Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha zklamaného učně

19. 11. 2009
21
34
4414
Autor
aleš-novák

učební obor

kadeřník

zdaleka nesplňoval

jeho představy

  

nikdy ho

nenechali

na holičkách...


34 názorů

ArnieR
28. 04. 2011
Dát tip
:D.

jazzgirl
31. 12. 2009
Dát tip
***

Markel
25. 11. 2009
Dát tip
:-)) :-))) - T

Toscana
22. 11. 2009
Dát tip
A to teda od nich bylo pěkně sprostý!!! :o))) *t

jejdavilda
20. 11. 2009
Dát tip
je to sice staré, ale fajné*

naše Míša, v rámci jedné s mnoha diskusí o tom, jestli se po smrti ještě jednu narodíme, nakonec prohlásila (bylo jí asi 5 let): a to si budu moci vybrat, jestli v tom dalším životě budu kůň nebo pes?

Zahraj si na zlatou rybku a splň tři přání :o)

JG jsem věnoval v knížce jMéNoviny tenhle kousek http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=266495 na ruštinu jsme měli Ludmilu Mrázovou, koukal jsem, že dodnes je na playlistu školy :o) tenkrát skoro neuměla česky...

Broďákovou zas mám spojenou s jiným zážitkem: přišla jednoho dnena naší první vyučovací hodinu matematikyhodně pozdě, skoro na konci hodiny, V tváři celá bledá, vyděšený výraz a říká: objevila se fáma, že zemřel soudruh Brežněv. Tak prosím vás nedělejte žádné hlouposti...(ano, tenkrát opravdu zemřel, ale Rusové to ještě asi dva dny tajili...). Nemáš doma nějaký starý telefonní seznam, kde by se dala najít Jana Goldbergrová? Učila kdysi ekonomiku, měli jsme ji za třídní...

Panenku už si nevybavuji, ale dodnes mi zní v uších legendární výrok češtináře Kendziury: Marie Majerová nikdy nesložila pero do klína...

už si moc ten mostecký mstopis nepamatuju, jsem odsud přes dvacet let...původní škola byla pod Hněvínem, dnes je téměř u ní Shell a OBI ...

já chodil na obě, ta v Topolovce se akorát dostavovala...někdy 1982, řekl bych.

Dave, chodils v Mostě na průmku? Já zažil ještě i tu starou školu :o)

)))))

Diana
19. 11. 2009
Dát tip
:-)*

Adamova Eva
19. 11. 2009
Dát tip
nenechala ho na holičkách aspoň kadeřnice :O)

a v čem? :o)

Adamova Eva
19. 11. 2009
Dát tip
taky to má v něčem přednosti *O)))

IVO
19. 11. 2009
Dát tip
Má to vtip. *T

Vaud
19. 11. 2009
Dát tip
starej for, ale dobrej

avox
19. 11. 2009
Dát tip
kadeřníci jsou na holičkách, když nejde elektřina... když nejde dlouho, řeznicím roztají mražené držky :-))

Ferry
19. 11. 2009
Dát tip
Proto tolik mladých kadeřníků končí na holičích. Smutné ? Inspirativní ? Nevím... t*

zajímavý - mně to na svářeči funguje :o)

vybral si speciálně tenhle učňák. Předtím chtěl být zámečníka, ale na svářečce to taky nebylo to pravé...

možná se měl spokojit s jednou :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru