Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Studentská léta

09. 12. 2009
10
45
3091
Autor
Vaud
Kamarádi se od dob studií moc nezměnili - jen marihuanu si teď schovávají do humidoru.

45 názorů

Vaud
23. 12. 2009
Dát tip
Dříve humusáci, dnes humidoráci :-)

Yeziiinka
23. 12. 2009
Dát tip
Co to máš za kamarády? A co to mají za... nepěkný věc? Schovka s definovanou humiditou? Že jim přeji hodně zdraví. A Tobě ostatně neméně.

Vaud
16. 12. 2009
Dát tip
to je pravda - nikdy jsem netusil, co to znamena :-)) -

podezdívka
16. 12. 2009
Dát tip
V seriálu Návštěvníci na tom byli podobně. Taky kolektivně hulili a říkali tomu "humidovat" :-)

Já myslel že se jedná o Roma - Fulnek a vyrábí tam pračky.

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
to je u Rima a jmenuje se Roma-dur

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
to je u Rima a jmenuje se Roma-dur

Ferry
09. 12. 2009
Dát tip
jejda myslel možná floridora spíš... :) nebo Célestina?

Pompadur je to italský město, co bylo zasypaný výbuchem sopky Vesuv.

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
TO je Pompadur!

Určitě nééé. Pomidoor je přece zrající sýr výrazné chuti a vůně.

jejdavilda
09. 12. 2009
Dát tip
V létě spím zásadně v humidoru Květoni - nesplet sis to s pomidory?

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
ja jsem bydlel v Pardubicich a tam smrdi obcas Paramo - cili vune krav je snesitelna a tak nejak na tu ves patri (kdyz toho neni moc)

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
ja jsem neotresitelny oslik - cili bankovky udrzim

Roboti jsou bezva. Umí taky rozlišovat mezi záměrně udhozeným papírkem od bonbónu a náhodně vytroušenou dvacetifrankovkou?

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
ja bydlim kousek od kravina, coz bydli ve Svajcu skoro kazdy - kdyz jsem se ptal, jestli ten smrad nevadi, tak rikali, ze ne, ale ted mi doslo, ze mysleli, jestli nevadi kravam. Mam na mouchy nastrazeny nejaky pasti, kdy se mouchy otravi, pak jeste pul dne litaji a nakonec zhynou pod oknem - cili mam podel zdi kupy mrtvych much v lete - ale koupil jsem vysavaciho robota a ten uz tusi, ze musi prvni na mouchy jinak mu schovam dobijecku! Paradni vec :-))

Omlouvám se za smyčku. Á propos - neznamená humidor polsky rajče?

Napsalo mi to, že jsem zručný muchobijec! Ale já mám ještě natrénováno z léta. U nás na vsi je much jako... No, jako much.

Napsalo mi to, že jsem zručný muchobijec! Ale já mám ještě natrénováno z léta. U nás na vsi je much jako... No, jako much.

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
Ferry - to je hrozny, ja takovej bojovnik proti koureni a vyucuju tady, co je to humidor :-)

Zbora
09. 12. 2009
Dát tip
Paráda, hned se cítím takový schopnější! ;)

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
ja myslel, ze jsi flyboy, tak jsem Ti chtel poslat http://majman.net/fly_loader.html

tak já hledám humidor ve slovníku cizích slov a ona je to kůlnička na doutníky...

Zbora
09. 12. 2009
Dát tip
V létě honíme ovce po louce a chodíme na borůvky a v zimě kukáme telku a topíme takovejma divnejma krabicema, co nikdo neví k čemu jinak jsou.

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
Neříkej, žes neměl páru, co je to humidor! :-)) Co u Vás na vsi děláte celý dny?

Zbora
09. 12. 2009
Dát tip
Přiznám se, že kdyby si vtip nevysvětlil, nezasměju se mu. Nějak mi to neseplo, i přestože jsem si humidor samozřejmě vyguglil...

Toscana
09. 12. 2009
Dát tip
Ferry - humidůra je nějaká uječená domovnice??? :o)) Jejdíku - medicimbály jsou nějaké bicí strunné nástroje vymyšlené a zhotovené speciálně pro medicinmama Vauda?? :o)))

Ferry
09. 12. 2009
Dát tip
Ten (Ugro)Fin přece. t* Vy MUDři jste všichni zmilionářštěli? V Praze tedy moc dochtorů ty humidůry nemá...

Vaud
09. 12. 2009
Dát tip
až teď mi došlo, kterej seveřan to je :-)))

jejdavilda
08. 12. 2009
Dát tip
Pche, asiatky. Unám tady jednoho seveřena a ten to umí s medicimbály

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
musíš na stáž do Makra :-)), abys byla in

Toscana
08. 12. 2009
Dát tip
Co je to humidor, to mi došlo taky až z kontextu vaší přestřelky s Květoněm - nojo, kubánský doutníky ani marjána se u nás doma nevyskytujou, aby byl důvod to vlastnit, protože nikdy nebudeme mít všechno! :o))) A Cohiba Esplendidos mi taky nic neříká (to jsou ty doutníky???). :o))) *t

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
to je takova specialni krabice ze vzacneho dreva, kde se uchovavaji nektere typy doutniku - cili vec, kterou si poridis, kdyz uz mas uplne vsechno :-)

čučenka
08. 12. 2009
Dát tip
děcka.. tu se nechytám.. co to vůbec je ten humidor?

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
ja myslim, ze Jarmila by s gulama taky prekvapila

Slyšel jsem o nějaké asiatce, která uměla s pingpongovými míčky neuvěřitelné věci.

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
Jarmila Fibingerova by mohla vypravet!

A jo, Tigera Woodse! Tak golfové míčky jsou to "nejmenší". Naštěstí, u profesionálních kuželkářů bulvár tolik neloví. Tam by teprve byly k vidění věci!

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
az ted naplno propukne afera Tygra Udse, tak zjistime, ze i golfove micky maji uziti, se kterym vyrobce nepocital

A na posty stážistek jsou upřednostňovány kuřačky.

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
od afery Billa Clintona prudce poklesl prodej humidoru :-)

Nechceš mi namluvit, že něco tak běžného a laciného jako marihuana, jim vlhne v humidoru, zatímco krabici Corona Especiale nechají válet na stole!

Vaud
08. 12. 2009
Dát tip
do Cohibanek?? :-))

A kam dávají Cohiba Esplendidos?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru