Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jak je to vlastně s kouzly?

26. 11. 2009
7
37
3166
Autor
macecha

 

řeší své problémy kouzelník kouzly?


37 názorů

Diana
28. 11. 2009
Dát tip
Největší kouzelník - čas řeši je místo nás... :-)*

koloušek
27. 11. 2009
Dát tip
To je špatně, když je někdo nový a snaží se?

neroušek
27. 11. 2009
Dát tip
Jarmila Maršál má pravdu a neroušek mává.********

jejdavilda
27. 11. 2009
Dát tip
nechte japonce na pokoji, je to zasloužilý funkcionář

katugiro: mě si ani nemusíš brát do úst a trápit se tím, že jsem jedna ze skvadry literárních analfabetů... UMĚNÍ je totiž se i nad tím jedním řádkem (pro tebe sračkou) zamyslet. Tobě k řešení problémů tady asi pomáhá kouzlo osobnosti a podle toho vypadá i tvá kritika. Myslím, že umělci už jsou dávno někde jinde...

katugiro
27. 11. 2009
Dát tip
Neroušek hlavně zase střílí od boku soudy, aniž by dokázal říct jediný argument. Až se jednou zmůžeš na diskusi nad dílem, přijď. Do té doby dál mávej ručičkama a říkej všem kolem, že by se měli polepšit, ono je to dost zábavné :)

neroušek
27. 11. 2009
Dát tip
Pro Katugira:Jistě,neroušek Ti to rád řekne:Tvá intelektuální výbava je zatím slabá,neroušek hodnotí úroveň Tvých příspěvků zde i vzpomíná si na diskuze s Tebou.Jistě pořád jsou na tom mnozí ještě hůře,ale s těmi není dobré se srovnávat.A co se týče Tvého vzdělání,určitě jsi nestudoval ani filozofii ani dějiny umění,těmito obory jsi nedotčen a právě jen tyto obory by Tě poučily o problému kvality uměleckých děl.Neroušek neříká,že nevíš nic,to ne,ale máš jen mlhavé povrchní obrysy o tomto problému.Tvé názory zde jsou vyloženě laické a amatérské.Ale to by ani tak nevadilo,nikdo učený z nebe nespadl,ale nerouška fascinuje ten povýšený postoj vůči ostatním názorům,vůči tvůrcům zde,ten nedostatek pokory a respektu k druhým a děsivý nepoměr mezi Tvým sebevědomím a reálnými intelektuálními výkony zde.Polepši se.Zdraví neroušek.PS.A přestaň rýpat tady do Macešky,má pochopitelně pravdu,jenom ji říká svými slovy.Ne každý chce nebo je schopen teoreticky diskutovat hned v Tvém diskurzu,přestaň se snažit laskavě v diskuzích zde vyhrávat přes drzost,nestydatost a aroganci.Zatím jsi vítěz bohužel jen v tomto.**************

jejdavilda
27. 11. 2009
Dát tip
Jaká je definice grafomanského bahna?

katugiro
27. 11. 2009
Dát tip
no né! :))) neroušku, a můžeš mi povědět něco o mé intelektuální výbavě a mém vzdělání? z toho komentáře jsi vůbec nepochopil, že nejde o tuhle báseň, i když je to tam výslovně řečeno. ale to mě opravdu nepřekvapuje. aleši, to je řešení, kterého se většinou držím; ale i Dílna měla být původně prostorem, kde se budou lidé učit a dovolí si experimentovat, a ne místem, kam se za denního světla slušný člověk neodváží. grafomanské bahno zákonitě ovlivní i zbytek prostředí, přitom je na internetu spousta míst, kde by se úplně ztratilo. macecha: "každý máme svoji pravdu" je zcela typická varianta zmíněného "já mám svůj názor". a nekličkuj prosímtě - na jednu stranu tady čtu, jak mi chybí vzdělání a mám špatnou gramatiku, zároveň mi ale ani na přímý dotaz nikdo nic o mojí gramatice neřekne? tak to vypadá, že jen plácáte do vody. kdepak na metr, nevidíte si dál, než na špičku nosu.

macecha
27. 11. 2009
Dát tip
katugiro, víš, já tímto tuto debatu končím, protože ji považuji za bezpředmětnou. Každý máme svoji pravdu. To s tou knihovnou a pivem, to se mě docela dotklo, neboť knih a literatury si velmi vážím.Pomohla mi vždy, když mi bylo nejhůře. O té diskusi nemáš pravdu.Je tu diskusí spousta. Některé jsou podnětné, některé zbytečné,jako napříkad tato naše. Gramatiku vysvětlovat nebudu, přečti si svůj příspěvek sám a uvidíš, když jsi takový specialista, na co narážím. Přeji, abys dostal lepší náladu a nerýpal do všech lidí kolem sebe. Nejsi na světě sám!

katugiro, jednoduchá pomoc: vyhýbej se Dílně. Ta nemá žádné regulace, trochu se počítá s tím, že tam budou díla nedokonalá. Písmák není "škola spisovatelů", má v záhlaví podtitul "amatérská literární tvorba"...je to otevřený prostor, což přináší díla různých úrovní. Jako v životě.

neroušek
27. 11. 2009
Dát tip
Katugiro,bohužel stavíš se do pozice nějakého arbitra kvality,tedy znalce a odborníka,na což Ti nestačí jak intelektuální výbava,tak Tvé vzdělání.Už jenom Tvá metafora je úplně mimo.Psaní básní,ať by bylo jakékoliv,se pití pivu nepodobá ani v nejmenším.Neroušek si pamatuje,jak si jednou Tangensovi vyčítal komentář,že to má dlouhé.Teď tady neroušek čte Tvůj příspěvek,jehož intelektuální hodnota se dá vložit do jedné věty:že považuješ tuto báseň za špatnou a proto máš právo na hněv.Prostě ani v tomto nemáš pravdu.Chybí Ti prostě teoretická příprava-teorie umění,popřípadě filozofie.Pojetí kvality,reality,umělecké tvorby a možnosti a hranice kritiky,potažmo poznání a kritických soudů.Navíc Ti chybí částečně i elementární slušnost.PS.Za jednu z Tvých perel neroušek vytahuje:"že nedokážete o těch dílech ani diskutovat - protože zkrátka neznáte ani základní pojmy."Neroušek to vidí plasticky,jak polovzdělanec a hňup jako Ty toto vyčítá nějakému umělci-tvůrci.Asi by se dotyčný umělec rozsypal smíchy.Zdraví neroušek.*****

katugiro
27. 11. 2009
Dát tip
macecho, víš proč se rozčiluju? protože vím, jak tenhle server dřív vypadal. jaká tu byla úroveň literatury i vztahů. představ si knihovnu: do regálů přibývají knihy dobré i horší, do knihovny chodí ten, koho literatura zajímá a setkává se tam s podobně zaměřenými lidmi. příjemné prostředí. problém nastane, když do knihovny začnou lidé chodit na pivo. začnou mít dojem, že jsou tam doma, začnou škrábat na papír co je napadne, strkat to do regálů a házet po zemi, vyřvávají, že oni mají taky právo na svůj názor, že jich je víc, že tam chodí hlavně kvůli tomu pivu a zbytek je nezajímá, tak ať na ně laskavě bereme ohledy. nejhorší je, že jim těžko můžeš vysvětlit, co způsobují. jak se chovají sprostě, nevychovaně a povrchně. jak ničí něco, co nikdy nedokážou ani pochopit. a právě proto, že to nedokážou pochopit, připadají si, že jim někdo ubližuje. že přece mají právo jen chodit do knihovny pohazovat papíry s pár slovy, chlastat pivo, vměšovat se do debat o knížkách, když v životě žádnou nepřečetli, protože dnes má přece každý především svůj NÁZOR, a ten je posvátný a rovnocenný se všemi jinými názory, takže když pan profesor řekne, že byl prvním prezidentem Masaryk, může mít každý školák jiný názor a hlavně ho za to nikdo nesmí kritizovat. proto se rozčiluju, že tohle dílo, jako zástupce všech podobných, bezostyšně parazituje na prostředí, které tu vytvářejí lidé, co se o literaturu zajímají. co jim nejde jenom o to chlastat pivo a házet po sobě hvězdičkama. proto se rozčiluju, že tu má každý plnou hubu keců o učení, vývoji a estetice. ale nikdo nečte hrabáka. nikdo nečte ani pitomý středoškolský učebnice. nikdo ve skutečnosti nechce psát dobře, stačí jim jen sázet písmenka "jak by se asi mělo" a navzájem si to pak s ostatními tragédy chválit. ne, já proti téhle zábavě nic nemám, když tím nikoho neobtěžujete. když tím nezamořujete kultivovaný prostředí. proto se rozčiluju. že nemyslíte. že vidíte jen na metr před sebe. nikam dál. že nedokážete o těch dílech ani diskutovat - protože zkrátka neznáte ani základní pojmy. a je mi jedno, že jsem padnul náhodně na tohle dílo, je mi úplně jedno, že se to dneska týká většiny místní produkce. je mi i úplně jedno, co si myslí chudák neroušek, srab, co si tady hraje na bůhvíco. takže, macecho, moc rád si poslechnu, v čem že ta moje gramatika není tak ohromná. dokonce ani nebudu žádat vysvětlit, co že to je, taková "ohromná gramatika", stačí říct, čím jsem se jí zprotivil. moc se těším.

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
neroušku - děkuji. Už jsem si to přečetla a moc mě to potěšilo.

neroušek
26. 11. 2009
Dát tip
Neroušek mává Macešce a napsal soukromě.****

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
neroušku, to máš zřejmě pravdu. Ale, takovému člověku to těžko vymluvíš. Víš sám dobře, že je tu takových více. Zřejmě proti tomu z nás nikdo nic nenadělá. Jsou to "kritici" a kdo je víc? Jen nechápu, jak může někdo kritizovat, když tu sám nemá nic, kde by nám mohl ukázat, jak takové umění podle něho vypadá.Já vím, že nejsem žádná spisovatelka, mám to tu ale ráda. Ráda si tu počtu, je tu fakt dost dobrých, pravých umělců,ale i takových, jako jsem já.Přece proto ten server existuje, nebo ne? Je to pro širokou veřejnost. Ti, kteří si myslí, že jsou opravdoví umělci, nechť publikují jinde. Tam, kde je ocení.

neroušek
26. 11. 2009
Dát tip
Maceško,no zas až k smíchu to není.Tato zbabělá agresivita,někde jí musel Katugiro potlačit-rodiče,šéf,manželka nebo škola a vybíjí si jí zde.**********

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
No, ještě že jsem už tak stará a nic mě nevyděsí, nanejvýš se nad tím mohu pousmát :-))

neroušek
26. 11. 2009
Dát tip
Maceško,to není o nějaké gramatice,Katugiro se CHOVÁ jako blázen a totální idiot!!!!!! Už se taky nakazil od Papoucha asi.***********

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
neroušku-mávám. Ty jsi odvážný!!!!

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
Nedá mi to, abych ještě nedodala, že Tvoje gramatika v kritice na moje blbosti, také není až tak ohromná!!!!

neroušek
26. 11. 2009
Dát tip
Katugiro,zbláznil jsi se? Vem si nějaký prášek na uklidnění,to bude nejlepší a přestaň si zde na Písmáku vylévat své soukromé frustrace.**********

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
katugiro, proč se tak šíleně rozčiluješ? Vždyť jde o legraci. Když je tu něco vážně, také to kritizujete, že je to klišé, když je tu trochu blbůstek, také vám to některým nesedí. Písmák je, pokud se nemýlím pro obyčejné lidi.Já si myslím, že právě ten, který se cítí býti "umělcem," tak by si měl najít vhodný server. Nemůžeme být každý spisovatelem. Nech nám obyčejným lidem,prosím, trochu prostoru. Dělá nám to radost. A navíc, já jsem to vůbec nedala na seznam. Tak, proč ta šílená zlost? koloušku i Jarmilko Maršálová - je fakt, že osobní kouzlo dělá hodně ... Bíšo - ano, kouzla, která kouzelník předvádí,jsou opravdu jen iluze a jeho šikovné ruce ... avox - i ty máš tedy pravdu s tím kouzlem osobnosti. Ono se nemá nic přehánět.

katugiro
26. 11. 2009
Dát tip
Tak proč se neučíš? Proč o tom jenom mluvíš? Takováhle díla pochopí každý s IQ nad 80, ale ocenit je může jen slabomyslný. Pěkný večer.

BigBivoj
26. 11. 2009
Dát tip
Jsem tu proto, abych se zde něco naučil milý katu! Žádný básník z nebe nespadl hotový a kdybych jím ve skutečnosti byl, tak sem v životě nepáchnu. Rád píši pro normální smrtelníky drobnosti pro radost a hlavně pro ty, kteří dílo pochopí a dokáží ocenit. Pěkný večer

katugiro
26. 11. 2009
Dát tip
Bivoji, kolik je ti roků? Jak je možné, že ani po několika měsících na Písmáku nejsi schopen napsat rytmicky správné dvojverší? Proč tu jsi?

BigBivoj
26. 11. 2009
Dát tip
Tak a máš to macecho! Vidíš já ti to říkal, že když neumíš psát blbosti jako my nováci, napiš něco pořádného do soutěže! Téma jako bič: Když nemůžeš přes den a v noci spát, Katu nás potom všechny bude mít rád

avox
26. 11. 2009
Dát tip
řeší... někdy i hřeší na kouzlo osobnosti ale nevyřeší a pak je mu to k zlosti...

katugiro
26. 11. 2009
Dát tip
už to s těmi nesmysly přeháníš, copak tohle je nějaké dílo? myslíte si, že se do kategorií Blbůstek a Jen tak pro radost může nacpat každá sračka? jak proboha může někdo na literárním serveru tohle publikovat, když neovládá nejzákladnější gramatiku? a samozřejmě to otipuje nejklasičtější skvadra literárních analfabetů: Bíša, Jarmila, koloušek, Háber a BigBivoj. aha, pardon, koloušek je v tom zatím novej, ale snaží se, jen co je pravda. vždyť je to ubohý, jediná věta a ještě blbě! takovýchhle milionkrát omletých nápadů vám průměrný člověk vysype za minutu deset. bože můj! proč kurník nejdete na nějakej server, kde nejde o umění, ale o grafomanii? proč kurník nejdete na server, kterej je zaměřenej na to, že se tam lidi seznamujou a plácaj po ramenou? proč musíte tímhle svinstvem zamořovat Písmáka?

Bíša
26. 11. 2009
Dát tip
To nejde, jsou to jen iluze...

Každý kdo řeší své problémy (kouzly i kouzlem osobnosti) je vlastně kouzelník...

koloušek
26. 11. 2009
Dát tip
Pokud má i osobní kouzlo, tak by mu to mohlo pomoci.T*

BigBivoj
26. 11. 2009
Dát tip
napiš něco, když nemůžeš v noci spát a máš to vyřešeno :)

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
aha, to máš asi pravdu! Sákryš, zase se mi nic nepovedlo. A to jsem chtěla být vtipná. No, nic!

BigBivoj
26. 11. 2009
Dát tip
určitě ne , byl by to střet zájmů :)

macecha
26. 11. 2009
Dát tip
co to je "kouhodny"?....

někdy i kouhodny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru