Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi jako opona

01. 12. 2009
10
13
2180
Autor
snake_01

Jsi jako sametový ptáček
v pozlacené cele,
či jako oddělení hraček
pro dospělé

Za vzor máš Lolitu
a kříž na krásném těle,
namísto od bytu
jen klíčky od postele



Jsi jako opona,
za níž si kde kdo vstoupí,
láska se nekoná
a básníci jsou hloupí

13 názorů

J.Alka
17. 02. 2012
Dát tip
hezky zveršované, žádná vynucenost, ani kudrlinky, moc dobře se to čte i téma je hezké*

Makoves
13. 03. 2010
Dát tip
Nezvala jsem četl.Ale poprvé s tebou souhlasím - tahle debata nemá smysl.

snake_01
12. 03. 2010
Dát tip
Tímto končím debatu, neboť je samoúčelná. Smyslem kritiky je obohstit autory a upozornit je na chyby, kterých se dopouští, když se ovšem autor považuje za bezchybného, pozbývá kritika smyslu. Sbohem a šáteček, a kdybychom se víckrát neviděli... (Nezval... počítám, že ani toho jsi nečetl...)

Makoves
12. 03. 2010
Dát tip
Bezruče nečtu a tak neznám urývky. Tím spíš si myslím, že potřebuješ odbornou pomoc psychologa. Proč do naší debaty zatahuješ Bezruče? Už se tolik neuč. leze ti to na mozek.

snake_01
11. 03. 2010
Dát tip
To byl Bezruč, asi to bude to přepracování...

Makoves
11. 03. 2010
Dát tip
Já s tebou nemám žádné nevyřízené účty, takže není co účtovat. Asi to nemáš v hlavě úplně v pořádku (To bude přepracováním) , ale to nic jsem zvyklý.

snake_01
08. 03. 2010
Dát tip
To je chyba lávky, špatně chápeš termín "kritik", kamaráde, a protože je tvé pojetí natolik spekulativní, je to vše, co bych k tomu prozatím dodal... Střádej, barde, pak přijď, zúčtujem...

Makoves
06. 03. 2010
Dát tip
Hele, pročetl jsem si pár tvých básní. Nejsou špatné, jen nechápu kde bereš tu drzost, že kritizuješ mně. Nemáš na to. Tak se raději drž při zemi. Až budeš psát lépe než já, tak se u mně zastav a krituzuj. Zatím si to dovolit nemůžeš kamaráde.

Indiana037
13. 12. 2009
Dát tip
Pokud se na mne nebudete zlobit, Vážený autore, myslím, že tato báseň je důkazem, že ne všechny básně básníků v rozpuku mladických let, jsou určeny k likvidaci a opovržení v letech pozdějších. Vždyť není nikdy zbytečné si přípomínat, že "básníci jsou hloupí". Přeji hodně štěstí v další tvorbě.

snake_01
02. 12. 2009
Dát tip
Díky - poslední sloka by nestačila, protože je nejdřív potřeba nastínit atmosféru, aby poslední myšlenka mohla vyznít naplno.

Erzsi
01. 12. 2009
Dát tip
poslední sloka je dokonalá třešinka na onom pomyslném dortu, je to dokonalá tečka za Tvou básní,snaku:-)*

Štěpota
01. 12. 2009
Dát tip
Je to hezké, ale možná stačila ta poslední sloka. Přesto tip.*

koloušek
01. 12. 2009
Dát tip
Hezké.T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru