Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zákaz vstupu

10. 11. 2009
4
11
2552
Autor
FAE BOMB

Dost jsem tu s některými lidmi hovořil o mravencích. Tak jsem si při tom vzpoměl na svojí pani profesorku z gymplu...

 

Omezení svobody pohybu

 

Brabencová Ludmila,

plivala lidem do piva.

A po této neshodě,

nesmí vůbec k hospodě! 


11 názorů

renegátka
17. 12. 2009
Dát tip
Brabencová Ludmila mě právě pěkně trefila.

FAE BOMB
11. 11. 2009
Dát tip
:-)

koloušek
11. 11. 2009
Dát tip
Tak tě, i když pila, všechno naučila. Já neměla dobrou školu, padá mi to vždycky dolů.

FAE BOMB
11. 11. 2009
Dát tip
Héééj, koloušku... Já plivu dobře a přesně! Na pět-šest metrů trefim nasranýho chlapa s brokovnicí!!!

koloušek
11. 11. 2009
Dát tip
Učila své žáky, pěkně plivat taky? Jestli špatně pliveš, tak tu pětku slízneš!

FAE BOMB
10. 11. 2009
Dát tip
Snad si to nikdy nepřečte, nebo mi udělí pětku "in memoriam"!

koloušek
10. 11. 2009
Dát tip
Brabencová Ludmila hospodu jen změnila. Téhle dala kvinde, plive někde jinde.T*

FAE BOMB
10. 11. 2009
Dát tip
Jak bych tak charakterizoval pani profesorku...? No, byla extrémě nepřátelská k mé osobě. Zejména pak, co se mých slohových prací týče. Hlavně se jí nelíbila moje schopnost do každý slohovky nacpat zbraně. Naprosto každý téma. Povídka, recenze, obchodní dopis...

Takže něco jako v JůEsEj - nesmí se k ní přiblížit na 100 metrů?

Prosecký
10. 11. 2009
Dát tip
* Možná bys mohl více rozebrat nějaké její charakteristiky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru