Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bulvár

30. 11. 2009
10
60
4818

Jelikož se bulvár nehodil do koncepce tohoto čísla časopisu Kafe, jehož přečtení všem doporučuji, zveřejňuji tento tady.

Dero se přiznal !

O tom, že je hlavní ADMIN serveru písmák odborník na slovo vzatý, nepochybuje asi nikdo. Ovšem až donedávna se objevovaly nejasnosti ohledně toho, jak získal přístup na server. V JiKově diskuzi uživatelka Lakrov - smazat/zablokovat? se prozradil, když prohlásil: „V současné době by asi nejjednodušším způsobem, jak získat přístup k Písmácké databázi, bylo počkat si na mě v temné uličce a hesla ze mě vytlouct.“ Na náš dotaz, zda i on z někoho hesla vytloukl, reagoval zbabělým útěkem.

Mluvil z vlastní zkušenosti, skutečně takto hesla kdysi sám získal ?

 

Jarmila Mossová rozšiřuje pole své působnosti !

Nejpilnější z pilných básnířek působících na písmáku, Jarmila Moosová, vyhlásila konkurenční boj organizacím udělujícím literární ceny. Není žádným tajemství, že pole působnosti paní Moosové je nadmíru široké. Píše básně, sama sobě je vydává, v nedávné době dokonce ohlásila otevření vlastního velkého vydavatelství. Z důvěryhodného zdroje se nám podařilo zjistit, že tento nákladný podnik bude financovat z prodeje svých básnických sbírek.

Minulý týden k nám do redakce přišla zpráva, že paní Em hodlá udílet vlastní ceny za literaturu. Název onoho ocenění nebyl do uzávěrky znám, ale v literárních kruzích se spekuluje o názvech Mooslitzerova cena, Moosbelova cena za literaturu, Moosnesia Litera, Man Moosker Price, méně pravděpodobná je Kniha roku Pozitivních novin a Cena Jarmily Moosové.

Sama Jarmila se k tomu vyjádřila takto: „Aby zlo triumfovalo, stačí, když slušní lidé nebudou dělat nic. Osobně za zlo považuji všechno, co se vymyká pojmu "lidská zdvořilost". Z toho důvodu zamezuji přístupu bezejmenných návštěvníků (Armin Tamzarrian, art klinika moskva orchestra, Octopus Syd a Trapný autor) na svoji stránku.“

 

Tajemství zmizelého rozhovoru s Francoisem-Babtistou Chabalem odhaleno !

Pokud jste i vy v minulém čísle časopisu Kafe hledali rozhovor s rozervaným básníkem blábolivého byronismu (© Armin Tamzarian) F. B. Chabalem, hledali jste marně. Redaktorka Raja, která se zavázala jakostní interview doručit, podlehla upocenému kouzlu tohoto poety a na jeho žádost rozhovor spálila. Není žádným tajemstvím, že tato dvojice se jednoho červnového potulovala po ztemnělých brněnských uličkách, sledováni dvěma tajemnými postavami. Jednou z nich byl náš redaktor Armin Tamzarian a tou druhou Alexandra Sovinská, milenka FBCh. Oba se pak redaktorovi snažili namluvit, že společně domlouvali vydání sbíraku. O zjevném zanášení hovoří fakt, že Francois věnoval Raje svoji růžovou kravatu a dokonce se prý chce oholit.

 

Stinná stránka a2a2a

A2a2a je známý odborník na literaturu a citlivý a vnímavý kritik. Našim redaktorům se ovšem podařila odhalit jeho stinná stránka. Zjistili jsme totiž, že a2a2a vede v Ostravě skupinu fotbalových výtržníků, mezi fotbalovými gangy a zejména na policii jsou tito darebáci známi jako a2a2a gang. O vyjádření k této záležitosti jsme požádali mluvčí okresního ředitelství v Ostravě. „Potvrzuji, že onen muž byl několikrát vyšetřován, zejména kvůli ničení zařízení stadionu na Bazalech. Vytrhané sedačky, dýmovnice vhozené na trávník, byly mu uděleny několikatisícové pokuty.“ Do naší redakce dorazily snímky, usvědčující a2a2a z vytrhání nejméně pěti sedaček, odpálení dýmovnice a vhození plechovky piva na trávník. Po zápase ve Zlíně údajně vhodili hlavního rozhodčího do rybníka. A2a2a, mezi ostatními členy gangu známý jako George, se nám k tomu vyjádřil takto: „Je pravda, že chodím na fotbalové zápasy, ovšem chodím tam jako spořádaný občan. Na stadionu čerpám inspiraci, chodím se tam odreagovat.“

A2a2a možná chodí na fotbalové zápasy jako spořádaný občan, ale mezi vrstevníky se z něj stane chuligán, sotva projde turniketem. Vznikla sbírka Některá okna na fotbalových stadionech? Báseň Koloběh - Zpočátku klopýtáš / když z dvojstěžníku živé vody / spadneš do potoka / a naboso vyháníš bahno / k hladině nasvědčují, že a2a2a čerpal inspiraci i ve Zlíně.


60 názorů

V poho, pobavilo :)))

Příště ti pošlu avi =) Což jsem asi měl udělat, ale na druhou stranu jsem to nemyslel nijak zle ;-)

Nikdo mi to "nedonesl" :)))) Včera čirou náhodou jsem hledala něco na netu a vygooglilo se to na mě!

Děkuji, Jarmilo =) Já jsem si říkal, jestli už jsi to četla =)

pozdě, ale srdečně!!! :))))))))

děkuji :-)

Whitesnake
18. 04. 2010
Dát tip
:-) uch, pobavil jsem se. A to tak, že mnohem více, než jen velmi :----))

Děkuji, děkuji, děkuji :-*

Diana
14. 01. 2010
Dát tip
Mne to pobavilo.Já jsem vděčná za každou legraci. Navíc oceňuji, že tvůj humor je jemný a žádného z protagonistů jsi neurazil. Mají-i smysl pro humor, baví se také.***

ROMYNIKA
13. 01. 2010
Dát tip
Tvůj článek mě pobavil,horší by asi bylo,kdyby se psalo o mě:-)Ale protagonisty neznám,čili to beru jako vtip,ale věřím,že to asi neni vtipný pro všechny...

Alojsi, však já už bulvár psát nebudu a humorista ze mě taky nikdy nebude :-)

Alojs
21. 12. 2009
Dát tip
avšak tvůj rukopis mi vůbec nevadí... čte se to jinak bez obtíží. žádné záseky...

Alojs
21. 12. 2009
Dát tip
nejlepší je poslední odstavec... jinak nápad dobrý, s vtípky je to už horší... není to snadná úloha. ze startu se pasuješ do role baviče, ale... někdy je to opravdu na sílu. znám tyhle stavy.

řádek
18. 12. 2009
Dát tip
a o mně zas nic?

Díky, Dave :-)

Děkuji, Wronski :-)

Wronski
05. 12. 2009
Dát tip
a já některým rozumím a usmívám se :o)*

To je nápad. Začnu nabízet vakcinaci proti komplexům.

katugiro
02. 12. 2009
Dát tip
to víš že ano

jejdavilda
02. 12. 2009
Dát tip
to máš pravdu, hooligans a kritici jsou stejný ... všude. asi si lěčí komplexy nebo co

StvN
02. 12. 2009
Dát tip
Asi bratři.

katugiro
02. 12. 2009
Dát tip
ne, bohužel, máme je tu dva

StvN
02. 12. 2009
Dát tip
Ahoj katugiro. Hele, jejdavilda je a2a2a?

katugiro
02. 12. 2009
Dát tip
ať se to týká Osravy nebo Pepíků, hooligans jsou všude stejný dobytek, což se ovšem dalo pochopit už z mé předchozí kritiky, takže si nedělám velké iluze ani do budoucna...

jejdavilda
02. 12. 2009
Dát tip
Japonče, Japonče. Stačilo se včera podívat na čt2. Zjistil bys, že Pepíci si vymýšlej ptákoviny - alespoň co se týče zápasů v Osravě

katugiro
02. 12. 2009
Dát tip
uhm, ptát se na počínání hooligans způsobem "co by z toho asi měli" :))

jejdavilda
02. 12. 2009
Dát tip
Jedna věcná připomínka. Baníkovci si nevytrhávají sami lavičky, co by z toho asi měli?

Myslíš, že bulvár je ukradený nápad? No, to máš pravdu :-D

ukradený nápad

Jinovata
01. 12. 2009
Dát tip
katu: na tom něco bude, v příštím vydání na to budu myslet

katugiro
01. 12. 2009
Dát tip
Dobře, ten strip. Je to hloupý standard, nemyslíš? Jeho kouzlo má spočívat v tom, že si při pravidelné expozici (denně, týdně) zvykneš na stereotyp hlavní postavy a jejího světa, což umožňuje vytváření vtipných situací. Pokud má jít o jednorázový (jednou za půl roku) vtip, pak by měl být na úrovni.

Jinovata
01. 12. 2009
Dát tip
katu: i komix? Myslíš ten vtip na konci? Dát do časopisu (téměř jakéhokoli) kreslený vtip je přeci standard. Popravdě plánuju ve spolupráci s humanartem zavést regulérní komixovou rubriku.

katugiro
01. 12. 2009
Dát tip
Byla to vycpávka, stejně jako ty další zmizelé rubriky (recenze CD, či co). Stejně jako komiks.

Jinovata
01. 12. 2009
Dát tip
Mohli byste prosím, milí diskutující, u této příležitosti vyjevit svůj názor na bulvár v kafi? Vyjmul jsem ho pro malou odezvu.

katugiro
01. 12. 2009
Dát tip
Na zábavu nemáš mít vůbec čas, Pištágle. Kde je diskuse? Máš štěstí, že zatím nemám čas tě smazat.

Bez mučení se přiznám, že jsem se příliš nebavil. Příliš vůbec, abych byl konkrétní.

Oldjerry, mám pocit, že jsi zcela nepochopil princip číslování...

Oldjerry
01. 12. 2009
Dát tip
papouchu - kde je číslo ?

papouch
30. 11. 2009
Dát tip
na hlavu? Ne. Jedině máslo a sádlo. Roztíkaj se pomalu a vypadá to blbějc. Olej steče a nic po tom není. A pak - už jsi někdy slyšel rčení "Má olej na hlavě"? :-) dobrou

papouch
30. 11. 2009
Dát tip
tu předkožku si namaž tím sádlem a běž se někam stydět ausgerechet ty mi nebudeš říkat, abych zalezl pardon, předložku.. překlep.. to se může stát každému .. i Marvinovi, že :-PPP :)

papouch
30. 11. 2009
Dát tip
nááhodou! tahle katugirova vsuvka je vtipná velice, Marve katu je vtipný hodně, jenže to je inteligentní humor někteří lidé na to nemáš sádlo na palici máš ty, kecale

Yop, a taky vás mohu ujistit, že v tom nehodlám pokračovat :-)

Marvine, možná ti uniklo, že rozvor nebyl se Chabalem :-P Ale jo, máte pravdu, je to blbý, humor není moje silná stránka a bulvár už vůbec ne

katugiro
30. 11. 2009
Dát tip
rozhovor Písmáku visel, ale pak vrátil a vykvetl

Pokud někomu na plese pražských písmáckých celebrit nevypadlo z výstřihu ňadro, tak to pro zbytek republiky ani nemá cenu číst...

šlo to :-)

tak já to teda zase vrátím... jestli to ještě půjde

papouch
30. 11. 2009
Dát tip
ale nestahuj, néé

Tak jo, tak já to stáhnu :-)

raja
30. 11. 2009
Dát tip
kravatu sice mám, ale červenou a od spidermana:)

papouch
30. 11. 2009
Dát tip
čééče... ty JiKovy bulváry byly asi 50x lepší tohle je takové... na sílu .. promiň

katugiro
30. 11. 2009
Dát tip
tak teď nevim, jestli už jsem tak unavenej, že nemám smysl pro humor, a nebo je to fakt tak zoufale nevtipný :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru