Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

muzikologická úvaha

02. 11. 2009
13
39
5586
Autor
aleš-novák

R.E.M. (čti ár-í-em)...hudební skupina

může v

R.E.M.

hrát

ár-í-jec ?


39 názorů

Toscana
04. 11. 2009
Dát tip
Právěže Toskánsko mi vůbec nehrozí, i když představa to je velmi příjemná, aleši. :))

jedu do Toskánska platí mi to SKANSKA ...

Prosecký
04. 11. 2009
Dát tip
A Tosskánsko?

Toscana
03. 11. 2009
Dát tip
Prosecký - no však já už ani dál nepátrám, navíc by to byl už problém. Musela bych do matrik či archivů na Ukrajině, odkud můj předek (nějaký chudý zeman) přišel za Napoleona do Čech... Na Ukrajinu se mi jednak nechce (1x jsem tam kdysi byla a byl to zážitek na zbytek života), a jednak vzhledem k tomu, že tam za války fronta přešla několikrát sem a tam, je naivní čekat, že vůbec nějaký archiv tohle přežil bez újmy...

Adamova Eva
03. 11. 2009
Dát tip
yes :O)íá

ruprecht
03. 11. 2009
Dát tip
se z tebe jednou pose-ár-jů... :-)) *

Prosecký
03. 11. 2009
Dát tip
Toscano, neraduj se předčasně. Já to mám do roku 1596 taky dobrý. Ale kudy bloudili naši předkové předtím, nevíš asi ani ty, ani já. O mongolských předcích jsem hovořil ve 13. století.

Toscana
03. 11. 2009
Dát tip
Diana - ty dvě trojky jsou překlep - mělo tam být toto: :o))))))

Toscana
03. 11. 2009
Dát tip
Diana - klídek, já se dostala jen do roku 1795 a žádné asijské předky jsem nevypátrala - mám to teda taky dobrý *3**3*

avox
02. 11. 2009
Dát tip
ještě mohli taky skončit u politiky... taky takové věčné téma... :-))

Metta
02. 11. 2009
Dát tip
Diana: Voni maj antifreudovský komplex: muž závidí ženě předek a zadek .-)))

tak já jdu,no...:o)

Diana
02. 11. 2009
Dát tip
A zase ti fujtajblkluci uhnuli od vážného tématu - a skončili tam, kde vždycky: u ženských předků a zadků. Asiat Prosecký smí na písmáku zůstat, ježto píše srandově. Ostatním radím vykašlat se na genealogické průzkumy, výsledek je vždy nejistý...

neřeším...to mě jen tak napadlo včera v autě, když ohlašovali v rádiu následující píseň...:o)

Toscana
02. 11. 2009
Dát tip
Neřeš neřešitelné, uleví se ti, aleši... :o)))) *t

...tak tady se zapojovat nebudu,je to na DODA složité,my tomu u nás říkáme jinak,krátce a jasně,jen dodomila říká,že jsem sprostodod a stejně přidřepne,předek nepředek

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
je pozoruhodne, ze jste rodina samych predku, a po staleti se nevyskytl ani jeden zadek (tady samy predek s predkovkou)

pane jo, kam jsme až dospěli...lesbičky s plozením dětí asi mít problém nebudou, když jim někdo pomůže :o)

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Počtem pravděpodobnosti se tam jistě nějací takoví předkové vyskytovali. Jejich počet lze snadno zjistit, násobíme-li celkový počet předků číslicí 0,04. Ovšem ti se nevyskytují v přímé linii, protože dosud není znám v historii příklad, že by lesbičky nebo gayové zplodili děti.

Metta
02. 11. 2009
Dát tip
Počítal Darwin s transplantovanými přednicemi ?

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
jen aby se tam nahodou nevyskytoval muzsky predek s zenskym zadkem :-)

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Jasně, Aleši, objevil jsem poměrně náročným výzkumem, že v každé generaci mých předků se vždy vyskytoval nejméně jeden muž a nejméně jedna žena (například můj prapradědeček prokazatelně zplodil nějaké potomky s nějakou ženou. Říkejme ji tradičním výrazem praprababička). Je to potvrzení Darwinovy teorie o tom, že homo sapiens se rozmnožuje převážně pohlavním způsobem.

ovšem přednice ženského pohlaví už není tak libozvučná...

jak prosté milý Watsone...:o)

Metta
02. 11. 2009
Dát tip
Vaud: učebnice českého jazyka dí: zadek - zadnice předek - přednice Nevím, nejni-li to zastaralé :-(

ať si pohlaví vezme do kina třeba i kamarádku, nejsem žárlivý...

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
podle kina, by se mohlo zdat, ze je ales intelektual ale zvat jen zenske pohlavi - jak k tomu prijde ten zbytek - treba zada?

Vaude, Prosecký píše dokonce "...jeden můj předek ženského pohlaví " takže má zřejmě takových předků víc :o) nedalo by se to diagnostikovat jako hermafrodiální polygamie? :o)

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
:-)) na tom je prave legracni, ze to nema dobre reseni - povaz, navic je to Tvuj zensky predek :-)

se ženským pohlavím si dávám sraz předkinem :o)

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Vaude, je to trapné, že lezu na literární server, absolvoval jsem tolik let českého jazyka, ale nevím, jak se utvoří mužský rod od substantiva "předek". Čistě gramaticky jsou možnosti "předkyně" nebo "předka". Ale jak to zní? Znáš řešení?

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Vaude, je to trapné, že lezu na literární server, absolvoval jsem tolik let českého jazyka, ale nevím, jak se utvoří mužský rod od substantiva "předek". Čistě gramaticky jsou možnosti "předkyně" nebo "předka". Ale jak to zní? Znáš řešení?

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
pokud ne R.E.M.ca, tak ano Prosecky - predek zenskeho pohlavi - to zni mnohoznacne :-)

Ferry
02. 11. 2009
Dát tip
Ve skupině "ár í em" působí náhradníci z Alexandrovova souboru (v uvedeném názvu je nostalgicky připomenut jejich původ - ármija).Lze přímo rukolapně zaznamenat, že jde o dvojníka Lenina, Trockého včetně typických brejliček, ten třetí s nimi jel do USA jako politruk. Celá mise je gestem ruské vrchnosti vůči Americe, (za působení ár í em se politické mrazivo mezi oběma státy skutečně uvolnilo). Díky ruskému původu a prověřené politické spolehlivosti by tedy do svého středu sice pustili árijce jako takové, nikoli však ty, kteří se za ně prohlašují.

avox
02. 11. 2009
Dát tip
jestli zpívá jen á-ri-e tak jistě ne :-)) */

...nevím :)

Diana
02. 11. 2009
Dát tip
No, nejspíš i hraje :-)*

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Tvá blbůstka vzbudila ve mně hořkou vzpomínku na můj genealogický výzkum v Zemském archívu. Zjistil jsem, že někdy mezi léty 1241-1249 se jeden můj předek ženského pohlaví zapletl s mongolskými nájezdníky. Jse tedy vpodstatě (na rozdíl od zcela árijských R.E.M) Asiat a nevím, jestli tím nenarušuji písmáckou komunitu. Na žádného Vietnamce, ani Číňana jsem zatím nenarazil. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru