Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde je, víte-li...?

07. 11. 2009
0
14
1313
Autor
Lakrov

 



Včera odpoledne mě zasáhlo hned několik zdrcujících zjištění:

Požadovaný záznam nenalezen. 
Požadovaný záznam nenalezen.
Požadovaný záznam nenalezen.
Požadovaný záznam nenalezen.

 


Mám tedy vážný důvod obávat se, že Písmácký svět je náhle chudší o našeho milovaného a vždy uctivého literáta, autora mnoha plodných diskusí, nezištného organizátora veřejného života a především jednoho z nezlomných charakterů.


Opustil nás bez rozloučení; k jeho odchodu došlo neznámo kdy a z dosud nezjištěných příčin. A tak mi nezbývá, než se ptát: Kde je Narvah, víte-li...?


14 názorů

Lakrov
10. 11. 2009
Dát tip
Děkuji za návštěvu; otázka byla zodpovězena a diskuse přeřazena do ostatních.

avox
07. 11. 2009
Dát tip
Každou chvíli narážím na podobnou zprávu, když se pokouším nakouknout ke svým oblíbeným, když se mi zdá, že už dlouho nepřišlo žádné avi... je to jen doklad toho, že písmák žije svým vlastním životem...

Fouckault
07. 11. 2009
Dát tip
kdo je to Narvah?

Lakrov
07. 11. 2009
Dát tip
Ano, po zodpovězení otázky už netřeba dále vystavovat. Jen mě překvapila ta rychlost a anonymita odstranění.

Lakrov
07. 11. 2009
Dát tip
Změní-li některý z administrátorů (přepokládám, že v tomto případě Octopus Syd) kategorii díla (z Diskuse na Ostatní nezařaditelné), nebylo by vhodné, aby se o této změně alespoň zmíníl v komentáří? Vzhledem k tomu, že se nezmínil, žádám o vysvětlení. V opačném připadě by bylo možné celou věc považovat za uzavřenou.

raja
07. 11. 2009
Dát tip
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=338991

moh to ale sdělit světu sám ?! (Gute Besserung)

Ach bóóóže... Když už to tedy musíš vědět, Narvah se smazal sám, po zralé úvaze. Seznal, že se sám sobě vymkl kontrole a proto si naordinoval měsíc zaracha. Nic tajuplného.

Marcela.K.
07. 11. 2009
Dát tip
Fakt? Až tam? :-) Vidíš, vidíš, Lakrov - stačilo "počkat" :-)

zmizela díla...kde je Narvah vytelí?

Norsko 1
07. 11. 2009
Dát tip
Řekl bych to, ale stydím se

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru