Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

místopisná úvaha

24. 11. 2009
10
25
1879
Autor
aleš-novák

díky Vaude za inspiraci :o) dílo volně navazuje na diskusi pod "úvahou o prevenci proti chřipce"

na počest 20. výročí

konce vlády jedné strany

navrhli levicoví poslanci

přejmenování

pražského Střeleckého ostrova

na

Ostrov svobody...


25 názorů

Adamova Eva
25. 11. 2009
Dát tip
aleš - novák nás baví, protože i jebavý :O)

Toscana
25. 11. 2009
Dát tip
Si prostě nemůžu pomoct, to je silnější než já (a to je co říct) :o)))

no, čekal jsem, že mi opět vytkneš hrubku :o)

Toscana
25. 11. 2009
Dát tip
Copak bys rád, Alešku???

no tak dámy...

Toscana
25. 11. 2009
Dát tip
Aleš Novák je baví by napsat nešlo, protože v tomhle případě by šlo o hrubku (ačkoli to tak nevypadá) - a za tu by se každý "písmák" měl do krve pýřit, čéče.

i když "je to nějaký rozbitý"...

Ferry
25. 11. 2009
Dát tip
Ne, já nemusím, já už ho vidím. Tu chuť prostě müluju....

stačilo, kdybyste napsali(y): aleš-novák je baví :o)

Ferry
25. 11. 2009
Dát tip
Jebavý Alešku, tvé úderné dílo je podloženo nejen tvou znalostí světových dějin a jejich souvislostí, ale diskuse sympaticky rozkrývá, kdo byl pilný nad rámec školních osnov. Heč heč, já na ten ostrov dnes večer budu koukat z restauračního zařízení Mánesa. t*

Adamova Eva
25. 11. 2009
Dát tip
stačí Velký aleš-novák, Březinou by nám pak bušil do hlavy aleš-novák-j....ý *O)

Březinovo rodné jméno je všeobecně známé, bylo mi žinantní to zrovna tady nějak rozviřovat :o)

Diana
25. 11. 2009
Dát tip
Toscana - júva, to mi nedošlo! (Až po té Květoňově poznámce). Jsi zlatá, žes mne nenechala smažit ve vlastní šťávě! Ď!

Toscana
25. 11. 2009
Dát tip
avi

Toscana
25. 11. 2009
Dát tip
Diano, Květoň měl na mysli vlastní jméno Březinovo, které zní: Václav Jebavý. Já myslím, že je zbytečné kolem toho vyrábět nějaké tanečky, pro Aleše by to mohla být dokonce poklona... :o)))) Aleši: *t

Ó
24. 11. 2009
Dát tip
...a k obědu si dáme kubu.../nebo budem sušit hubu/...

Prosecký
24. 11. 2009
Dát tip
Obdobná příhoda se odehrála v jednom mně známém městečku. nejdříve tam byl Střelecký dům. Pak z něho komunisti udělali Dům pionýrů. Po převratu zmizeli pionýři a stal se z toho Dům dětí. Já jsem jedním z mála, kdo domu říká správně Střelecký dům (v originále Schützenhaus). Dobrou noc.

Ale Březina nebýval vždycky Březinou. To zas uniklo tobě, ne?

Diana
24. 11. 2009
Dát tip
Dámské čtenářstvo slyšic "aleš-novák" padá na zadek, obdivně kulí oči a vydává přerývané vzdechy. Velkému aleši-novákovi netřeba jakýchkoli přídomků, natož jmen TAK profláknutých, jako je Březina či dokonce vrchlický - pchá! To vám, chlapci, uniklo?!?

Vaude, záleží, z které strany plotu se díváš :o) Květoni, obávám se, že Otakara Březinu dnešní mladé dámy moc neznají a k tomu, kterého myslíš ty (ano, nemůžu mu přijít na jméno...) bych tedy přirovnáván být nechtěl :o)

Já bych byl pro umělecké jméno Aleš Březina Novák. Má to takový harašivý nádech a jistě by mu to pozvedlo prestiž u dámského čtenářstva.

Vaud
24. 11. 2009
Dát tip
Je symbolicke, ze jedinou oblasti svobodneho sveta na Ostrove svobody, je Guantanamo :-).

je tam malé s... a s tím Vrchlickým mě taky moc nes.. :o)

Prosecký
24. 11. 2009
Dát tip
Teď mě napadá, že určitě máte i na příbramsku nějaké vhodné říčky. Tak se můžeš jmenovat i po nich. Tip.

Prosecký
24. 11. 2009
Dát tip
Myslíš Ostrov jednonásobného hrdiny Sovětského svazu a trojnásobného hrdiny Československé socialistické republiky armádního generála Ludvíka Svobody? Jinak, Aleši, bych ti rád, pro tvou básnickou plodnost (pomni jen, kolik děl už tu máš) udělil čestný přídomek Aleš Vrchlický Novák. Co říkáš?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru