Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letadlo vs. toaleta. Vsadíte si?

12. 11. 2009
2
16
2256
Autor
FAE BOMB

Možná si myslíte, že bych si asi neměl dělat legraci z vážných věcí... Mohu vás ujistit, že je mi opravdu líto všech záchodových mís zničených při útoku!!!

 

 Dohajzlu s letadlem!!!

 

Navštívil jsem WTC,

zašel jsem tam na WC,

ještě před tím zmatkem.

 

Na míse tam sedím,

do novin přitom hledím,

záchod ulít' pod zadkem...!

 


16 názorů

FAE BOMB
15. 11. 2009
Dát tip
Přežil? Pokud ano, je to docela nuda, promiň...

FAE BOMB
12. 11. 2009
Dát tip
Protože cpou dětem do hlavy nereálný představy vo životě. Všechny pohádkový postavičky pochytat a zavřít do koncentráku! Dobro zvítězí a zlo bude potrestaný? Za takovej názor bych posílal na Solovky!!! Jedinej, kdo by zůstal na svobodě, by byli Itchy a Scratchy...

nahá12
12. 11. 2009
Dát tip
tak teď už chápu Tvoji posedlost... ale proč střílíš i postavičky z pohádek?

FAE BOMB
12. 11. 2009
Dát tip
Už jsem četl. Je to dobrý.

Prosecký
12. 11. 2009
Dát tip
Přečti si ještě moji výzvu "Zbavit muže práva ..." (No, jestli chceš. Vím, jak je blbé někomu něco nutit).

Prosecký
12. 11. 2009
Dát tip
Pravda, i to je cesta. Odcházím psát dílod o Superstar, tak ti přeji poklidný podvečer.

FAE BOMB
12. 11. 2009
Dát tip
Vyznání víry umět nemusim, stačí, když mám čim ustřelit zámek vod nebeský brány... :-)

Prosecký
12. 11. 2009
Dát tip
Fae, ty jsi se přece nemohl dostat do nebe. Copak jsi křesťan? Tak schválně, jak zní Credo?

FAE BOMB
12. 11. 2009
Dát tip
A víš, že ani nevim? Tady v nebi nás takový věci nezajímaj'.

Prosecký
12. 11. 2009
Dát tip
Kolik činí v procentech tvoje aktuální ztráta? nebo už jsi v plusu?

nejdřív letěly akci strmě vzhůru, pak ovšem následoval ostrý sešup...i s novinami

FAE BOMB
12. 11. 2009
Dát tip
The New York Times. Zrovna jsem pročítal burzovní zprávy. Za svoje celoživotní úspory jsem nakoupil akcie společnosti American Airlines, tak jsem chtěl vědět, jak na tom jsou...

Prosecký
12. 11. 2009
Dát tip
Co jsi četl?

div že mi čelist nespadla v novinách fotka letadla...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru