Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůz

04. 10. 2001
0
0
1275
Autor
Aaria

No, depresivni naladu nemam, ale jsem slusne unavena a nic lepsiho ze me nevypadlo ( ale horsiho mohlo)

Chorý na lůžku co vozem mu je,

dech trhaný, ústa bledá šeptající modlitbu.

Duše ví, že sen v zítřky je marný,

zrak je unaven a odmítá vzlétnout výš.

Postel umírajícího stojí a přec se s ním žene k branám smrti.

Umřel, hvězdy na něj nepadají.

Zemřel chudý, zvony bijte, plačte, dejte vědět,

že zemřel chudý bez rodiny, nemajíc nic.

Ani poslední modlitbu, ani požehnaní k odchodu.

Zemřel a neměl nic.

Zemřel a vůz se zastavil.


Reistlin
12. 03. 2002
Dát tip
Viz. všichni přede mnou (nemyslím, že by to někoho rozčilovalo, jen to nesedí – prolog slz

Aaria
07. 10. 2001
Dát tip
Vyplod myho mozku Vuz neni blbustka ve smyslu jak jsi ho krute popsala, ale mas to mit. Pro me je basnik Buenarotti, Heine. Spisovatelem je pro me Vergilius, Alighieri, Homer. To, co tvorim ja jsou opravdu proti nim blbustky. Ale dik za nazor, tohle je na oplatku muj.

Blbůstka? Tu si představuju jinak...

Semipalakva
04. 10. 2001
Dát tip
nápodobně...Monty..ale jsou mezi námi tací, kterým se násilí a bolest jak psychycká tak fyzická líbí a dovádí je k rozkoši... abych někoho vyvedl z omylu...já to nejsem.... opravdu NE!

Krel
04. 10. 2001
Dát tip
hmmm....změna kategorie by tomu dílku slušela...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru