Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MARTINA

01. 11. 2009
15
19
2947
Autor
Tony.cs

Pár poznatků a myšlenek, spojené do jména té, která pro mě stále moc znamená

Myšlenky padají z nebe jako déšť. Chladí touhou rozpálené tváře.

Mísí se mezi dotyky a mění svou konzistenci. Upřímné objetí je nádherné.

Zůstali jsme stát, přitisknuti jeden k druhému, vzdychajíc slova vděku, zaliti včelím voskem.

 

Ačkoli jsem tvrdou hlavou prorážel železobeton, nezaváhal jsem.

Na druhé straně stála ona a čekala na mne. Čekala s úsměvem mořské panny.

 

Rovnala si vlasy. Sepjala je do culíku a odhalila jemný krček. Havraní peří se tak krásně hladí.Skrýval jsem do těch pohlazení touhu.

 

Temným tunelem propadávám do zoufalství. Zachycuji se na jeho hranici, a snažím se vyškrábat zpět mezi živé. Možná mi pomůže čas, možná konečně najdu odvahu, postavit se sám sobě.

 

Inteligence je omezená. Zahalen city mozek nepracuje tak, jak má. Obrazy se míjejí před očima. Jako babiččiny diapozitivy. Ale tyhle nejsou šťastné.

 

Nánosy bahna sklepávám postupně. Rychle nejde nic. Pošpiněn slovy, do kterých se dá ukrýt stejně zloby, jako lásky. Slova si člověk zapamatuje dokonce lépe než vůni.

 

Ale nikoli láska je slepá. To lidé jsou slepí. My všichni jsme jen slepé hračky osudu. Mnoho z nás často nevidí věci minulé. Jak tedy zabránit budoucím? Nijak. Jen milovat. To stačí


19 názorů

Tony.cs
10. 03. 2010
Dát tip
Já můžu :-)

Tony.cs
08. 12. 2009
Dát tip
jejda. Děkuji za upozornění, toho jsem si nevšimnul

Puzzle
07. 12. 2009
Dát tip
líbí moc...obětí je myšleno objetí?;-)

Tony.cs
07. 11. 2009
Dát tip
doufám, že ano

Létavice
07. 11. 2009
Dát tip
Jsi nešťastný - Martina s havraními vlasy...už se nevrátí ?

A.H.
07. 11. 2009
Dát tip
dobré *t* hezky se to čte.

Kdo by nebyl, kdo by nebyl. Jenže dneska se na to stojí fronta jak na banány.

Tony.cs
02. 11. 2009
Dát tip
děkuji. Jsem hrozně rád, když můžu někoho namíchnout

ano, souhlasím s tebou

Prolog mě teda strašně namíchnul, ale musím říct, že tahle na tvé poměry experimentální báseň vůbec není tak špatná, jak bych si bývala přála.

Tony.cs
01. 11. 2009
Dát tip
:-)

...už mi zestárla,ale divil by ses,štíhlá,vyšší než já,dlouhé vlasy o pár let mladší a říkají ji sem tam slečno(nevím,jestli si nemyslí,že by si ji nikdo nevzal:)

Tony.cs
01. 11. 2009
Dát tip
děkuji všem. blboun: Je taky tak krásná jako ta, o které mluvím já...pro tebe je ta tvá nejkrásnější já vim :-)

reinka
01. 11. 2009
Dát tip
Bezvadné... hlavně poslední sloka :o))))))

...poklona pane /já mám Martinku doma/

Marlav
01. 11. 2009
Dát tip
moc hezky jsi napsal, co je v tvém srdci...život je cesta, ty najdeš tu svou**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru