Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NOC V OBCHODNÍM CENTRU-2

17. 12. 2010
1
2
1316
Autor
fungus2

Část druhá

Roman šel rychlým krokem chodbičkou, která vedla k WC, přičemž v pravé ruce držel mobilní telefon a palcem stiskával jednotlivá tlačítka. Za okamžik vstoupil na dlaždičkovou podlahu, přičemž mu náhle podjela noha. A než se nadál, tak se poroučel na dlaždičky, na nichž se rozplácl. Současně rozhodil rukama a mobil vylétl do výše. O několik vteřin později mu mobilní přístroj dopadl na hlavu a on se vleže začal za ní držet.

„Do prde…!“ vydralo se mu z úst, když ke svému překvapení uviděl všude vodu, která tekla s přeplněného umyvadla.

„Kterej kret…!“ vykřikl a rychle se postavil na nohy. Zběžně si prohlédl mokré kalhoty a kvádro, načež se zadíval do vnitřku umyvadla. To bylo ucpané jakýmsi hadrem a tekoucí voda z kohoutku neměla kam odtékat.

„Jednička operačnímu, tady na zaměstnaneckých záchodcích někdo ucpal umyvadlo a voda z něho vytekla na podlahu!“ řekl do vysílačky, přičemž kohoutek zavřel.

  Horák si naléval do hrnečku horký čaj a zároveň zíval. Přitom se náhle ozval z vysílačky hlas Romana, kterého se lekl. A tak se vzápětí místností rozlehl jeho výkřik, jelikož se opařil čajem.

  Kuneš stál u otevřených dveří svého automobilu a snažil se o to, aby mu fungovaly ostřikovače u předního skla.

„Zatraceně! Co se to s nima stalo!?“ pronesl naštvaně a jehlicí píchal do jednoho ostřikovače.

„Zasra….zkurve…vostřikovače!“ vyhrkl naštvaně a pravou rukou se natáhl k páčce, co byla u volantu. Ve stejný okamžik uslyšel z vysílačky, kterou měl na střeše vozidla, hlášení Milana. Zároveň udělal prudký pohyb, při němž prudce pohnul páčkou. V následující vteřině z ostřikovače, jenž byl natočená do strany, vystříkl proud tekutiny, který ho zasáhnul prudce do obličeje. Kuneš překvapením sebou cuknul a v přikrčené poloze narazil do boku sedačky. A když se narovnával, tak mu náhle na hlavu dopadla vysílačka, která sjela z okraje střechy. A záhy se garáží rozlehlo: „Do prd….ééééééé!“

  Horák vběhl do místnosti, kde bylo umyvadlo a okamžitě naplno pustil vodu, kterou si hned stříkal na kalhoty.

„Ááá…do hajz…!“ nadával, načež z místnosti vyběhl a přiběhl ke stolu, kde měl vysílačku.

„Co se to stalo na WC?“ řekl vzápětí tázavě do vysílačky.

„Co se stalo na WC?“ zeptal se o pár vteřin později Kuneš, který vběhl do místnosti s mokrou hlavou.

„Vytekla tam voda,“ řekl mu Horák.

„Je tady na podlaze spousty vody. Skoro po kotníky! Já už tu vodu zavřel,“ uslyšeli z vysílaček hlas Romana.

„Dobře. Já tam pošlu úklid. Zatím nikoho na WC nepouštějte!“ řekl do vysílačky Horák.

„Dobře, rozumím!“ pronesl Milan, zrovna když do chodbičky vešel Petr.

„No vida, tak máme záchodovou potopu!“ řekl s úsměvem a přitom se zadíval na Milana.

„Jsi lehce navlhlý!“

„Uklouznul jsem.“

„Vono je ucpaný umyvadlo?“

„Nějakej blbec ho ucpal hadrem.“
„Já ho vytáhnu,“ řekl rozhodně Petr a po špičkách došel k onomu umyvadlu.

„Krucinál! Ten je tam hodně zarvanej!“ pronesl po chvíli a poté udělal prudký pohyb, při němž hadr vytáhl. Současně mu však podjely nohy a on si záhy sedl do vody na dlaždičkové podlaze. A místností se poté rozlehly sprosté nadávky.

KONEC DRUHÉ ČÁSTI

 

 

 


2 názory

fungus2
01. 01. 2011
Dát tip
Díky.

těša
31. 12. 2010
Dát tip
jo, je to pěkný, ale tři díly toho samýho mi už připadají trochu moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru