Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Válečné zpravodajství

09. 11. 2009
3
15
1495
Autor
nahá12

 

Vyhrála válku

s jediným granátem

v rozkroku.


15 názorů

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
To jako ten drahej kámen zasazenej do nějakýho šperku? Tak to's mě připravila vo veškerou fantazii ohledně technickýho řešení... No, aspoň nejsem jedinej, kdo si při vyslovení slova granát ve spojení s válkou představil vojenskou munici...

nahá12
09. 11. 2009
Dát tip
Byl to zcela jistě český granát.

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Z důvodů čistě technickejch by mě zajímalo, co to bylo za granát...? Předpokládám, že ten na tý dřevěný násadě? Tyto jsou ovšem bez vyjímky časovaný, což neni příliš praktický. Navíc se vod války už skoro nevyráběly a existující exempláře maj' spíš muzejní hodnotu a minimální spolehlivost. Chtělo by to granát s nárazovym zapalovačem, třeba RG-4, ale jak by se to použilo, to fakt nevim.

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
Pferdeapfel - koňská kobliha :-))

nahá12
09. 11. 2009
Dát tip
víš jak to bývá - za dobrotu na žebrotu...

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
A nemohla to napřed zkusit podobrym, bez granátu?

nahá12
09. 11. 2009
Dát tip
Dík všem za návštěvu. Noro von Amehr - kéž by granátová jablka byla tou jedinou municí na světě. Metta - co je to Pferdeapfel? Vaude neboj, samej šrapnel zcela jistě nebyla, neb jako žena život dávala, ctila a chránila.

Vaud
09. 11. 2009
Dát tip
to musela bejt samej srapnel

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
Pferdeapfel ?

Metta
09. 11. 2009
Dát tip
její ex plodil ?

Prosecký
09. 11. 2009
Dát tip
Výborné. Ona ji musela vyhrát, protože protistrana neměla granát žádný. * Podle mě to není granát, ale nášlapná mina.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru