti, co tě rozhodně neglorifikují...

jo, jasně...dneska už se nehádám, raději :o)

aleši, únava materiálu :o) je to jak sem napsala prostě, todle kolo je anulovaný a basta

avox
30. 10. 2009
Dát tip
ovšemže autorkou, jak jinak...

vzhledem k tomu, že je vítězné dílo vyřazeno (autorkou?) z klubu, řekl bych, že zadavatelem tématu by mohl být druhý na pásce, tedy Oldjerry. Já vím, termín "druhý vítěz" je u nás již trochu zprofanován...

jejdavilda
30. 10. 2009
Dát tip
je nutno se ptát vítěze jestli souhlasí s vítězstvím? To jsem ještě neslyšel

avox
30. 10. 2009
Dát tip
není k čemu, Oldíku, musíš to číst celé... komentáře i prolog... pa :-))

Oldjerry
29. 10. 2009
Dát tip
avoxíku - to jsem rád, že jsem dal tip vítězi a gratuluji!

no to neděkuj - to sem udělala pro sebe abych neskončila u chocholouška já...

avox
29. 10. 2009
Dát tip
děkuji, i tak možno...

do žádnýho papírku koukat nebudu a přepisovat taky nic nehodlám - napsala sem, co udělám hezký zbytek večera :o)

avox
29. 10. 2009
Dát tip
aleš je v tom nevinně, toho se to netýká, prostě koukni do papírku a přepiš to a klídek... :-))

avox, jestli kromě tebe a aleše-nováka vznese protest někdo další, anuluju to a tohle kolo bude bez vítěze, protože mi dochází zásoby energie aj humoru - pak si vemu asi hodně dlouhou dovolenou od KOULE protože mi to přijde celý postavený na hlavu - takže tvoje poslední slovo?

Metta
29. 10. 2009
Dát tip
milá, avox, ty o zadání přemýšlíš i po uzávěrce, což je více nežli ho splnit, tvá vnímavost nemůže být potrestána odebráním vavřínu. Pusa na místo dle přání, od Metty :-)

avox
29. 10. 2009
Dát tip
Dílo mělo oslavit nějakou obyčejnou věc, takovou, kterou vídáme nebo používáme každý den, ale už ji ani moc nevnímáme. Moje dílo, jak už jsem uvedla i v komentáři, oslavuje věci, které téměř nepoužívám, ale stále jejich existenci silně vnímám... Asi jsem měla básničku ze soutěže vyřadit před sčítáním hlasů, omlouvám se, ale prosím, abys výsledek změnila. Ano, je to vážné...

žlutě to mělo být, to bylo děsně vážný!!!

šmankote, tys nic neporušila! - psalas o obyčejných každodenních věcech které už ani nevnímáme - že pro tebe jsou "neobyčejné" a "vnímáš" je, není porušením pravidel - nechtějte mě dostrkat do blázince! :o) odmítám odvolat co sem neodvolala a už vůbec nic neslibuju! a ty mě avox nezlob a přijímej gratulace! :o)

avox
29. 10. 2009
Dát tip
Milá kouličko soutěživá... tvá práce ještě nekončí... doufám, že sis dělala poznámky... Děkuji všem tipujícím čtenářům, kteří mne společnými silami vystrkali na vrcholek téhle soutěžní hory a současně se jim za tu marnou snahu omlouvám. Vzhledem k tomu, že jsem nesplnila zadání soutěže, sebekriticky přiznávám, že si ten vavřín nezasloužím... správně jsem měla být diskvalifikována, nestalo se tak, dbalá pravidel tudíž odstupuji dobrovolně. Soutěž je už nějakou dobu několika písmáky (a jejich počet narůstá) znevažována... porušováním pravidel bych se zařadila mezi ně a já k nim patřit nechci... děkuji všem, kteří dočetli až sem :-))

Víťo, tobě sem tip snad dala - páč si mi radost opravdu udělal... tak tu neskuhrej a buď rád... :o)

taky že to vážný je...

radši se Víťo ani neptej... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru