Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Říjnová

30. 10. 2009
28
45
3391
Autor
Toscana

...a já se na tu krásu dívala s úsměvem a zatajeným dechem

Oblohou vítr vláčel cáry
modrotiskového kanafasu 
z babiččina prádelníku


Impresionisté vstali z mrtvých
rozběhli se po stráních
a paleta jim zešílela


Slunce se zubatě usmálo
a podzimně kýchlo:
"Říjnová poklona, madam!"

45 názorů

Toscana
04. 03. 2018
Dát tip
Markel - díky veliké, i když až po dlouhé době. :)

Markel
20. 03. 2015
Dát tip

můj šálek, krásně barevnej *


Toscana
12. 04. 2013
Dát tip

j.nikdo - díky za návštěvu a hodnocení


j.nikdo
12. 04. 2013
Dát tip

Asi trochu se zpožděním, ale líbí se mi načrtnuté obrazy. Možná i tím, že mám k daným tématům blízko (moje pokusy Listopad, Slunečnice). V každém případě velký T...*


Toscana
19. 12. 2011
Dát tip
Jej... to teda není zrovna veselé, tak ať už je to jen lepší a lepší! Díky za návštěvu, Garay.

Garay
19. 12. 2011
Dát tip
A slečna Lída položila dítě do bleděmodrého kočárku. A místo do parku, vydala se směrem Azylový dům. Tak stůj. Už s říjnem... nikdy nezapomeneš. /6.10. 2011 - a paní Kleinová dívala se na mne ještě jako na člověka/. a obloha byla vážně z kanafasu...

Toscana
10. 10. 2011
Dát tip
Díky, Chigwelli, ale už se to kapku pokazilo, jsem zmrzlá jako drozd když musím ven... fňuk! :o)

Chigwell
08. 10. 2011
Dát tip
Moc krásné i letos,nadčasové *

Toscana
01. 11. 2010
Dát tip
Ferry, díky za návštěvu a hodnoceí - a spolu s tebou doufám, že zimní plískanice opravdu ještě počkají a listopad bude slunečný. Pěkný den!

Ferry
01. 11. 2010
Dát tip
Říjen je nejbáječnější, zaslouží být opěvován. A listopad letos taky bude, cítím v kostech... t*

Rajmund
01. 07. 2010
Dát tip
Spíš jsem měl na mysli kvalitativní posun na Písmáku, a ten tam je.

Toscana
01. 07. 2010
Dát tip
já ty tipy tolik neřeším, Rajmunde, když jsou, fajn, když ne, svět se kvůli tomu točit nepřestane - i kdyby potěšilo jediného člověka a ani ten tip nedal, víc radosti budu mít z té jeho radosti, než z nějakého virtuálního tipu... :o))) Dík, že ses tu zastavil.

Rajmund
30. 06. 2010
Dát tip
Tehdy ještě dostávala tipy díla docela poetická.

Toscana
25. 03. 2010
Dát tip
Alloha - díky za návštěvu tady a za pochvalu. ;-)

když se ti klaní slunce, i já se před tebou skláním tip jak vyšitej slunečními paprsky, do modré oblohy, poseté všelijak se tvářícími mráčky...

Atlantis
04. 03. 2010
Dát tip
* jo, kde je mu konec, teď v březnu

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Robinia, renegátka - oběma děkuji za návštěvu a pochvalu, potěšilo to moc.

Robinia
23. 02. 2010
Dát tip
pěkné, madam :-)

renegátka
23. 02. 2010
Dát tip
Krásný zážitek.*

Theuška
28. 01. 2010
Dát tip
Asi by to chtělo lépe učesat - aby i prožitek z četby plynul lehce, jako všechny ty zajímavé myšlenky. Za ně Tip!

Chareas
03. 12. 2009
Dát tip
Podzim ve třech vzpomínkách a variacích... letošní říjen byl myslím teplý a jak se mi to dlouho nestalo, taky jsem z něj skoro šílela :) Jako jednotlivá zamyšlení hezké, máš úplně jiný styl, hůře se mi v něm čte...

sympatickou věc jsi napsala... a ještě se navíc pod dílkem zastáváš ptáčků :) tiptiptiptiptiptip :)

Candy
31. 10. 2009
Dát tip
Moc příjemná, taková jemná, výstižná a pro usmání...*

Toscana
31. 10. 2009
Dát tip
drak tě naložil a uletěl k Neumětelům, Jejdíku :o)))

jejdavilda
31. 10. 2009
Dát tip
kde jsem já a kde je drak?*

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
ááámen :o)))

wedle_vazy
30. 10. 2009
Dát tip
...je to tak!

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
Kiwagamo´ag - no, a nejhorší to je právě na podzim a v zimě, když se ta peřina přes noc takhle přestěhuje do nižších pater... :o)

Asi není vážnou kritikou sdělení, že se mi to líbí. Tedy za sebe tip a kritiku kritikům.Jo, to s těmi hubenými peřinami...tam kde večer byly při těle, to dobře znám.

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
Neposednou husu jsem ještě neviděla. A pokud někdo do peřin cpe peří z jiných ptáků, než jsou husy, tak je sám pořádný pták. :o))))

wedle_vazy
30. 10. 2009
Dát tip
...některé duchny se cpou peřím z neposedných ptáků ;)

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
Tohle je zvláštní způsob chování všech duchen, že ráno je kupa peří na nohou navalená jako mlýnský kámen a zbytek těla má výraznou husí kůži. Ale zažila jsem i duchnu nacpanou tak, že tohle nehrozilo, spíš byla tak "napucaná", že z boků pod ni vanulo. A těžko říct, co je lepší - asi spaní pod prošívanou dekou, tam to peří nikam nezdrhne. :o)

wedle_vazy
30. 10. 2009
Dát tip
ovšem... sice mi krapet (...také babiččin výraz :)) vadilo, že ráno bylo veškeré peří přemístěno u zpocených nohou - a já zakrytý pouze sypkem jektal zuby -, ale večerní měkko dalo zapomenout...

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
Marve, spíš tak trošku jako děcko, co se nimrá v jídle a neví, co by vlastně radši... :o))

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
ááááá... tak to to dobře znáš ;-)

wedle_vazy
30. 10. 2009
Dát tip
...právěžeměl a vzpomněl! :(

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
VT Marvin - tobě je těžké se zavděčit, Marve, ale mně stačilo, že mi ten pohled občerstvil celého člověka...

Toscana
30. 10. 2009
Dát tip
wedle_vazy - nojo, když tys asi neměl/-a babičku s duchnama, s tím těžko něco nadělám, udeřila doba prošívaných dek :o)))

wedle_vazy
30. 10. 2009
Dát tip
babiččiny duchny*... :( ..chjo... :)

...Big mě předběhl*

BigBivoj
30. 10. 2009
Dát tip
poklona madam *

Vejmel
30. 10. 2009
Dát tip
Hezké obrazy, ale už nic víc. Za obrazy *T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru