Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cyklistická úvaha

02. 11. 2009
24
51
4608
Autor
aleš-novák

jde vlastně o scénář ke grotesce, kterou chystáme v našem ochotnickém divadle. Tur domácí (lat. Bos primigenius f. taurus) je ochočený sudokopytnatý savec celosvětově chovaný pro hospodářský užitek. Vedle prasete je jedním z nejužitečnějších chovných zvířat. Samice se nazývá kráva, samec býk (wikipedia.cz) JEZTE KRAVSKÝ TRUS. DESET MILIARD MUCH SE NEMŮŽE MÝLIT...

cyklista usilovně šlape

kolem něj se

míhají dopravní značky

KŘIŽOVATKA S VEDLEJŠÍ SILNICÍ

PŘECHOD PRO CHODCE

POZOR KRÁVY

a skutečně

na poli u silnice

bilboard

VESELÁ KRÁVA

  

cyklista dál usilovně šlape

míjí dopravní značku

STOUPÁNÍ 38%

 a skutečně

na poli u silnice

bilboard

VÝJIMEČNĚ HOŘKÝ

FERNET STOCK

  

náš cyklista ale

šlape pořád dál

zas ta značka

POZOR KRÁVY

sakra, co asi přijde...

aha

MILKA ...VAŠE ČOKOLÁDOVÁ HVĚZDA

cyklista kroutí hlavou

tohle nějak popletli, ne?

 

a zase

POZOR KRÁVY

tak to jsem tedy zvědav

říká si cyklista

najednou zprava

bez rozhlédnutí

vbíhá do silnice

kráva

a sráží cyklistu k zemi

zvíře má na boku

nápis

TUR DE FRANCE...

 


51 názorů

ach jo

téma na animovaný film :o)

chacha, veselá kráva :o)

díky Edvine..na tvou počest zařadíme do skeče i značku POZOR KLOKANI :o)

Edvin1
04. 11. 2009
Dát tip
Před mnoha a mnoha lety (1969) jsem se pokoušel dostat autostopem z Londýna do Prahy. Na okraji Londýna mi zastavil fešák ve starém Vauxhallu. Jel strašně. Díval jsem se z okna a sledoval jsem, jak se vše kolem cesty proměňuje v jedinou šedivou čmouhu. Má hrůza dostoupila vrcholu, když jsem přečetl první značku: Speed limit Pak další: Danger A zase kousek dál: Hospital A nakonec: Cemetery Jak příznačné! V Canbeře je velký moderní špitál. Těsně před ním je cedule, na níž stojí šipka vlevo s nápisem Hospital, a šipka vpravo se slovem Cemetery. Jak praktické! Jen tak na okraj: Na onom hřbitově se nachází hrob našeho krajana, a na něm bronzová cedulka s nápisem: Zde lezi Jan Novak odpocivej v poiloji. Vtip je v tom, že onen Čech, kdo rytce o tu práci požádal, mu to napsal hůlkovým písmem na kousek papíru. Ten si pak písmeno K, psané tak, jak je v Čechách zvykem, rozložil na I a k němu křivě přilepené V. Všimněte si prosím, jak je to u tištěného K ve skutečnosti. Podobné potíže mají Anglosasové s naší jedničkou (1) - myslí si, že je to pokažená sedmička. Oni jedničku píšou tak, jako my velké I, tedy jen tu nožičku. Atd. Ale jsem se rozkecal! :-)

výborně :o)

Zvrat
03. 11. 2009
Dát tip
Připomnělo mi: jedeme nedávno před půlnocí od Mladé Boleslavi a na kraji jedné z dědin dopravní značka a na ní kráva; pod značkou cedule: POZOR, KONĚ; po asi pěti stech metrech nám přeběhl přes cestu srnec - neuvěřitelné :))))

máš pravdu, Edvine...o tom barbarství to právě je :o)

Edvin1
03. 11. 2009
Dát tip
Billboard, shopping, etc. Lidi lidi, kerej deBIL Vám tady dělal jazykovýho poradce? Jinak dobrá, intelektuálská zábava. dědEd :-)

Adamova Eva
03. 11. 2009
Dát tip
kur tur ní zážitek od dobytka *O) T za zážitek

Ginna Avro
02. 11. 2009
Dát tip
:D TIPek musí být

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
;-))

koloušek
02. 11. 2009
Dát tip
Dobrá kráva mléko dává a ne čokoládu, nekoukej, kde jaká zpráva a nedojde k pádu. T*

macecha
02. 11. 2009
Dát tip
:-)) T*

Ferry
02. 11. 2009
Dát tip
Já bych ještě na jevišti snesla prasisko s nápisem Brav, ó ... a diváky bych vyzvala, aby to skandovali No jak jsme my vtipní (kur turní zážitek zas vede, samozřejmě), to by chtělo rundu. :)

kdybych věděl, že to snese kritéria hororu, mohl jsem to poslat do superstar...ale kdo by se s tím rozepisoval na tři stránky...

Toscana
02. 11. 2009
Dát tip
tak to je učiněnej HOROR!!! :o))) *t

Ó
02. 11. 2009
Dát tip
...chtěl jsem napsat...horor...

Ó
02. 11. 2009
Dát tip
...hrůza...

two in one: kniha v knize...

Kniha jí v žaludku ležet může, ale jenom v salátovém vydání.

taky by mohla říct: I KDYŽ JSEM KRÁVA MÁM PŘEDNOST ZPRAVA...

díky, Květoni :o) Může krávě kniha ležet v žaludku? :o)

Načež kráva osloví cyklistu lidským hlasem: "Vidíš moulo? Příště z toho kola SLÉZ! Kdybys nosil na hlavě přilbu a ne ČEPEC, nemusel sis natlouct BACHOR! Aspoň ti ůjčím do nemocnice KNIHU."

Metta
02. 11. 2009
Dát tip
ale von byl fialový !! Toho nikdy neuloví :-/

...kravina*

ano, laciná napodobenina značkového výrobku...

Metta
02. 11. 2009
Dát tip
v rauši vidí běžet kance, též s nápisem tur de france

filemon
02. 11. 2009
Dát tip
Pobavila som sa. :D

ještě ke všemu je ten cyklista Skot...

dobrý nápad :o) slepice na výletě - kurtůra

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
jeste by mohl na podium vbehnout kur - a mohl by to byt pekny kur-turni zazitek :-)

ano , Vaude, počítáme s prodlevou asi 20 vteřin,kdy bude kráva stát na podiu, než to divákům dojde. Kdyby to nepomohlo, ještě to nějak poladíme :o) až to bude fungovat, pověsím to na youtube, ať si taky užijete :o)

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Kdybych mohl, dal bych ti ještě jeden tip za osvětu, ale nemá žádný alternick.

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Kdybych mohl, dal bych ti ještě jeden tip za osvětu, ale nemá žádný alternick.

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Kdybych mohl, dal bych ti ještě jeden tip za osvětu, ale nemá žádný alternick.

Vaud
02. 11. 2009
Dát tip
a pak by mohla mladsi krava nakupovat v supermarketu a k tomu by mohl byt titulek - "tele shoping" Tur de France mi chvilku trval nez dosel

přidal jsem ještě vysvětlivku do prologu...

Prosecký: zatím se přetahuje Milka s Orionem , uvidíme, kdo dá víc :o)

spoléháme na to, že v Česku moc lidí francouzsky neumí , tak je to napsáno foneticky :o)

Prosecký
02. 11. 2009
Dát tip
Je pěkné, že děti vědí, jak se píše Tour, ale většinou vůbec nevědí, co je to český tur, že! Uděluji Alešovi tip za novátorský přístup: product placement je jednou z cest, jak přinést písmáckým autorům nějaké peníze. Na jak dlouho jsi, Aleši, uzavřel s Milkou smlouvu?

Ferry
02. 11. 2009
Dát tip
Jo, těm karatelům by se dalo vysvětlit, že šlo o krátkou krávu rhonskou a "O" se nevešlo.

Ferry
02. 11. 2009
Dát tip
Takhle oblbujete naše děti, zvlášť ty, co chodí "do francouzštiny"? No, nedělá mi to dvakrát radost. (Třikrát? To už jo.) t*

Diana
02. 11. 2009
Dát tip
haha, fakt dobrý! *

jsem autor scénáře, budu hrát krávu...

Glomma
02. 11. 2009
Dát tip
tak to je hezké pobavení po ránu :) *

avox
02. 11. 2009
Dát tip
vidím to v barvách... budeš ten cyklista? nebo jsi autor scénáře? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru