Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

eskymák

06. 11. 2009
1
17
2394
Autor
Alloha Hurro
Převrátil jsem se jako vždy. Pohltila mne tma. Nahmatal jsem hladinu a opřel o ni. Zabral jsem, ale pádlo se o vodu neopřelo a zajelo pod ní, znovu jsem ho vytáhl a nachystal, ale znovu nic, zase zajelo, vzduch mi rychleji a rychleji ubýval, ještě jednou jsem to zkusil a nic. V ten moment už jsem se musel nadechnout. Pustil jsem pádlo, aby mne ten, co je tam od toho aby v případě problémů pomohl, chytil za ruku, a já se mohl zase přetočit, ale ten tam nebyl, nedosáhl, musel jsem přejít k poslední možné záchraně. Strhnout si šprajdu, která utěsňovala prostor mezi mnou a kajakem, za popruh který je určen na sundání, ale ten tam nebyl, vlastně byl úplně jinde, než je na mé lodi, a hlavou dolu pod vodou, bez možnosti se podívat kde je, a bez možnosti se nadechnout, jsem zpanikařil. To už mne ale držel, ten co měl pomoci, ale opozdil se.
Opřel jsem se o něj a během mžiku jsem byl na vzduchu. Nevěřil jsem svému dechu v ten moment, já dýchám říkal jsem si. Ještě jsem vykašlal nějakou vodu z plic a šlo se pokračovat, když bylo střídání, chtěl jsem vylézt z lodi abychom se vyměnili ale šprajda držela, ani na suchu kdy jsem viděl a držel popruh na ztrhnutí v ruce a nešlo to. Po pul minutě zápolení se mi to konečně podařilo...

17 názorů

saurinka166
10. 12. 2009
Dát tip
:-p ty sebevrahu...o tom vřdycky radši pomlčíš, co?no...známe své lidi:-D ale hlavně že žiješ:-D

no tipa jsem nečekal pač to není umělecké dílo, ale jak jsi správně uvedla, je to jen sdělení... jinak díky za ten tip...

Erzsi
12. 11. 2009
Dát tip
cvičení dělá mistra :-)

lampička
12. 11. 2009
Dát tip
poslední věta trochu useknutá, ale na sdělení to stačí, je to dobré*

třeba?

tanec
11. 11. 2009
Dát tip
Trochu chybiček, ale jde to.

ne ne, už mi to šlo dobře, sice ještě musím cvičit, abych došel k dokonalosti, ale to půjde...

ne ne, už mi to šlo dobře, sice ještě musím cvičit, abych došel k dokonalosti, ale to půjde...

Erzsi
10. 11. 2009
Dát tip
chudák loďka:-) stojí si někde v koutě:-) mno, tak ses aspoň neutopil, s tou cizí...

Erzsi
10. 11. 2009
Dát tip
chudák loďka:-) stojí si někde v koutě:-) mno, tak ses aspoň neutopil, s tou cizí...

doma, za domem, kde na ní padá listí... a do olomouce bych ji musel nějak dostat, a hlavně jí pořádně umejt, než ji spustím na bazé, a dneska to bylo v klídečku.. sice nás tam bylo hodně, a to je trochu nevíhoda protože jsem tam tím pádem, byl mnohem kratší dobu...

doma, za domem, kde na ní padá listí... a do olomouce bych ji musel nějak dostat, a hlavně jí pořádně umejt, než ji spustím na bazé, a dneska to bylo v klídečku.. sice nás tam bylo hodně, a to je trochu nevíhoda protože jsem tam tím pádem, byl mnohem kratší dobu...

Erzsi
10. 11. 2009
Dát tip
a kdepak jsi měl tu svou lodičku?

kdybych tam měl alespon vlastní lodičku, na kterou jsem zvyklý, a kde vím kde co mám... ale na té půjčené je všechno jinak...

Erzsi
09. 11. 2009
Dát tip
koukám, že bazén je fakt horor, a to jsem měla za to, že na klidné vodě by to mohla být sranda... :-)

drobekzjav
06. 11. 2009
Dát tip
proč mám smůlu na vodáky? Voda je super, ale ne všude kolem tebe.

nu i na bazéně to může být dangerouse

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru