Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Supernemocnej hinduista

09. 11. 2009
1
13
2466
Autor
FAE BOMB

 

Výhody reinkarnace

 

Já mám devět nemocí,

už mi není pomoci.

Až jich bude deset,

asi zmáčknu RESET...!


13 názorů

FAE BOMB
11. 11. 2009
Dát tip
Na tvůj nick se nic nerýmuje, to je dobrý akorát tak na password! :-)

FAE BOMB
10. 11. 2009
Dát tip
T-O: Nejseš doufám z Prahy? Pokud ano, rád na tebe něco složim!

FAE BOMB
10. 11. 2009
Dát tip
Tak já si je teda proklepnu. Voni to zřejmě zjistěj' a pak mi do dvou dnů začne parkovat před barákem černá dodávka, co?! Nicméně, u nás na tý samotě u lesa jsme na to zvyklý... Houbaři z Prahy jsou prostě hrozný. Kdo to má pak ale rozlišovat?!

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Existuje nějakej program k vyhledávání podobnosti? Respektive, kde?

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Protože jsem neměl v úmyslu ukrást někomu myšlenku, tak to tu můžu, doufám, ponechat jako alternativu... Příště, než něco napíšu, tak si ověřim, jestli už mě někdo nepředběhnul... :-)

snake_01
09. 11. 2009
Dát tip
Mně se to stává taky běžně, posledně jsem například zjistil, že můj překlad Baudelaira skoro úplně odpovídá tomu Holanovu, který jsem předtím vůbec neznal... smůla :-)

FAE BOMB
09. 11. 2009
Dát tip
Aha, tak to neznám. U některejch slov, který se rýmujou, neni moc možností k použití. Holt byl někdo rychlejší. Napadá mě určitá podobnost s Cimrmanem...

snake_01
09. 11. 2009
Dát tip
Plíhal: Až mi bude tak sto deset, přijde Bůh a zmáčkne reset. No, není to příliš originální, co myslíš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru