Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před procitnutím

17. 11. 2009
35
41
3935
Autor
Ferry

Ze spaní slyším

pan Pravda na dvojce říká své

SVOBODA

MOŽNOST mít vlastní vizi

 

Má droboť neví

proč solím  polívku

z  vlastního zdroje

"Nechoďte do centra

dnes budou nepokoje"

 

Až Čechy spasou pohané

Blaničtí rytíři s devětaosmdesátkou na štítech

povedou naše patnáckrát "pra" vnuky

z našich genů zajiskří hrdost páriů

ze země povstanou  dva poslední klíče

o sebe cinknou

Zazvoní


41 názorů

Ferry
23. 11. 2009
Dát tip
tedy: Děkuji jsem chtěla říci.

Ferry
23. 11. 2009
Dát tip
bať bať :)

Blaničtí rytíři zatím určitě nevyjedou, "....protože mají-li být ještě v budoucnu co platni, je nutno je přezbrojit!" Tak i na tohle jsem si vzpomněl, když jsem tohle všechno četl. A snad nebudou (ti rytíři)mít důvod ani dále v budoucnu vyjíždět. Snad jsme se dostatečně poučili z minulosti, aby žíví drželi svoje osudy ve svých rukou a nespoléhali se na pomoc někoho moudřejšího tam nahoře, co ví všechno lépe a radostněji a všechno pro ostatní živé zařídí....! Snad doufám, alespoň, že jsme se my živí dostatečně poučili! A souhlasím i s tím, že zažít ten lehký pocit svobody, volnosti, svobody rozhodnutí (neboť to pro mne znamená ona mýtické demokracie)určitě stálo za to! To mi nikdo nikdy nevymluví! J.Š.

satannáš
21. 11. 2009
Dát tip
naděje zmírá poslední alespoň se tak říká snad nová krev nás zbaví prokletí a země z klíčů zrodí bojovníka jenž změní toto století *T

toto je taky zajímavé:-)

Ferry
20. 11. 2009
Dát tip
:)

Adamova Eva
20. 11. 2009
Dát tip
Ď za poslední dva *O) i za ostatní tvé názory

Ferry
18. 11. 2009
Dát tip
Též smekám před Diankou a jí, stejně jako všem, kdo mi nezazlíváte můj výlev a ještě jste mě poctili tipíkem, velký dík.

jejdavilda
17. 11. 2009
Dát tip
a30*, dostanu premii?

reinka
17. 11. 2009
Dát tip
hezké, byla jsem na koncertu na Národní a nikdo tam necinkal :o))))))))))

Armand
17. 11. 2009
Dát tip
jsou tu dvě básně na tip... ta tvá a Diany! :)

Oldjerry
17. 11. 2009
Dát tip
Teď mi došlo, že jsem nenapsal adresu vzkazu - Dianó-ó! Pro Feri tip

Oldjerry
17. 11. 2009
Dát tip
Není to vůbec veselý... Naopak - je to v p....

Diana
17. 11. 2009
Dát tip
Ty si to maluješ! Skvělý!*** Já kovaným byl soudruhem, měl výhody a moc, kašlat jsem mohl na druhé, než klíči odzvonila noc. Co budu dělat, neznám nic, můj podpis nemá váhu, teď každý docent z Nemanic smí překřížit mi dráhu. K čemu by byli rudí bratři? - pokryli zem jak bacily - postarají se, jak se patří: doktorem budu za chvíli... Z pracovní cesty pošlu zprávu (ne z Krymu!) - budu v Nevadě. Já vystudoval "rychlopráva" a zasedám teď ve vládě.

Bosora
17. 11. 2009
Dát tip
Hmm...t*

nahá12
17. 11. 2009
Dát tip
super*

Ferry
17. 11. 2009
Dát tip
Bojím se, Květo, že teď by to nebylo k ničemu, na posty, ze kterých lze trochu "pohnout balvanama", a kde je zapotřebí projevit trochu obecné morálky, nejsou momentálně napříč stranami lidi. Smutné. Na mou duši, že si ale myslím, že čuchnout si k demokracii ještě za tohohle života bylo tak velkolepé, že jsem si dovolila tu poslední sloku hlásající naději pro budoucno, i kdybychom už měli mít - třeba - šikmější oči, či prostírání doma s malinkými minarety na ornamentu... :)

Robinia
17. 11. 2009
Dát tip
*

Sebastiana
17. 11. 2009
Dát tip
t*

dadik
17. 11. 2009
Dát tip
no jo, no...

Bíša
17. 11. 2009
Dát tip
!!!

koloušek
17. 11. 2009
Dát tip
T*

avox
17. 11. 2009
Dát tip
jen by bylo třeba občas vycinkat, těm nahoře... :-)

Já ti Ferry nevím, ale skoro už bych si zase zacinkal.

Ferry
17. 11. 2009
Dát tip
Neplkej, tu ode mě opsali, je to jen pohádka... :) Ahoj Jiřinko, Můrí, Nadi, Tony, áháčko, ĎĎĎ a bezva den přeju !!

A.H.
17. 11. 2009
Dát tip
Doporučuji zhlédnout divadelní hru Blaník od Cimrmanů :D Blaničtí rytíři nevyjedou :D

avox
17. 11. 2009
Dát tip
*/

Tony.cs
17. 11. 2009
Dát tip
paráda

Můra73
17. 11. 2009
Dát tip
TYBRĎO, dobrý!

Ferry
17. 11. 2009
Dát tip
No tak i za nás, mladíčku ! Všem ď a pozdravy !

paráda, už se těším jak si dneska zařádím:)

Ferry
17. 11. 2009
Dát tip
Seď klidně doma (můžem se třeba namazat až nám slezou nehty), ten pocit zázraku na prahu propasti už nám nikdo nevezme. :)

BigBivoj
17. 11. 2009
Dát tip
pěkné* Chtěl jsem si jít dnes zavzpomínat na Albertov ale už mě bolej záda teď :)

Impresse
17. 11. 2009
Dát tip
Skvěle!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru