Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když princezna sní

12. 11. 2009
11
19
2616
Autor
macecha

a nejen princezna.....

 

 

 


princeznička mladá
ráda by se smála
protože však prince
nepotkala ještě
kouká smutně z okna
do závojů deště

v představách na bílém koni
s princem po polích se honí

začne usmívat se v duchu
jak krásně šaty za ní vlají
nemá ani tuchu,
že za prince ji neprovdají

táta s mámou kují pikle
jak  zakázat jí prince

chtějí bohatého pána
jež nabízí mince

nakonec princezna mladá
vdává se za bohatého pána
za mince nejen koně
ale i prince si koupí
a pána
jehož mužnost s prací se snoubí
přesvědčila snadno,
že neprohloupil


 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 



19 názorů

macecha
15. 11. 2009
Dát tip
Bíšo - děkuji. Robinie - díky sestřičko-sluníčko, díky. Doufám,že už nejsi tak strašně smutná. I když, takový smutek v duši zůstává. Jiří- jako vždy, nádherné. Taktéž avox má krásné veršíky. Jste prostě úžasní. Diano - můj obdiv má Jiří již od začátku, co jsem začala na Písmáku číst jeho verše. On je mistr slova. Ale, to se stále opakuji. Díky za návštěvu.

avox
14. 11. 2009
Dát tip
moc... osamělost malého prince... dávno už mne dojímala když jsem byla ještě malá čtu tu knížku stále znova byť už šedivá je hlava po sté, po tisící - stále má co říci... o můj tip se s maceškou rozdělte :-))

Diana
14. 11. 2009
Dát tip
Jiří, ty umíš někdy TAK dobásnit, že máš můj obdiv :-)***

nostalgik
14. 11. 2009
Dát tip
princeznička, v očích žal, na postýlce vedle mámy a dočtená její knížka co dostala od Ježíška, o Malém princi příběh známý pricezničku rozplakal **


Robinia
13. 11. 2009
Dát tip
:-D

Bíša
13. 11. 2009
Dát tip
:o)))

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
javavia - konečně se mi podařilo to písmo opravit Jarmilko - jsem ráda, že se usmíváš. Vím, žes pochopila, co jsem tím chtěla říci. Díky.


javavia
12. 11. 2009
Dát tip
Princeznička se mi líbí, jen škoda toho písma, ale to se naštěstí dá opravit.

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
IHIVO - děkuji za komentář.

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
avow - já word nemám, Vista mi ho neputí. Musela bych si koupit zvláštní program. Já to sem vkládám z poznámkového bloku, kde si to nejdříve napíši, pak to okopíruji a vložím na "Písmák." Diano - díky za rady, ale začernit mi to nejde a nejde. Stále se mi tam dělá jen modrá, která je na kopírování. Ať s tím dělám, co dělám, nejde mi to udělat větší, ani více viditelné. Nechám to tedy tak. koloušku, díky. Ale ladit to nebudu. Jen jsem tam opravila dvě slova, aby to bylo pro tebe srozumitelnější. Byl to jen takový chvilkový nápad. Díky za tip.

koloušek
12. 11. 2009
Dát tip
MA: Za ten začátek T*, potom tomu už moc nerozumím, hezký námět, chtělo by to ještě doladit.

IHIVA
12. 11. 2009
Dát tip
Pronceznička se mi moc líbí (pravda, docela by stačil samotný začátek) a děkuju za radu použití Ctrl+, to se bude hodit i u jiných autorů!

Diana
12. 11. 2009
Dát tip
Aničko, půjdeš na svou stránku. Klikneš na Díla, pak "upravit". Sjedeš dolů, až na vlastní text, dáš text do bloku (začerníš). A pak čtvrté okénko - nadepsané "velikost". Šipkou vpravo zvolíš velikost písma. A je to!

avox
12. 11. 2009
Dát tip
v písmáku to taky neumím, ale píši si ve wordu a vkládám přes to modré worďácké okýnko. Čtenář si zvětší sám, když chce, pomocí Ctrl+, třeba i opakovaně, taky to tak dělám... pro příjemný dojem a pěkné představy by mi úplně stačilo toto: "princeznička mladá ráda by se smála protože však prince nepotkala ještě kouká smutně z okna do závojů deště v představách na bílém koni s princem po polích se honí..." :-))

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
**

macecha
12. 11. 2009
Dát tip
já to zkouším, ale nemůžu přijít na to, jak to mám udělat:-))

avox
12. 11. 2009
Dát tip
přečtu si, až zvětšíš ta písmenka!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru