Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

17 listopad před 20 lety a dnes...?

18. 11. 2009
4
11
2011
Autor
naira

 

 

 

Kryla jsme si broukali

zakázané ovoce

schovávali

 

vím, že tomu nerozumíš

že cinkot kovu

dodnes

zní nám v uších

 

slunce šlo spát do sametu

řvali jsme na náměstí

nejednu větu

 

křídla svobody

nám šustila nad hlavou

plni očekávání

zmatení v sevřených srdcích

probouzeli jsme se s náladou nadějnou

 

zítra

jestli budeš ještě poslouchat

budu ti vyprávět, jak já v tvým věku

 

jak tehdy ztracená vláda věcí tvých

vracela se k nám zas

 

a dnes

jak pomalu se učíme

svobodě mysli

srdcí

 

a jak

zatím ve tmě

chvílemi tápeme

 

co nás ještě všechno čeká…

 

od vašich nových znalostí

nás dělí

jen lehce rozbouřená řeka…

 

která je možná hlubší

než se očekává

 

a jestli nesplyneme s ní

 

tak

s kterou

další….?

..to nikdo neví...

a kdo vědět chce?

 

 

 


11 názorů

naira
26. 11. 2009
Dát tip
..no, bedo, tak nějak nápodobně....o lese a o dědovi jsme toho už taky trošku napsala... ...a kdybych to tehdy tušila.... to není na pár slov...ani vět.... ....................... koukám, že budeš ve stejným věku....možná o rok či dva mladší...takže to znáš ...co tehdy a co dnes... .............. tak zatím..:)

beda
24. 11. 2009
Dát tip
Moc hezká doba to byla, ta euforie na každém kroku. A potom zklamání na zklamání, to bolí ještě teď. Vzpomínám si jak jsem chtěl na školní praxi od mistra propustku, že jdu demonstrovat na náměstí a on se bál mi ji dát a tak volal do školy co má dělat a ti se báli taky, tak mu řekli, že je to na něm, tak mi ji napsal a potom na náměstí nějaký komunista z balkónu křičel, že nás mají všechny natočený. No říkám si, že když vidím, kam to dospělo, šel bych raději místo na náměstí někam na výlet do lesa ... . Měj se hezky :-)

beda
24. 11. 2009
Dát tip
Moc hezká doba to byla, ta euforie na každém kroku. A potom zklamání na zklamání, to bolí ještě teď. Vzpomínám si jak jsem chtěl na školní praxi od mistra propustku, že jdu demonstrovat na náměstí a on se bál mi ji dát a tak volal do školy co má dělat a ti se báli taky, tak mu řekli, že je to na něm, tak mi ji napsal a potom na náměstí nějaký komunista z balkónu křičel, že nás mají všechny natočený. No říkám si, že když vidím, kam to dospělo, šel bych raději místo na náměstí někam na výlet do lesa ... . Měj se hezky :-)

naira
21. 11. 2009
Dát tip
Rajmund...dnes nápodobně...a právě o tom... ..něco jinýho jsme si mysleli a dělali a dnes.........škoda dalšího rozebírání..........

naira
21. 11. 2009
Dát tip
blboune ....nápodobně...politiku už delší dobu nesleduju....bych nemusela zvracet...ale jen taková lehká.... ..... .....................................................díky moc.....;)

naira
21. 11. 2009
Dát tip
a i tak nějak renegátko...možná skoro úplně přesně....ale co už.........to by bylo na dlouhý písmenkování.....díky....;)

naira
21. 11. 2009
Dát tip
tak nějak maceško...díky moc...hlavně za názorové souznění...;)

Rajmund
18. 11. 2009
Dát tip
Vypnul jsem televizi se slovy: ,,jen abyste se z toho neposrali!"

...politiku nekomentuju ani netipuju,ale toto ano*

renegátka
18. 11. 2009
Dát tip
tak se rodí demokracie, ale dvacetiletý porod je vyčerpávající i pro nás a kde je záruka , že to nebude další moloch

macecha
18. 11. 2009
Dát tip
těm, kteří to nezažili to těžko vysvětlíme. Navíc v této nejisté době, kdy si mnoho lidí plete demokracii s anarchií ... T***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru