Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tak jsem se zamyslel...

15. 11. 2009
2
2
1491
Autor
FAE BOMB

Je to už několik let, co jsem tyto filmy viděl, takže se omlouvám za případné nepřesnosti...

 

 

     Viděli jste film "Rambo"? V prvním díle se vrátil z války ve Vietnamu, ale doma ho nepřijali. Byl pronásledován, utekl a nakonec vyhrál. V "Rambo II" bojoval opět ve Vietnamu a hodně komunistickejch rákosníků postřílel. V "Rambo III" bojoval v Afghánistánu. Během nějakého přesunu rozmloval se svým domorodým průvodcem. Ten mu řekl: " My tu máme jedno takový přísloví: Boj se zubů tygra, drápů orla a vzteku Afghánce! Víš, co to znamená?". "No, že se s nikym moc neserete!!!"...

     Opravdu hezký propagandistický film. Akorát mě tak napadlo, že se tam momentálně neserou s Američanama...

 

  


2 názory

FAE BOMB
17. 11. 2009
Dát tip
Dík. Pochopitelně až ten závěr má myšlenku. Asi se na to budu muset mrknout někdy znova. Lacinej příběh nacpanej propagandou. Stateční bojovníci Talibanu, kteří neváhají položit svůj život za svobodu v nerovném boji s nelítostným nepřítelem nemilosrdně bombardujícím ženy a děti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru