Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

všechno

05. 12. 2009
4
21
2672
Autor
Alloha Hurro
Ptal jsem se filosofa v sobě, co je to láska?
Čekal jsem dlouhý proslov, ale odpověděl jen jedním slovem. :


                                                         ,,Všechno.''

21 názorů

to má taky pravdu všechno je poezie :D

džejn
14. 01. 2010
Dát tip
Tohle se ti povedlo - připomíná báseň od vindala "všechno je poezie" *

Nebyl bych si tím zcela jist, neboť netuším, jestli se například takové termonukleární reakce ve Slunci odehrávají z lásky. Pokud jejich hybnou silou není láska, bylo dokázáno, že existuje něco i bez lásky, tudíž bylo vyvráceno, že láska je vším. Q.E.D Ale ne, už nechám těchto pseudofilozofických pitev, neb na to nikdo, ale opravdu nikdo nemá dostatečných kapacit, aby rozhodl.

Šperk
07. 12. 2009
Dát tip
odvážné tvrzení

saurinka166
06. 12. 2009
Dát tip
že miluju celý svět, i s lidmi, které vlastně vůbec nemám ráda..:-D nebo spíš...nemám si s nimi o čem popovídat

láska je vše nebot bez ní není nic...

Pochopil jsem to tak, že na záludnou otázku, co pro koho láska znamená, může být u mnochých z nás (například u tebe) lapidární odpověď, byť podle mého názoru mírně zavádějící, neboť mám za to, že lze ukázat, že existuje alespoň jedna věc, která není láskou. Nesouhlasil jsem s tím v obecné rovnině, ne konkrétně že pro tebe by nemohla být vším, ale ten nesouhlas nemusí být až tak silný, jak se zprvu zdálo. Jestli jsem pořád tak nějak mimo, tak se omlouvám, že jsem sud prázdný, který akorát duní.

aha... díky... sice mu nebylo zrovna nejlépe rozumět...

BigBivoj
06. 12. 2009
Dát tip
tady máš odpověď http://videoklipy.loveme.cz/cz-sk/petr-novak-co-je-to-laska-1980/

jsi snad: CorrimsonTom? jinak díky za tip mě totiž udivilo že to CorrimsonTom nechápe... tak jak je to myšleno... dá se to snad chápat nějak jinak?

Rampoušek
05. 12. 2009
Dát tip
zeptej se Petra Nováka a Věry Mazánkové oni ti to řeknou **

na co jsi přišel?

Po prvním přečtení jsem nesouhlasil, protože jsem si vybavil klasiku v podobě 3 možných kombinací muže a ženy, ale pak jsem začal vzpomínat, co všechno miluji...

Metta
05. 12. 2009
Dát tip
*

lampička
05. 12. 2009
Dát tip
nemyslím otázku, na kterou ses už zeptal ty

odpověd na co? vždyt je na vše odpovšzeno...

lampička
05. 12. 2009
Dát tip
ale jo, přiznávám se, chtěla jsem jen vyloudit odpověď

nerozumíš něčemu lampičko?

lampička
05. 12. 2009
Dát tip
všechno?

to stím nějak souvisí?

BigBivoj
05. 12. 2009
Dát tip
je to růže nebo květ co smíš přivonět...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru